دکتر شاهین روشن میلانی

دکتر میلانی متخصص جراحی زیبایی، عمل بینی و جراحی پلاستیک
متولد ۱۳۴۹ ارومیه
دیپلم ریاضی فیزیک ۱۳۶۷ ارومیه
فارغ‌التحصیل رشته پزشکی با رتبه دوم ۱۳۷۴
بورد تخصصی جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ۱۳۸۱
بیش ۱۵ سال سابقه جراحی رینوپلاستی و انجام بیش از ۵۰۰۰ جراحی رینوپلاستی موفق
مولف کتاب رینوپلاستی مدرن نشر سپهر ۱۳۹۰

 

دکتر میلانی سابقه کار در بیمارستان‌ها و کلینیک‌های دولتی و خصوصی متعدد تهران را داشته و دارای سابقه ارایه مقالات و سخنرانی در برنامه‌های آموزش مدون است. دکتر روشن میلانی موفق به گذراندن کورس پلاستیک صورت از کشور انگلستان شده است. جراحی پلاستیک اگرچه معمولا به عنوان جراحی لوکس شناخته می‌شود و خیلی‌ها آن را مخصوص علاقه‌مندان به بینی سر بالا و گونه برجسته می‌دانند اما در بازگرداندن بسیاری از انسان‌ها به روال عادی زندگی نقش مهمی دارد؛ مثلا کسانی که در اثر سوانح رانندگی یا دیگر حوادث آسیب می‌بینند می‌توانند با ترمیم بافت آسیب‌دیده دوباره به زندگی بر‌گردند. جراحان پلاستیک می‌کوشند با ایجاد تغییرات هوشمندانه در بافت یا عضوی که ظاهری طبیعی یا موزون ندارد، تعادل بیشتری به ظاهر فرد ببخشند. جراحی زیبایی باعث ایجاد تعادل و هماهنگی بین قسمت‌های مختلف بدن یا صورت شده‌، به بالا بردن کیفیت زندگی فردی و اجتماعی شخص کمک می‌کند.

“دکتر میلانی در سال ۱۳۸۱ با اخذ دانشنامه یا بورد تخصصی جراحی گوش و حلق و بینی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران فارغ التحصیل شدند. با توجه به گستردگی دامنه کاری رشته تخصصی گوش و حلق و بینی ایشان جهت تمرکز و در نتیجه ارتقاء کیفی کار, شاخه رینولوژی و پلاستیک صورت را برگزیدند.”

با توجه به گستردگی دامنه کاری رشته تخصصی گوش و حلق و بینی ایشان جهت تمرکز و در نتیجه ارتقاء کیفی کار, شاخه رینولوژی و پلاستیک صورت را برگزیدند. دکتر میلانی سابقه کار در بیمارستانها و کلینیکهای دولتی و خصوصی متعدد تهران را داشته و دارای سابقه ارایه مقالات و سخنرانی دربرنامه های آموزش مدون می باشند. ایشان موفق به گذراندن کورس پلاستیک صورت از کشور انگلستان شده و با نظر به سابقه کاری و انجام چندین هزارعمل رینوپلاستی توسط ایشان تا به امروز و با توجه به پیگیری نتایج تک تک بیماران توسط تیم درمانی و بررسی پس خوراند آنها ایشان قطعا یکی از جراحان مطمئن در این حیطه به شمار می آیند.

با توجه به اینکه مقبولیت و موفق بودن اعمال جراحی پلاستیک به زمینه کار , دقت و تجربه و علم جراح و میزان انتظار فرد وابسته است ایشان سعی براین دارند که با تلفیق و توجه به سه فاکتورفوق زیباترین و سالم ترین نتیجه ممکن را ارایه دهند.

مراکز جراحی: مرکز جراحی آلفا و بیمارستان پارسیان

آدرس: ونک – خیابان گاندی شمالی – ساختمان پزشکان گاندی شمالی – طبقه اول – واحد ۵
تلفن: ۰۲۱۸۸۸۸۱۶۴۵ تلفن: ۰۲۱۸۸۶۷۴۸۸۷

نمونه قبل و بعد جراحی بینی دکتر میلانیhttps://badarman.com/wp-content/uploads/2015/10/images-3.jpghttps://badarman.com/wp-content/uploads/2015/10/images-4.jpghttps://badarman.com/wp-content/uploads/2015/10/images-5.jpghttps://badarman.com/wp-content/uploads/2015/10/images-6.jpgارسال پیام به دکتر میلانی

    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    2 نظرات
    قدیمی‌ترین
    تازه‌ترین بیشترین رأی
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    roya
    6 سال قبل

    نمونه کارهای دکتر میلانی نشون میده ، هم فانتزی عمل میکنه و هم طبیعی .
    از نظر اخلاقی خوبه و هنر جراحی و بخیه هم قابل قبول

    الناز
    الناز
    6 سال قبل

    نارضایتی از دکتر میلانی برای جراحی بینی خیلی کمه
    از دوستان اگه کسی با ایشون عمل کرده ، تجربیاتشو بگه