دکتر سیامند توکل

عضو انجمن لیزر پزشکی ایران

رزیدنت تخصصی سابق دانشگاه پزشکی آنتورپ بلژیک

 

آدرس مطب دکتر سیامند توکل : تهران – دستگردی (ظفر) – بین خیابان نفت شمالی و بزرگراه مدرس – پلاک ۱۹۴ – واحد ۱

شماره تماس کلینیک دکتر سیامند توکل : ۰۲۱۲۲۲۲۵۳۹۹

 

جراحی و زیبایی پوست با لیزر

متامزو تراپی – کاشت مو

 

بوتاکس داوریی است که جهت برطرف کردن چین و چروک پیشانی، بین دو ابروها و گوشۀ چشم بکار می رود. در حقیقت این دارو شکل تخلیص و آماده شدۀ سم باکتری کلستریدیوم بوتولینیوم است. این باکتری بی هوازی است و در محیط های در بسته مثل قوطی کنسرو رشد کرده و سم خطرناکی را تولید می کند.

به همین دلیل توصیه می شود قبل از باز کردن درب قوطی آنرا به مدت ۱۵ دقیقه در آب جوش قرار دهید. در آزمایشگاه باکتری بوتولینیوم را تکثیر داده و سم آن را تخلیص کرده و برای مصارف پزشکی با دوزاژ مناسب آماده می کنند.

 

کاشت مو چیست؟

درحال حاضرتنها راه درمان وترمیم موهای ازدست رفته استفاده از پیوندموی طبیعی است که این پیونددرنواحی مختلف ازجمله(سر – ابرو – ریش – سبیل – مژه – نواحی اسکار) قابل انجام است . کاشت مو اولین بار درسال ۱۹۳۹توسط پزشک ژاپنی آقای دکتر Dr.Okuda مطرح وسپس درسال ۱۹۵۹توسط پزشک آلمانی Dr.Orentreich عملی گردید.

درسالهایی که گذشت تجارب وروش های متعددی موردآزمایش قرارگرفت ودرنهایت امروزه بابهرگیری ازتکنولوژی جدید از دسته های کوچکترمو موسوم به میکروگرافت (micrograft) استفاده می شودکه سبب نتایج رضایت بخش وظاهری طبیعی شده است وامری که تاچندی پیش حتی تصورش هم دشواربودامروزه تبدیل به یکی ازاعمال جراحی سرپایی وبسیار سبک شده است که برپایه برداشت سالم ریشه های موی شخص وکاشت آنها درنقاط مورد نظر استوار می باشد.

 

 

 

اسامی جراحان بینی + قیمت

جراحی بینی  ۱۵ تا ۲۵ میلیون

مشاهده

جراحی بینی ۲۵ تا ۳۵ میلیون

مشاهده

جراحی بینی ۳۵ تا ۴۵ میلیون

مشاهده

جراحی بینی ۴۵ تا ۵۰ میلیون

مشاهده

جراحی بینی ۵۰ میلیون به بالا

مشاهده