دکتر سارا خاتمی

دکتر سارا خاتمی متولد سال ۱۳۵۹ در تهران می باشد. در سال ۱۳۷۷ وارد دانشگاه سراسری علوم پزشکی شده و در سال ۱۳۸۴ با مدرک دکترای پزشکی فارغ التحصیل گردیده و پس از آن با مراکز آموزشی-درمانی دانشگاه علوم پزشکی تهران و اساتید برجسته پوست ایران همکاری داشته و دوره های آموزشی و مدرن پوست و لیزر و زیبایی را در کشورهای فرانسه، ایتالیا، کالج زیبایی امریکا ، امارات متحده عربی، و چین گذرانده است و پس از اخذ سمت مدیریت علمی و کلینیکی در شرکت بازرگانی تلاش مجد (T.M) از سال ۱۳۸۵ تا کنون مشغول به آموزش دوره های زیبایی و لیزر به پزشکان در تهران و سایر مراکز استانها می باشد. درکنار آموزش دوره های فوق، مدیریت کلینیکی شعبات مختلف کلینیک های زیبایی را در تهران و لواسانات بر عهده داشته است.
شرکت در کنگره های پوست و زیبایی داخلی و بین المللی، برگزاری کارگاه های آموزشی در زمینه روشهای نوین زیبایی و پیشرفتهای این علم در دنیا و پیاده سازی متدهای جدید در این رشته از جمله فعالیت های ایشان می باشد. ایشان عضو انجمن جهانی زیباایی و چوانی بوده و پزشک معتمد و مرجع موسسات زیبایی در فرانسه و ایتالیا می باشد و سالانه در چندین کنگره بین المللی زیبایی جهانی شرکت و همکاری آموزشی دارد.
دکتر سارا خاتمی عضو انجمن لیزر ایران بوده و مقالات بسیاری را در همکاری با مجله سراسری سازمان نظام پزشکی به چاپ رسانده است. درج مقالات متنوع در زمینه پوست و زیبایی در نشریات معتبر علوم پزشکی و زیبایی و همکاری با سازمانهای مختلف در زمینه آموزشی و درمانی و در حال حاضر همکاری با سازمان صدا و سیما و پورتال سلامت در زمینه مشاوره و درمان مراجعه کنندگان از سایر فعالیتهای ایشان می باشد. می توانید در قسمت مقالات، تعدادی از مقالات چاپ شده ایشان در مجلات و نشریات معتبر و علمی کشور را ملاحظه بفرمایید.

ایشان مدرس دوره های زیبایی در آکادمی یورواستتیک فرانسه Euro-Aesthetic Academy بوده و مولف کتاب مراقبت های پوست و پاکسازی (کتاب رفرنس سازمان فنی حرفه ای کل کشور و کتاب جامع امتحانات و درسنامه این رشته) می باشد.

ایشان اولین مربی سازمان فنی حرفه ای در زمینه میکروپیگمنتیشن (آرایش دایم چهره، سر و بدن) و اولین پزشکی است که انجام این کار را در ایران به عهده دارد وعلاوه بر اینکه اطلاعات پزشکی لازم در انجام این امر مهم را دارد با توجه به توانایی ایشان در هنر و نقاشی و تلفیقی لز علم و هنر ، حایز توانایی بالایی در این امر می باشد. ایشان به سه زبان انگلیسی، آلمانی و فرانسوی صحبت می کند.

میکرو پیگمنتیشن ( آرایش دایم چهره و بدن)
روش میکروپیگمنتیشن چیست؟

انجام میکروپیگمنتیشن به سختی تلفظش نیست؛ روشی است مبتنی بر اصول علمی و پزشکی با استفاده از دستگاه‌های استاندارد و وسایل یک بار مصرف استریل که به کاربر (پیگمنتر) این امکان را می‌دهد که بنا به تقاضای مشتری، نسبت به ارائه یک آرایش دائمی ایمن اقدام کند؛ این کار فرآیند کاشت رنگدانه‌های زیست سازگار در عمق مشخصی از لایه پوست، با حداقل آسیب به بافت پوستی است. این تکنیک علاوه بر کاربردهای زیبایی در حوزه پزشکی نیز کاربرد وسیعی دارد.

