دکتر مژگان حسنی اصفهانی

جراح زیبایی بینی

صورت

پلک

سینه

شکم

لیپولیزر


برای زنانی که از اندازه و فرم سینه‌های خود ناراضی هستند، داشتن اعتماد به نفس در موقعیت‌های گوناگون و برخورد با دیگران می‌تواند بسیار مشکل باشد. بهبود ظاهر و فرم سینه‌ها با لیفت سینه و یا بزرگ کردن سینه‌ها می‌تواند تاثیر بسزایی در بازیابی اعتماد به نفس بیماران داشته باشد و موجب شود که آنها احساس خوبی نسبت به بدن خود پیدا کنند. علاوه بر این بازسازی کردن سینه‌ها، بعد از عمل جراحی ماستکتومی (خارج کردن سینه) دارای مزایای بسیار ارزشمندی است. امروزه جراحی‌های زیبای سینه با متدهای زیادی هم برای زنان و هم مردان انجام می‌شود که تاثیرات مثبت زیادی نه تنها بر ظاهر آن‌ها بلکه بر اعتماد به نفس آن‌ها دارد.

کوچک کردن سینه‌ها
زنانی که سینه‌های بسیار بزرگی دارند، اغلب در قفسه سینه‌ی خود احساس درد یا خارش و حساسیت پوستی (عرق سوز شدن) می‌کنند و به خاطر این علائم ناراحت بوده و از ظاهر خود نیز ناراضی هستند. عمل جراحی کوچک کردن سینه این مشکل را حل می‌کند و هم به لحاظ زیبایی و به لحاظ درمانی، وضعیت بیمار را بهبود می‌دهد. با انجام این جراحی علاوه بر این که شکل سینه‌ها زیبا می‌شوند، ناراحتی و درد بیمار به خاطر وجود بافت اضافه نیز برطرف می‌شوند. در این جراحی بافت اضافه‌ی سینه برداشته می‌شود و قسمت نوک سینه به موقعیت بالاتری انتقال داده می‌شود تا سینه‌ها ظاهر زیباتر و جوانتری پیدا کنند.

لیفت سینه‌ها یا ماستوپکسی
ماستوپکسی یا لیفت سینه‌ها جراحی است که طی آن شل شدگی و افتادگی سینه‌ها برطرف می‌شود. میزان شل‌شدگی پوست سینه و افتادگی بافت آن در زنان مختلف فرق می‌کند و ممکن است بسیار خفیف، متوسط و یا شدید باشد. یک جراح پلاستیک می‌تواند بعد از ارزیابی وضعیت سینه‌ها، تکنیک مناسب برای انجام جراحی را طرحریزی کند. جراحی لیفت سینه به طور معمول با ایجاد یک برش در اطراف‌ هاله‌ی نوک سینه و یک برش در قسمت زیر سینه، انجام می‌شود و بدین ترتیب جراح می‌توان هم بافت اضافه و هم پوست اضافی سینه‌ها را بردارد. این جراحی موجب بالا رفتن سینه‌ها و ایجاد ظاهری جوان و زیبا در سینه‌ها می‌شود.

تزریق ژل یا چربی در سینه‌ها
با تزریق چربی در سینه می‌توان فرم و سایز سینه‌ها را بهبود داد و یا هر گونه عدم تقارن یا بدشکلی در سینه را اصلاح کرد. برای تزریق چربی در سینه، ابتدا با استفاده از دستگاه لیپوستکشن با فشار کم، از ناحیه ای دیگر از بدن، چربی استخراج می‌شود. این چربی سپس با سالین پاکسازی می‌شود و در نواحی از سینه که برجستگی کمتری دارند تزریق می‌شود. این تکنیک دارای خطرات و محدودیت‌هایی است، اما در صورتی که بیمار شرایط مناسب برای این عمل را داشته باشد و کاندید خوبی برای این عمل باشد، نتایج آن بسیار رضایت‌بخش واهند بود و انجام عمل نیز ایمن است. از روش تزریق ژل نیز برای افزایش حجم سینه‌ها استفاده می‌شود.نمونه قبل و بعد جراحی دکتر مژگان حسنی اصفهانیhttps://badarman.com/wp-content/uploads/2018/01/12556111_1757236304495165_528576678_n.jpghttps://badarman.com/wp-content/uploads/2018/01/16906884_647638262086143_3039533726720589824_n.jpgارسال پیام به دکتر مژگان حسنی اصفهانیشماره تماس کلینیک دکتر مژگان حسنی اصفهانی : ۰۲۱۸۸۰۶۹۵۲۳

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهشید
مهشید
2 سال قبل

سلام خدمت خانم دکتر من یکی از بیمارانی شما هستم که در دوازده سال اخیر دوبار پیش شما جراحی کردم لطفن برای جراحی ترک شکم ی. وقت مشاوره میخواستم