پروتز مو در بهترین مرکز تخصصی زیبایی آقایان

بهترین مرکز پروتز مو:

امروزه یکی از روش‌های ترمیم ریزش مو، استفاده از پروتز مو است. این شیوه که مدتی است در میان افراد دنیا رایج شده است، نسبت به روش‌های دیگری چون استفاده از کلاه‌گیس و کاشت مو برتری هایی دارد. در پروتز مو از درد و جراحی خبری نیست چرا که این روش درمان نیست و ترمیم مو می‌باشد همچنین مخاطب در کمترین زمان به نتیجه مطلوب خود میرسد؛ بنابراین تمامی این دلایل سبب شده است که بسیاری از افراد به سراغ پرتز مو بروند. در این مقاله ویژگی هایی که باید بهترین مرکز پروتز مو داشته باشد را به شما معرفی می‌کنیم تا انتخاب مناسبی داشته باشید.

پرتز مو از یک‌پایه مشبک تشکیل شده است که موهای ۱۰۰ درصد طبیعی به‌صورت قلاب باف روی این پایه بافته میشود و مانند موهای طبیعی روی مخاطب به نظر می‌رسد و کسی متوجه غیر طبیعی بودن آن نمیشود.

ترمیم مو مناسب چه افرادی است؟

این مدل از ترمیم مو، مختص به گروه خاصی نمی‌شود و افراد مختلفی با هر سنی یا جنسیتی می‌توانند تصمیم به نصب پرتز مو بگیرند. حتی گاهی اوقات افرادی که از جنس موی خوبی برخوردار نیستند، به یک متخصص برای پروتزمو مراجعه می‌کنند و اقدام به نصب موهای جدید متناسب با سلیقه خود می‌کنند.

همچنین پروتزمو یک شیوه‌ی کارآمد برای افرادی است که به دلایل مختلفی چون عوامل ژنتیکی یا بیماری‌های پوستی، دچار ریزش مو هستند و همچنین گاهی اوقات پزشکان نمی‌توانند به دلایل سوابق پزشکی برخی از افراد مانند دیابت، برای آن‌ها از شیوه‌ی کاشت مو استفاده کنند، بنابراین تنهاترین راه برای جبران موهای ازدست‌رفته‌ی این افراد، استفاده از پروتز مو است که یک شیوه‌ی محبوب در میان جوامع محسوب می‌شود.

هزینه پروتز مو چقدر می‌باشد؟

اگر شما تصمیم به نصب پرتز مو دارید، باید پیش از اقدام به انجام این کار درباره‌ی برخی از مسائل اطلاعات کافی کسب کنید، این اطلاعات باید در زمینه‌های مختلفی چون بهترین مرکز پرتز مو و شیوه‌های انجام آن کسب شود. از آنجایی‌که نصب پروتز، یک اقدام مهم محسوب می‌شود، لازم است که قبل از انجام آن به‌طور کامل با همه‌ی موارد روبه‌رو شوید. یکی از موارد مهم برای هر فردی هزینه پروتز مو می‌باشد که به طور تقریبی هزینه آن از ۳٫۵ میلیون تومان به بالا می‌باشد.

ویژگی های بهترین مرکز پروتز مو

هوپو یکی از بهترین مراکز پروتز مو می‌باشد که تمامی استانداردهای بهترین مرکز تخصصی پرتز مو و ترمیم مو را رعایت کرده تا مهمانان هوپوروم از خدمات بهره‌مند شوند. تمامی خدمات در این مرکز تحت نظر پزشک متخصص و در محیط بسیار بهداشتی و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی صورت می‌گیرد. با شیوع و گسترش ویروس کرونا بهتر است نسبت به موارد بهداشتی مراکز ارائه‌دهنده خدمات بسیار سخت‌گیر و حساس باشید تا با مشکلی روبه‌رو نشوید.

دریافت خدمات پروتز مو و سایر خدمات زیبایی آقایان زیر نظر پزشک

امروزه با توجه به شیوع بیماری‌های مختلف پوستی که سبب شده است بسیاری از افراد دچار ریزش مو شوند، مراکزی در جهت برطرف سازی این مشکل به وجود آمده است که یکی از این مراکز را می‌توان هوپو دانست که از دانش فنی و نوینی برخوردار بوده و از طرفی توانسته است با به خدمت گرفتن تکنسین‌های متخصص، مجرب و مسلط، در حرفه‌ی خود به پیشرفت چشمگیری برسد.

در هوپو، می‌توانید پروتز موی خود را با نظارت دکتر پوست، مو و زیبایی انجام دهید. هنگام نصب پروتز پزشک باید نظارت کاملی بر روند کار داشته باشد، این روند کار از زمانی که شما به مرکز پروتز مو مراجعه می‌کنید، با مشاوره رایگان شروع می‌شود و تا زمانی که کار شما به‌طور کامل به پایان می‌رسد، ادامه خواهد داشت.

برخی از فاکتورهایی که دکتر پوست، مو و زیبایی هنگام مشاوره رایگان پروتز مو بررسی می‌کند:

  •     جنس پوست
  •     جنس موی میهمان
  •     چسب پروتز موی مناسب هر فرد
  •     بهترین ساختار پروتز موی مناسب برای هر شخص

رعایت پروتکل های بهداشتی برای نصب پروتز مو

اگر شما در این دوران، با توجه به بیماری کرونا تصمیم به انجام پرتز مو دارید، باید گفت که انجام آن اگر با رعایت بهداشت و پروتکل‌های بهداشتی باشد، بلامانع است؛ از طرفی استایلیست نیز باید در هنگام پروسه‌ی نصب پروتز مو تمام نکات بهداشتی را رعایت کند، در نظر گرفتن حریم شخصی افراد و اختصاص دادن یک اتاق مجزا به فرد، سبب می‌شود که تمام نکات بهداشتی پیش و بعد از پروسه‌ی نصب پروتز رعایت شود که این قدم به نفع فرد و پزشک است.

هوپو با راه اندازی مرکز تخصصی زیبایی آقایان با نشان هوپوروم و با بهره گیری از متخصصین برجسته، محصولات و خدمات زیبایی استاندارد، تلاش میکند با ارتقای کیفی محصولات و خدمات در این حوزه، به رسالت اصلی خود که نشر و تداوم حال خوب برای همه مردم است، عمل نماید. دلایلی که سبب خدمت‌رسانی خوب مرکز هوپو می‌شود را می‌توان کیفیت محصولات، قیمت مناسب، ارائه بهترین چسب پروتز مو، احترام به حریم شخصی و خدمات متنوعی که در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد، دانست.

آشنایی با هوپو می‌تواند سبب انقلابی بزرگ در سبک زندگی شما ‌شود اگر برای خدمات زیبایی و پروتز مو نیاز به دریافت مشاوره تخصصی دارید، می‌توانید با شماره‌های درج‌شده در وب سایت هوپو ماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان بهره‌مند شوید.

 

آدرس هوپوروم: سعادت آباد، میدان کاج، خیابان سرو غربی، خیابان صدف، خیابان صنوبر، پلاک۱۴
شماره تماس: ۰۲۱۲۲۰۶۷۰۷۵
وبسایت: hoopoe.life
اینستاگرام: hoopoe.life