دکتر منصور جعفریه

مشاوره جراحی پلک ژل،بوتاکس، میکرونیدل لیزر موی زائد و لیفت نخ

آدرس مطب دکتر منصور جعفریه : تهران – تهران پارس فرجام چهار راه گلسن ساختمان آریانا ط۵ واحد ۲۷

شماره تماس کلینیک دکتر منصور جعفریه : ۰۲۱۷۷۵۶۳۳۱۴

 

 


پزشک پوست، مو، زیبایی و لیزر

 

تزریق یک سى سى ژل لب در دو مرحله ؛ عزیزان همانطور که ملاحظه مى کنید لب هاى این دختر جوان قبل از تزریق هم بسیار زیبا و خوش فرم اما به نسبت صوررتشان قدرى کم حجم بودند ، لذا با تزریق نیم سى سى ژل ژوویدرم در هفته ى گذشته و نیم سى سى دیگر در مراجعه ى امروز به نتیجه اى رسیدیم که شاهد ان هستید . امکان انجام این کار در یک جلسه هم بود ولى قطعا به این نتیجه نمی رسیدیم . لطفا همه ى نماهاى این کار ، که بنظرم بسیار زیبا ،طبیعى و کم نقص است را ببینید .

 

تزریق ژل جهت اصلاح فرم بینى ؛ این خانم جوان قبلا تحت عمل جراحى بینى قرار گرفته بودند و یک گودى در قسمت بالاى نوک بینى ایجاد شده بود و این اشکال کوچک باعث شده بود که نوک بینى در نماى نیمرخ گردتر و بزرگتر بنظر برسد با تزریق مختصرى ژل و با کمک کرم بى حسى موضعى طى مدت ده دقیقه این اشکال رفع شد و به نتیجه مطلوبى رسیدیم . از انجا که بینى عضو کم تحرکى است دوام این ژل نسبتا خوب و بین یک تا دو سال است .

 

تزریق ژل بینى ؛ همانطور که در عکس هاى سمت چپ مى بینید بینى این مرد جوان اندازه اى متناسب با صورتشان داشت و فقط در نماى نیمرخ یک قوز در قسمت بالا و یک شیب تند رو به پایین در قسمت پایین داشت ، با تزریق ژل این اشکال ها رفع شد و بنظرم کار نسبتا بدون نقصى میرسد و نتیجه ى کار را بسیار میپسندم .

براى عزیزانى که با این روش اشنا نیستند ذکر چند نکته را ضرورى میدانم . این کار جایگزین جراحى براى کسانیکه مشکلات جدى در بینى دارند نیست . دوام اینکار معمولا حدود دو سال است و قابل تکرار است . سرپایى است و با بى حسى موضعى و ظرف مدت حدود پانزده دقیقه انجام میشود . هزینه ى ان حداقل ۶٠٠ هزار تومان میباشد .

براى اشکالهاى مختصر بینى هاى عمل نشده و یا اشکالهاى بعد از عمل بسیار مناسب است .

 

اسامی جراحان بینی + قیمت

جراحی بینی ۲۵ تا ۳۵ میلیون

مشاهده

جراحی بینی ۳۵ تا ۴۵ میلیون

مشاهده

جراحی بینی ۴۵ تا ۵۰ میلیون

مشاهده

جراحی بینی ۵۰ میلیون به بالا

مشاهده