دکتر نیما برادران

جراح و متخصص گوش و حلق و بینی

 

بلفاروپلاستی
جراحی پلک با روش نوین بسیار ایده آل بوده و نتایج بسیار موفقی را به بیماران ارائه می نماید ، به کمک بلفاروپلاستی می توان آسیب های نواحی چشم را به خوبی از بین برد و مانع از افتادگی آن شد.

لیپوماتیک
برای از بین بردن چربی های این مناطق می توان از روش جدید لیپوماتیک استفاه کرد. لیپوماتیک می تواند چربی ها را در داخل بدن به صورت تکه تکه کند و سپس دستگاه لیپوماتیک و مکش آن می تواند چربی ها را از بدن خارج کند .

جراحی بینی
جراحی بینی یک عمل جراحی زیبایی است که باید توسط متخصص جراحی بینی انجام گیرد تا مشکلی برای شما پیش نیاید. یکی از نکاتی که باید قبل از جراحی بینی به آن توجه نمود انتخاب جراح بینی مجرب و قابل اعتماد است.

لیفتینگ صورت
افرادی که پوست شل و افتاده ای دارند و چین و چروک زیادی بر روی پوست صورت آنها وجود دارد کاندید های مناسبی برای عمل لیفتینگ صورت به حساب می آیند. عمل لیفتینگ صورت تاثیر مثبتی بر چهره ی شما خواهد داشت.

 

جراحی بینی

تناسب چهره یکی از مهم ترین نکاتی است که باید مد نظر قرار داد. به همین دلیل افراد در اولین برخورد با دیدن چهره ی فرد جذابیت وی را می سنجند. همین امر سبب می شود که افراد برای زیبا به نظر رسیدن و برقراری تناسب صورت شان از راه های گوناگون استفاده می کنند.

جراحی بینی یکی از روشهایی است که به کمک آن می توان تناسب چهره را برقرار کرد و فرد زیبا تر به نظر می رسد. بی شک داشتن یک بینی بزرگ و گوشتی و یا بینی استخوانی قوز دار تاثیر بسیار بدی در چهره ی شما خواهد داشت. با جراحی بینی شما می توانید به راحتی ایرادات بینی تان را برطرف کنید و در کمترین زمان زیبایی تان را افزایش دهید.

اما بهتر است بدانید که قبل از جراحی بینی باید در این مورد اطلاعاتی داشته باشید که راحت تر بتوانید در این باره تصمیم بگیرید. به همین منظور ما در این مقاله نکات لازم را به شما ارائه خواهیم داد. با مطالعه ی این مطلب می توانید به طور کامل در ارتباط با جراحی بینی آگاهی لازم را کسب نمایید.

جراحی بینی یک عمل جراحی زیبایی است که باید توسط متخصص جراحی بینی انجام گیرد تا مشکلی برای شما پیش نیاید. یکی از نکاتی که باید قبل از جراحی بینی به آن توجه نمود انتخاب جراح بینی مجرب و قابل اعتماد است. به همین منظور لازم است که قبل از جراحی بینی برای انتخاب جراح بینی تحقیق کنید و با آگاهی لازم یک پزشک جراح بینی مجرب را انتخاب کنید.

برای انتخاب صحیح جراح بینی باید در مورد وی اطلاعات لازم را داشته باشید. بنابر این می توانید به مطب وی مراجعه نمایید و نمونه کارهای وی را از نزدیک ببینید. همچنین می توانید به وب سایت پزشک یا اینستاگرام و کانال تلگرام وی مراجعه نمایید و در مورد جراح بینی خود اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری کنید، سپس در مورد انتخاب او تصمیم بگیرید.

جراحی بینی معمولا به دو روش باز و بسته انجام می شود و پزشک با معاینه بینی شما در این باره تصمیم خواهد گرفت.

جراحی بینی گوشتی

جراحی بینی گوشتی یکی از جراحی های زیبایی سخت است. زیرا بینی های گوشتی فرم بدی دارند و معمولا پهن هستند و غضروف کمی دارند. یکی از نشانه های بینی های گوشتی پوست چرب و کوفته ای شکل بودن بینی است. به همین دلیل پزشک باید برای بیمار تقویت غضروف انجام دهد و با نازک کردن پوست بینی بیمار، بینی وی را کوچک و خوش فرم کند.
افرادی که بینی های گوشتی دارند با مراجعه به یک پزشک خوب می توانند به خوبی ایرادات بینی شان را رفع کنند اما این افراد باید سطح انتظارات خود را کمی پایین بیاورند. زیرا بینی های گوشتی همانند بینی های استخوانی کوچک و عروسکی نمی شوند. به همین دلیل این افراد برای ارزیابی بینی خود بهتر است که بینی جراحی شده را با بینی قبلی خود مقایسه کنند نه بینی افراد دیگری که بینی شان استخوانی بوده است.

جراحی بینی استخوانی

معمولا بینی هایی که دارای قوز هستند و انحراف دارند بینی های استخوانی هستند. افرادی که دارای بینی استخوانی هستند معمولا بینی شان بعد از جراحی بسیار خوش فرم و زیبا خواهد شد. زیرا بینی های استخوانی به دلیل داشتن غضروف کافی و پوست نازک بینی به راحتی جراحی می شوند. البته در این مورد نیز باید جراحی توسط یک پزشک جراح بینی مجرب انجام گیرد.

اقدامات قبل از جراحی بینی

قبل از جراحی بینی باید اقدامات لازم صورت گیرد تا جراحی با موفقیت انجام گیرد. اولین اقدامی که باید مورد توجه قرار گیرد مشاوره با پزشک است. در جلسه مشاوره، پزشک در مورد دانستنی های قبل از جراحی بینی و اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی با شما صحبت خواهد نمود و شما را در این زمینه راهنمایی می کند. سپس باید برای عکسبرداری از بینی آماده شوید و از بینی تان عکسبرداری انجام گیرد.
در روز عمل نیز باید سر وقت در بیمارستان یا کلینیک باشید و تمام مدارک تان را به همراه داشته باشید. جواب آزمایش و عکس های گرفته شده را باید به همراه داشته باشید و ناشتا باشید.

 

آدرس مطب دکتر نیما برادران : تهران، سعادت اباد ،میدان کاج

شماره تماس کلینیک دکتر نیما برادران : ۰۲۱۲۲۳۸۷۰۴۶

 

 

 

اسامی جراحان بینی + قیمت

جراحی بینی  ۱۵ تا ۲۵ میلیون

مشاهده

جراحی بینی ۲۵ تا ۳۵ میلیون

مشاهده

جراحی بینی ۳۵ تا ۴۵ میلیون

مشاهده

جراحی بینی ۴۵ تا ۵۰ میلیون

مشاهده

جراحی بینی ۵۰ میلیون به بالا

مشاهده