دکتر شهابی

و عرب متخصص (ENT)

چشم‌های فرد اولین نقطه‌ای است که هنگام صحبت کردن توجه سایرین را به خود جلب می‌کند. این شرایط در حالی است که هیچ‌چیز نمی‌تواند مثل افزایش سن و تأثیرات ناشی از جاذبه همچون افتادگی پلک، خسته به نظر رسیدن پلک و تشکیل کیسه زیر چشم ظاهر صورت فرد را تحت تأثیر منفی قرار دهد. علت پف چشم و افتادگی پلک به چندین عامل بستگی دارد؛ تشکیل چربی اضافی دور چشم، ایجاد چین‌وچروک و بلند بودن پلک (Hooded eyelids) همگی می‌توانند علت پف زیر چشم باشند و باعث شوند ظاهر فرد خسته و پیرتر از حالت واقعی به نظر برسد.

با جراحی پلک که در اصطلاح پزشکی به آن بلفاروپلاستی گفته می‌شود، دکتر می‌تواند به بازیابی ظاهر مناسب در ناحیه اطراف چشم‌ها کمک کرده و باعث بهبود وضعیت پلک‌های بالا، پلک‌های پایین یا هردوی آن‌ها شود. انجام این کار باعث می‌شود افراد بیمار ظاهری جوان‌تر، شاداب‌تر و جذاب‌تر داشته باشند.

انحراف بینی زمانی ایجاد می شود
که استخوان های بینی یا سپتوم به طور دقیق در مرکز صورت قرار نگرفته باشد. در نتیجه به نظر می رسد که بینی به یک طرف کج شده است. در اغلب موارد، انحراف بینی به طور ارثی به وجود آمده است. با این حال، ممکن است در اثر ضربه یا آسیب به بینی نیز ایجاد شود.

اعمال جراحی دکتر علی شهابی

جراحی زیبایی بینی
بلفارو پلاستی(عمل پلک چشم)
رفع گودی زیر چشم
پروتز لاله گوش
تزریق چربی
رفع پف زیر چشم
عمل زیبایی صورت

توصیه ی ما بر چسب زدن بینی در طول شب و هنگام خواب می باشد. التهاب و تورم بینی معمولا در طی شب اتفاق می افتد و این کار باعث جلوگیری از ملتهب بودن بینی در صبح می شود.

نمونه قبل و بعد جراحی بینی دکتر شهابی

ارسال پیام به دکتر شهابی

تلفن : ۲۲۶۳۶۴۲۴
موبایل : ۰۹۱۲۵۳۵۷۹۰۷
اینستاگرام : jarahi.zibayiii

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکتر سهابی
5 سال قبل

عمل جراحی زیبایی بینی را بسیار عالی انجام می دهند

مهدیه سادات شاهرخی
مهدیه سادات شاهرخی
1 سال قبل

سلام . دکتر علی شهابی واقعااااا معرکه است من شوهرم ۱۲ سال بود که از من اصرار از اون انکار قبول نمیکرد بینیمو جراحی کنم میترسید خلاصه راضی شد منم دوسال هزارتا دکترو بالا پایین کردم اخر پیش دکتر علی شهابی عمل کردم خدا میدونم اندازه یه خط زیر چشام کبود شد نه بیشتر واقعا شیک و طبیعی . عمل راحت بیهوشی راحت بهوش اومدم حالم خوب خوب بود خلاصه از یه سرماخوردگی ساده هم بجدم اذیتش کمتر بودقیمتاشم نسبت به دکترای دیگه و نسبت به کارش خیلی خوبه . من واقعا توصیه میکنم اگه سردرگم هستین پیش ایشون عمل کنید بعدها دعام میکنید