دکتر شاه حسینی

دکتر زهرا شاه حسینی فارغ التحصیل دکترای عمومی می باشند. ایشان سپس به چین رفته و پس از گذراندن دوره مقدماتی طب سوزنی از اکادمی طب سوزنی اینترنشنال دانشگاه پکن چین و کسب مدارک دوره های عالی طب سوزنی  به دلیل علاقه زیاد و مشاهده تاثیرات شگفت انگیز این رشته طب مجددا جهت تکمیل دوره ها به پکن سفر کرده و در زمینه های مختلف طب سوزنی از جمله مغزواعصاب ، چشم ، گوش ، حلق ، بینی ، گوارش و روانپزشکی مدرک تخصصی عالی طب سوزنی را دریافت کرده اند.ایشان همچنین در رشته انرژی تراپی ، زیبایی دارای مدارک تخصصی می باشند و از آن پس در ایران بوده اند .


طب سوزنی مهمترین دستاورد پزشکی ملت چین است که در زمان های بسیار دور در جامعه اولیه چینی ابداع شده است . روایات متعددی درمورد مبدأُ طب سوزنی و تجهیزات آن زمانی که طب سوزنی از سنگ ساخته شده است وجود دارد. چینی ها در عصر حجرقدیم (ازابتدا تا ده هزارسال پیش ) روش کار با تیغ ها و سوزن های سنگی برای شکافتن آبسه ها وتخلیه چرک وخون را می دانستند از سال ۴۷۵ قبل از میلاد تا ۲۴ بعد از میلاد آهن کشف شد وسوزن های آهنی جای سوزن های سنگی را گرفت این تحول زمینه تحقیق در طب سوزنی را وسیع کرد وباعث تسریع در تکامل آن شد . در این دوران از نه گونه سوزن فلزی استفاده می شد که اشکال و کاربرد متفاوتی داشتند این سوزن های نه گانه برای سوراخ کردن ، برش دادن و ماساژ کاربرد داشتند . تا قرن نهم بعد از میلاد بررسی های عمیقی در طب سوزنی انجام گرفت و کتاب های متعددی دراین زمینه گردآوری شدند که تصاویر رنگی کانال ها و نقاط طب سوزنی را از سه جهت نشان می دادند.

طب سوزنی با تحریک نقاطی در ۱۴ مسیر انرژی بدن، جریان حیاتی انرژی را آزاد می کند. دانشمندان می گویند، فرو بردن سوزن ها در بدن باعث آزاد شدن هورمون آندورفین (ضددرد طبیعی) و افزایش جریان خون و تغییر فعالیت مغز می شوند. منتقدان طب سوزنی می گویند: به خاطر آنکه مردم باور دارند که با این طب خوب می شوند، از آن استفاده می کنند و این طب اثری همانند دارو نما دارد.

همان طور که می دانیم درمان دردهای مزمن با داروهای معمول با عوارض جانبی زیادی همراه است و بدین دلیل پیشرفت های علمی در پژوهشهای طب سوزنی کاربرد این روش را در دهه گذشته جهت درمان درد به میزان قابل ملاحظه ای افزایش داده است: تخمین زده می شود بیش از نیم میلیون درمانگر در خارج کشور چین از طب سوزنی برای درمان درد استفاده می کنند که بیش از چند صد هزار نفر آنان پزشک هستند. در کلینیک های درد آلمان، اروپا، آمریکا درصد بالایی از پزشکان کایروپراکتورها – طبیعی درمانگر و…. از طب سوزنی در درمان بیماریها استفاده می کنند و نتیجه قطعی این روش درمان به اثبات رسیده است.

براساس نظریه دانشمندان چینی ۱۴ کانال در عروق و اعصاب وجود دارند که در آنها انرژی حیاتی جاری می باشد و این کانالها به ارگانهای حیاتی بدن مربوط می باشند بطور مثال اگر روی نقطه ای در پا سوزن بزنیم می توان یک ارگان داخلی مانند کبد را که با پاها فاصله زیادی دارد تقویت نمود.تصاویر کلینیک دکتر شاه حسینیhttps://badarman.com/wp-content/uploads/2017/11/aboutt.pngارسال پیام به کلینیک دکتر شاه حسینی

    شماره تماس کلینیک دکتر شاه حسینی :

    ۸۸۶۷۵۳۱۷

    ۸۸۶۷۵۳۱۸

    ۸۸۶۷۵۳۱۹

    ۲ شماره تلفن همراه :

    ۰۹۱۰۱۷۷۲۲۶۴