دندانپزشکی دکتر علی شیبانی

انجام خدمات دندانپزشکی (دندانپزشکی سعادت آباد)،(دندانپزشک در سعادت آباد) (طرف قرارداد بیمه بانک ملت ، بیمه شهرداری و بیمه ایران) و زیبایی از قبیل عملهای جراحی ، سفید کردن دندان (لمینیت) ارتودنسی عصب کشی و غیره با ۱۹ سال سابقه و بهترین و مدرن ترین امکانات در مطب دندانپزشکی دکتر علی شیبانی در سعادت آباد بالاتر از میدان کاج خیابان ۶ ساختمان آفرین پلاک ۳۴

دکتر علی شیبانی جراح دندانپزشک . در سال ۱۳۷۷ از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان فارغ التحصیل شده و۱۷ سال سابقه کار دارد.
– برخی دوره های گذرانده شده :
* دوره زیبایی از باستیو اینکیو از دانشگاه شهید بهشتی
* دوره ایمپلنت از مرکز IIDI
*دوره ایمپلنت از اینرالاک آمریکا ، آلفا تک آلمان ، تیک سوس ایتالیا ، و ایمپلنتیوم کره جنوبی
*دوره ارتودنسی از جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران
– عضو انجمن اینترالاک آمریکا و آلفاتک آلمان


بلیچینگ برای سفید کردن دندان ها توسط ژلی به نام پروگساید هیدروژن با غلضت ۳۲ الی ۴۲ درصد توسط ایناژول و دستگاه اشعه در ۲ یا چند جلسه در مطب انجام می شود و نوع دیگری هم دارد که در خانه انجام می شود و توسط خود بیمار هر شب ۴ ساعت و به طور متوسط در ۱۶ شب انجام می گیرد .

باید توجه داشت کاری که بلیچینگ در مطب اتفاق می افتد بهتر از استفاده آن در خانه است .

ایمپلنت یک قطعه مصنوعی است که جایگزین دندان طبیعی می شود و فرد می تواند دندان های ثابت داشته باشد. در حقیقت ایمپلنت یک پیچ فلزی است که در استخوان فک قرار داده می شود .

“شرکت بین المللی اینترالاک:

به عنوان یکی از پیشتازان علم و تکنولوزی ایمپلنت های دندانی ، به دندانپزشک شما کمک می کند تا بتواند راحتی ، زیبایی ، عملکرد عالی و ثبات هر چه بیشتر دندان های شما را میسر نماید .

سیستم ایمپلنت دندانی اینترالاک (Intra-Lock) از سوی اداره غذا و داروی ایالات متحده امریکا (FDA) دارای مجوز فروش در بازار است و در اروپا نیز با دستورالعمل قطعات پزشکی EEC/93/42 (استاندارد CE )مطابقت دارد .

این سیستم همچنین دارای بالاترین استاندارد های کیفیت بین المللی ISO 9001-2001 واستاندارد محیط زیست ENISO 13485-2003 می باشد .

 

 

جرمگیری :

برداشتن پلاکتهای باکتریایی و ایستن های ناشی از دود سیگار و مواد غذایی رنگ دانه (مانند زرشک و ادویه جات)

*جرمگیری دو حالت دارد : جرمگیری زیر لثه و بالای لثه

*جرمگیری برای مینای دندان ضرری ندارد ، هر چند در گذشته به صورت دستی انجام می شد و و احتمال آسیب وجود داشت اما اکنون با دستگاه انجام می شود و ضرری ندارد .

* فاصله زمانی تقریبی برای یک جرمگیری بستگی به نوع دندان و بزاق دهان بیمار دارد .

* جرمگیری نکردن عواقب و عوارضی در بر دارد ماننده تولید پلاک و  در آخر پوسیدگی دندان .                                                       *بروساژ برای بهتر عمل کردن فرایند جرمگیری انجام می شود.

تصاویر دندانپزشکی دکتر علی شیبانیhttps://badarman.com/wp-content/uploads/2018/01/image-2.jpghttps://badarman.com/wp-content/uploads/2018/01/image-4.jpgارسال پیام به دندانپزشکی دکتر علی شیبانیشماره تماس دندانپزشکی دکتر علی شیبانی :

۰۲۱-۲۲۳۶۸۰۷۲، ۰۲۱-۲۲۳۶۸۰۷۶
آدرس وب سایت :
http://dentist.pcn.ir/