دکتر امیررضا معتبر

پس از اخذ مدرک بورد جراحی عمومی و سال ها انجام اعمال جراحی متعدد تحصیلات خود را در رشته جراحی پلاستیک ادامه داده و موفق به اخذ مدرک بورد فوق تخصصی در رشته جراحی پلاستیک زیبایی و ترمیمی با رتبه برتر از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گردیده است.

در طی دوره سه ساله در بیمارستان های پانزده خرداد ، مدرس و بیمارستان مفید تهران مهارت و تسلط کافی در درمان بیماران نیازمند به اعمال جراحی ترمیمی و پلاستیک را یافته است.

دکتر امیررضا معتبر

گوش‌ ها یکی از تاثیرگذارترین اجزای صورت در زیبایی چهره هستند و اگر گمان می کنید گوش‌ها زیر موها پنهان می شوند و در زیبایی چهره‌تان نقشی ندارند سخت در اشتباه هستید . حتما شما هم افرادی را دیده‌اید که لاله هر دو گوش آن‌ها و در موارد نادری لاله یک گوش‌شان برجسته‌تر از حد معمول است ، بهتر است بدانید این مسئله یا جنبه ارثی دارد یا در اثر ضربه رخ می دهد.”

 

قسمتی از اعمال جراحی وی اختصاص به درمان اسکارهای ناشی از سوختگی و تروما ، ناهنجاری های مادرزادی جمجمه و صورت ، اعمال جراحی شکاف کام و شکاف لب ، ترمیم اعصاب محیطی و همچنین اعمال جراحی میکروسکوپیک دارد.

نیاز روز افزون به اعمال جراحی زیبایی باعث گردیده که پروسیجرهای مربوط به جراحیزیبایی صورت جراحی زیبایی پستان، جراحی زیبایی شکم، جراحی زیبایی بدن، کاشت مو، کاهش وزن شدید و قابل توجه، در کانون توجه وی قرار گیرد و جدیدترین متد های درمانی روز دنیا را بکار برد.

در حقیقت دکتر امیر رضا معتبر ، آمیخته ای از علم روز و هنر را در غالب یک برنامه درمانی با حداقل عوارض و هزینه مناسب به بیماران عزیز ارائه می دهد. مقالات علمی و پژوهشی متعدد از وی در مجلات پزشکی انگلیسی و فارسی به چاپ رسیده است که فهرست مقالات در دسترس علاقه مندان می باشد.

 

چه افرادی کاندید مناسبی برای جراحی ترمیمی سینه هستند؟

بیشتر زنانی که بافت سینه خود را به علت سرطان یا تروما از دست داده‌اند، می‌توانند عمل جراحی ترمیمی سینه را برای بازسازی موفقیت ‌آمیز سینه‌ها و بازگرداندن اعتماد به نفس خود، انجام دهند. با این حال، درک این نکته از سوی زنان مهم است که نتایج این جراحی می‌تواند بر اساس میزان ماستکتومی و مقدار بافت سینه باقی مانده و همچنین عوامل دیگر، متغیر باشد.

زنان همچنین باید آگاه باشند که سینه ترمیم شده احتمالاً احساس یک سینه طبیعی را نخواهد داشت و خطوط برش ممکن است قابل مشاهده باشند. در طول جلسه مشاوره، این موضوع و مسائل دیگر مطرح خواهد شد، تا بیمار درک روشنی از آنچه که پس از انجام جراحی انتظار می‌رود، داشته باشد.

 

آدرس: تهران ، خیابان میرداماد ، میدان مادر ( محسنی ) ، خیابان بهروز ، کوچه شریفی ، پلاک ۴ ، واحد ۲

تلفن: ۰۲۱۲۶۶۴۵۸۴۱ – ۰۹۱۲۹۲۱۹۴۰۶

 

اسامی جراحان بینی + قیمت

جراحی بینی  ۱۵ تا ۲۵ میلیون

مشاهده

جراحی بینی ۲۵ تا ۳۵ میلیون

مشاهده

جراحی بینی ۳۵ تا ۴۵ میلیون

مشاهده

جراحی بینی ۴۵ تا ۵۰ میلیون

مشاهده

جراحی بینی ۵۰ میلیون به بالا

مشاهده
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سوگند
سوگند
5 سال قبل

خودم وخواهرم پیش دکتر معتبر عمل رینوپلاستی انجام دادیم و بسیار راضی هستیم

میلاد
5 سال قبل

من برای کایروپرکتیک پیش دکتر سپیده ترامشلو رفتم کارش خوب بود تازه از امریکا اومده حرفه ایه