برخلاف تاتو که برای نقاشی کردن روی بدن استفاده می‌شود، میکروپیگمنتیشن برای بازسازی طبیعی، متعادل‌سازی و جلوه بخشیدن به چهره استفاده می‌شود که درنتیجه زیبایی بیشتر چهره در طولانی مدت را به ارمغان می‌آورد. با این اوصاف انجام چنین کاری آن هم به عنوان آرایش دائم عاقلانه است یا نه؟ آن‌طور که پیگمنتر یک مرکز زیبایی در منطقه سعات‌آباد تهران می‌گوید، این کار نسبت به تاتویی که به صورت سنتی انجام می‌شود، درد و خونریزی کمتری دارد و ماندگارتر است. آسیب کمتری به پوست وارد می‌کند و با تکرار ترمیم چند سال یک بار رنگ آن به قرمزی یا سبزی نمی‌زند.

از میکروپیگمنتیشن در حوزه آرایش چه استفاده‌هایی می‌شود؟

بهبود ظاهر پلک‌ها، اضافه کردن یا جایگزین کردن ابروها، بهبود خط لب، خط چشم دائمی، تقویت مژه برای مژه‌های کم پشت، قرینه‌سازی ابروها، لک‌های ماه گرفتگی، ناهنجاری‌های مویرگی خوش‌خیم، مخفی کردن قسمت‌های بی‌مو در بیماران دارای جای زخم روی فرق سر، بازسازی هاله سینه و آرایش چشم برای افرادی که به مواد آرایشی آلرژی دارند از مواردی است که می‌توان از میکروپیگمنتیشن کمک گرفت. در حوزه آرایش دائم برای موارد زیر می‌توان از این روش استفاده کرد:

• طراحی و قرینه‌سازی ابرو با تکنیک‌های مختلف به عنوان مثال هاشور ابرو، سایه ابرو و. . .

• خط چشم دائم پلک بالا یا خط مژه دائم پلک بالا، خط چشم پلک پایین، سایه چشم پلک بالا و پایین که در اصطلاح عموم به آن هاشور خط چشم یا هاشور مژه هم گفته می‌شود.

• میکروپیگمنتیشن رژلب و خط لب یا دراصطلاح هاشور رژلب جهت قرینه‌سازی لب یا حجیم‌سازی لب. گاهی از آن برای از بین بردن سفیدی بیش از حد لب‌ها هم استفاده می‌شود. با این روش می‌توان سیاهی دور لب‌های افراد را نیز از بین برد.

• کاربرد دیگر از بین بردن

جای بخیه، از بین بردن لک‌ها یا اسکارهای پوستی است. درواقع با این روش می‌توانیم دقیقا رنگ پوست مدل را ساخته و در قسمت‌هایی از پوست که از نظر رنگ ناهمگون است کار کنیم، به عنوان مثال برای از بین بردن ماه گرفتگی.

همان طور که گفتیم میکروپیگمنتیشن در حوزه پزشکی کاربرد فراوانی دارد اما کاربرد آن به شکل گسترده و به عنوان یک فرآیند زیبایی موضوعی است که باید به آن توجه کرد. امروزه در کاربرد های پزشکی از اصطلاح میکروپیگمنتیشن یا درماتوگرافی به جای عنوان تاتو استفاده می شود. از این روش برای درمان ضایعات پوستی، اسکار ها، سوختگی، ترمیم ابرو، علامت گذاری در آندوسکوپی ها، میکروپیگمنتیشن قرنیه، درمان ضایعات پوستی با منشاء ویروسی و… بهره می برند. در کشورهای پیشرفته، پزشکان متخصص پوست و جراحان پلاستیک به عنوان آخرین مرحله درمان از آن استفاده می کنند، به طور مثال پس از جراحی پلاستیک جهت درمان لب شکری؛ رنگ سرخ لب و رنگ پوست با هم آمیخته می شوند زیرا هنوز لب فرم و شکل طبیعی خود را به دست نیاورده و تنها راه باز گرداندن رنگ طبیعی از طریق میکروپیگمنتیشن است.

بهترین دکتر لیزر زنان

نمونه قبل و بعد جراحی دکتر سارا خاتمیhttps://badarman.com/wp-content/uploads/2018/01/maa11.jpghttps://badarman.com/wp-content/uploads/2018/01/cl2.jpgارسال پیام به دکتر سارا خاتمی

    شماره تماس کلینیک دکتر سارا خاتمی :

    ۲۲۷۷۷۱۵۶-۷ (۰۲۱)
    ۰۹۰۱۳۵۹۶۵۱۹ مشاوره پزشکی

    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    1 دیدگاه
    قدیمی‌ترین
    تازه‌ترین بیشترین رأی
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    علی یوسفی
    علی یوسفی
    1 سال قبل

    سلام وقت بخیر من پیشتر خدمتتون فیلر شقیقه انجام دادم با چانه علی یوسفی هستم خواستم ببینم الان قیمت چقدر است