دکتر مرتضی جعفری

جراح و متخصص گوش و حلق و بینی، پلاستیک بینی و صورت:

وی دارای بورد جراحی سر و گردن و عضو جامعه جراحان پلاستیک صورت اروپا و امریکا است.

خدماتی در زمینه جراحی های زیبایی صورت، بینی، پلک، ابرو، لیفت، ساکشن چربی گردن و انواع پروتزهای چانه و گونه، کاشت چال گونه، تزریق چربی صورت، تزریق انواع بوتاکس، فیلر های لب و گونه، جراحی لوزه، پولیپ و انحراف بینی، اندوسکوپی سینوس، جراحی زیبایی گوش و خدمات زیبایی غیر جراحی صورت را ارائه می کند.

اعمال جراحی

پروتز چانه

پروتز گونه

جراحی زیبایی بینی | رینوپلاستی

تزریق بوتاکس

تزریق ژل و چربی صورت | فیلر یا پرکننده ها

جراحی پلک چشم | بلفاروپلاستی

جراحی لوزه به چه صورت انجام می‌شود | لوزه سوم

درمان شکستگی و انحراف بینی

جراحی ضایعات پوستی سر پایی

چال گونه

درمان اختلالات تعادلی و سر گیجه

دکتر مرتضی جعفری جراح و متخصص گوش و حلق و بینی، پلاستیک بینی و صورت: از بین تمام اعمال زیبایی، جراحی پلاستیک بینی که اصطلاحا «رینوپلاستی» نامیده می‌شود از ویژگی‌های خاصی برخوردار است. این عمل چیزی بیشتر از مهارت جراحی است و در حقیقت تلفیقی از علم و هنر است.

دکتر مرتضی جعفری جراح و متخصص گوش و حلق و بینی، پلاستیک بینی و صورت:

از بین تمام اعمال زیبایی، جراحی پلاستیک بینی که اصطلاحا «رینوپلاستی» نامیده می‌شود از ویژگی‌های خاصی برخوردار است. این عمل چیزی بیشتر از مهارت جراحی است و در حقیقت تلفیقی از علم و هنر است. جراح زیبایی بینی قبل از هر چیز یک پزشک است و فاکتورهای پزشکی و روانی که باعث شده یک فرد سالم با میل خودش برای انجام یک جراحی مراجعه کند را به خوبی درک می‌کند، ضمنا او مثل میکل آنژ یک مجسمه تراش است. میکل آنژ تکه سنگی در اختیار داشت و با چشم بصیرت اثر خود را در لابه لای آن می‌دید. وی با تراشیدن قسمت های زاید سنگ اثر خود را در معرض دید دیگران قرار داد. جراح زیبایی بینی نیز با درنظرگرفتن شکل مناسب بینی برای هر صورت خاص، با برداشتن قسمت های اضافی و حالت دادن به قسمت های باقیمانده سعی می کند اثر هنری خود را در معرض دید قرار دهد. بدیهی است وی هیچگاه به بینی به طور منفرد نگاه نمی کند بلکه بینی را درکنار سایر اجزای صورت بیمارش می‌بیند. به عبارت بهتر نمی‌توان با در نظرگرفتن یک بینی ایده ال به خلق آن پرداخت بلکه بهترین بینی نوعی است که با سایر اجزا صورت هماهنگی داشته باشد.نمونه قبل و بعد جراحی بینی دکتر مرتضی جعفریhttps://badarman.com/wp-content/uploads/2018/01/download-4.jpghttps://badarman.com/wp-content/uploads/2018/01/14421782114121.jpgارسال پیام به دکتر مرتضی جعفری

    شماره تماس کلینیک دکتر مرتضی جعفری : ۰۲۱۲۲۲۵۲۷۰۱

    موبایل: ۰۹۳۹۱۸۶۴۷۷۶

    وب سایت: http:/ www. dr-jafari.net

    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    1 دیدگاه
    قدیمی‌ترین
    تازه‌ترین بیشترین رأی
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    پريا
    پريا
    6 سال قبل

    من پیش دکتر جعفری عمل کردم واقعا راضی ام از کارشون.