تفاوت لیزر لیپورلیز با لیپوماتیک

لیزر لیپولیز – لیزر لیپوماتیک

چربی ‌ها را می‌توان با روش‌های مختلفی مانند استفاده از امواج اولتراسونیک ، لیزر لیپولیز یا لیپوساکشن از بدن خارج کرد. امواج اولتراسونیک، چربی‌ها را ذوب و آنها را آماده خروج از بدن می‌کند. با لیزر لیپولیز، بافت چربی ذوب و به ‌وسیله متخصص از بدن خارج می‌شود. چربی‌های ذوب‌شده در روش لیپولیز، دیگر قابل‌استفاده نخواهند بود در حالی که در روش لیپوماتیک، هیچ‌گونه حرارتی تولید نمی‌شود و چربی‌ها نمی‌سوزند. از این‌رو، خطر سوختگی پوست هم با استفاده از این روش وجود نخواهدداشت . ضمن اینکه چربی خارج‌شده به‌وسیله روش لیپوماتیک (با وجود مایع بودن)، به‌دلیل اینکه حرارتی ندیده است، قابلیت تزریق در قسمت‌های مختلف بدن بیمار را خواهد داشت.

 آیا ممنوعیت خاصی هم برای انجام لیپوماتیک وجود دارد ؟

افراد مبتلا به فشارخون بالا یا بیماری‌های قلبی و عروقی ، باید قبل از انجام لیپوماتیک ، پزشک‌شان را در جریان بگذارند و با متخصص قلب هم در این زمینه مشورت کنند . درست است که کم شدن حجم و توده چربی ( مخصوصا در ناحیه شکم و کمر ) در بدن بیماران دیابتی ، مقاومت به انسولین را هم در بدن آنها کاهش می‌دهد و وضعیت سلامتشان را بهتر می‌کند اما انجام لیپوماتیک در بیماران دیابتی ، حتما باید با نظر متخصص غدد باشد.

کاربرد لیزر لیپولیز

لیزر لیپولیز ران

لیزر لیپولیز ران و باسن

لیزر لیپولیز شکم و پهلو

لیزر لیپولیز صورت

لیزر لیپولیز ژنیکوماستی، کوچک کردن سینه مردان

لیزر لیپولیز ساق پا

لیزر لیپولیز سینه

لیزر لیپولیز غبغب

چه کسانی مناسب لیزر لیپولیز هستند

لیزر لیپولیز می تواند در زنان ومردان بالای ۱۸ سال انجام شود. این عمل در افرادی مناسب است که وزن مناسب داشته ولی چاقی موضعی داشته که به رژیم و ورزش جواب نمی دهد.
 

دوره ی نقاهت بعد از عمل لیزر لیپولیز

درد پس از عمل کم بوده و با داروی مسکن مناسب کنترل می شود. مختصری ورم و کبودی در محل عادی است و پس از مدتی برطرف می شود. ۳ الی ۴ روز بعد از عمل، فرد قادر به انجام کارهای معمول روزمره است.

بهترین جراح پیکر تراشی

بهترین جراح لیپوماتیک