دکتر صبا توسلی

جراحی بینی،صورت،جراح بینی دکتر صبا توسلی بورد تخصصی جراحی گوش،حلق،بینی و زیبایی صورت

جراحی بینی
می توان گفت امروزه جراحی بینی از جمله پرطرفدارترین جراحی های زیبایی در کشورمان است ؛ به دلیل فرم های نامناسب بینی در نژاد ایرانی ، یزرگ بودن سایز بینی و توجه مردم ایران به جزئیات و میل به خودآرایی ، آمار مراجعین و داوطلبان جراحی زیبایی بینی افزایش یافته است . دلایل دیگر مراجعه برای این جراحی ، رفع ایرادات عملکردی ، درمان اشکالات ، برطرف نمودن شکستگی ، انحراف ، پولیپ بینی و . . . است . دکتر عبدل زاده فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی آماده ارائه کلیه خدمات جراحی زیبایی و پلاستیک به متقاضیان عزیز می باشد . جراحی بینی طبیعی ، فانتزی ، جراحی بینی گوشتی ، جراحی بینی استخوانی ، درمان انحراف بینی و . . . تنها بخشی از توانمندی های این پزشک متخصص است .

انواع مختلف بینی
بینی افراد در دو دسته مختلف گوشتی و استخوانی تقسیم می شود .

بینی در دو حالت گوشتی و استخوانی است که هر کدام با روش های خاص خود جراحی می شو ند،جراحی بینی گوشتی و جراحی بینی استخوانی.

جراحی بینی استخوانی
این نوع از بینی ها به نسبت بینی های گوشتی موفق تر عمل می کنند . افرادی که بینی های آن ها استخوانی است بیشتر از نتایج جراحی خود راضی هستند .جراح بینی در بینی های استخوانی به نسبت قابل توجهی طبق علایق و سلیقه بیمار جراحی را انجام می دهد . فرد در مدت زمان کوتاهی می تواند نتایج جراحی خود را مشاهده کند ،زیرا طول دوره نقاهت در جراحی بینی استخوانی کمتر است .

روش جراحی بینی های استخوانی
در طی جراحی بینی های استخوانی دکتر مجید عبدل زاده بهترین جراح بینی در تهران ،ابتدا غضروف ها و استخوان های اضافه در بینی را می تراشد و با برش زیر بینی سبب برطرف شدن قوز بینی می شود . بعد از این مراحل با انجام اصلاحات لازم بر روی تیغه بینی تغییرات لازم را ایجاد می کند .

می توان گفت شکل دهی به بینی از مراحل سخت در جراحی بینی است ،این مرحله نیاز به دقت و مهارت جراح بینی دارد ،انتخاب صحیح جراح بینی می تواند عاملی مهم و موثر در طی جراحی بینی باشد .

افرادی که بینی های استخوانی دارند و جراحی بینی انجام می دهند ،می توانند از جراح بینی خود تقاضای بینی های فانتزی و عروسکی داشته باشند ،در حالی که در جراحی بینی گوشتی این امکان وجود ندارد و بهتر است بیمار به سلیقه و نظر جراح بینی خود احترام بگذارد

جراحی بینی گوشتی
روش جراحی بینی گوشتی با بینی استخوانی تفاوت قابل ملاحظه ای دارد ، در حقیقت اگر بخواهیم یکی از تفاوت های بارز بینی های استخوانی و گوشتی را بیان کنیم می توانیم روش جراحی بینی گوشتی و استخوانی را نام ببریم . بینی های گوشتی به دلیل بافتی که دارند ،نیاز است تا برای بهبودی کامل دوران نقاهت به نسبت طولانی تری را سپری کند تا بتوانند نتایج کار را مشاهده کنند . کبودی و تورم بعد از جراحی بینی گوشتی زمان زیادی برای بهبودی لازم دارد .بیشتر افرادی که بینی آن ها از نوع گوشتی است در هنگام جراحی بینی با ترس و دلهره قدم پیش می گذارند . در خصوص این افراد باید گفت ،دکتر عبدل زاده بهترین جراح بینی در تهران با تخصص و تجربه ای که در زمینه جراحی بینی خصوصا از نوع گوشتی دارند ،این نگرانی و دلهره را در افراد از بین می برند ، افراد با بینی های گوشتی می توانند از نتایج جراحی بینی خود نهایت لذت را ببرند .نمونه قبل و بعد جراحی بینی دکتر صبا توسلیhttps://badarman.com/wp-content/uploads/2018/01/26268238_1910839728943609_4022347365032656896_n.jpghttps://badarman.com/wp-content/uploads/2018/01/24126800_134610220578424_2993993028839931904_n.jpgارسال پیام به دکتر صبا توسلیشماره تماس کلینیک دکتر صبا توسلی : ۰۹۱۲۸۱۷۷۲۴۴

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sana
Sana
4 سال قبل

سلام من دختر هستم و الان ۱۴ سالم هست و بینی نسبتاً گوشتی دارم می خواستم بپرسم امکانش هست سال بعد یعنی وقتی ۱۵ ساله شدم بینیم رو عمل کنم؟
۴ سال از سن بلوغم گذشته