دکتر علی خدارحمی

فوق تخصص جراحی پلاستیک ، زیبایی و ترمیمی
رتبه بورد تخصصی و فوق تخصصی کشوری

دکتر علی خدارحمی

عضو هیئت علمی دانشگاه
عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران

تزریق ژل و بوتاکس ، تزریق چربی
-جراحی زیبایی بینی (رینوپلاستی )
-جراحی زیبایی پلک ، ابرو و جوان سازی صورت
-لیفت آندوسکوپی ابرو ، پیشانی و دور چشم
-لیفت صورت
-جراحی زیبایی سینه و شکم
– لیپوساکشن سینه ، شکم و اندام ها
-جراحی زیبایی گوش
-جراحیهای فک و صورت
-جراحی میکروسکوپی دست ، ترمیم عصب و تاندون
-اصلاح عوارض سوختگی
– بازسازی سینه بعداز درمان سرطان سینه
-درمان سرطانهای پوست

 

رینوپلاستی، جراحی است که شکل بینی را تغییر می دهد. هدف از انجام رینوپلاستی تغییر شکل بینی یا تغییر عملکرد یا هر دو است. در ویزیت قبل از عمل، جراح جزئیات ظاهری بینی، وضعیت پوست بینی، وتغییرات مدنظر شما را بررسی می کند. بخش فوقانی ساختمان بینی استخوانی و بخش تحتانی آن غضروفی است. جراحی به طور اولیه غضروف و استخوان را تغییر می دهد و تغییرات پوست ثانویه ایجاد می شود.

با افزایش سن، پلک ها کشیده می شوند و عضلات حمایت کننده آنها تضعیف می شوند و لذا چربی اضافی بالا و پایین پلک جمع  می شودو موجب حالت پف کردگی پلک می شود.علاوه بر ظاهر پیری، با گذشت زمان حالت پف کردگی پلکها، موجب اختلال در میدان بینایی به خصوص قسمت های محیطی میدان بینائی در بخش های فوقانی و خارجی میدان می شود. بلفاروپلاستی موجب کاهش یا حذف این اختلالات بینایی می شود و ظاهر چشم ها را جوانتر می کند. بلفاروپلاستی معمولاً به صورت سرپایی انجام می شود.

ابدومینوپلاستی یک پروسجور جراحی زیبایی با هدف بهبود ظاهر شکم است. در این جراحی پوست و چربی اضافی جدارشکم برداشته می شود و غالباً عضلات جدارشکم هم با سوچور محکم می شوند.این جراحی برای برداشتن پوست اضافی اطراف و زیر ناف، برطرف کردن ضعف جدارشکم و بهبود body image انجام می شود ولی انجام آن با هدف کاهش وزن اشتباه است و این جراحی کمکی به کاهش وزن نمی کند.

ماستوپکسی پروسجور جراحی برای تغییر شکل سینه است. در طول این عمل اضافی پوست برداشته می شود و بافت سینه برای حفظ سفتی و موقعیت آن شکل داده می شود. این عمل موجب افزایش اعتماد به نفس شما خواهد شد.تلفن : ۰۳۴۱ ۲۴۵۳۱۰۰

وب سایت : http://aesthetic-surgery.irنمونه قبل و بعد جراحی دکتر علی خدارحمیhttps://badarman.com/wp-content/uploads/2017/05/admin-ajax.jpgارسال پیام به دکتر علی خدارحمی

    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    1 دیدگاه
    قدیمی‌ترین
    تازه‌ترین بیشترین رأی
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    سهند
    سهند
    6 سال قبل

    سلام خسته نباشید.اقای دکتر درمان کرایو تراپی برای زگیل تناسلی هم انجام میدهند