دکتر پروانه منصوری

در سال ۱۳۷۳ دکترای حرفه ای پزشکی را از دانشگاه تهران دریافت نمود و پس از آن در سال ۱۳۸۱ موفق به اخذ بورد تخصصی جراحی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی بابل شد .

دکتر پروانه منصوری در حدود ده سال در بیمارستان های بابل در زمینه درمان بیماری های مقعدی فعالیت داشتند و پس از آن نیز در بیمارستان میلاد تهران در زمینه درمان بیماری های پستان فعالیت می نمایند .

در حال حاضر همزمان با فعالیت در بیمارستان میلاد ، در مطب نیز در زمینه ی درمان بیماری های مقعدی ، بیماری های پستان و جراحی های زیبایی سینه فعالیت دارند .


پروتز سینه

سالانه زنان زیادی برای بهتر شدن شکل و تناسب اندام خود ، اقدام به انجام جراحی های متعددی می کنند . یکی از این عمل های زیبایی عمل پروتز سینه می باشد که یکی از شایع ترین عمل های جراحی زیبایی بر روی پستان می باشد .

جراحی پروتز سینه ، جزو اعمال جراحی زیبایی به حساب می آید ، بر خلاف اینکه برخی از تصور می کنند ، این جراحی تنها با هدف بزرگ نمودن سینه ها انجام می شود ، باید گفت این جراحی گاهی برای اصلاح کردن و بر طرف نمودن ، ایرادات سینه که می تواند مادرزادی باشد و یا در تحت تاثیر موضوعی به وجود آمده باشد ، صورت می گیرد .

موارد کاربرد ابدومینوپلاستی

در جراحی ابدومینوپلاستی مواردی مانند: حذف چربی و پوست اضافی ناحیه از شکم، ترمیم فاصله عضلات صاف شکم، سفت کردن دیواره شکم انجام می گیرد.

هنگامی که زنان بعد از بارداری و زایمان شاهد افزایش وزن خود باشند. اضافه وزن آنها با ورزش و رژیم غذایی مناسب قابل کنترل است ولی مشکل جای دیگر است. عضلات و پوست آویزان و بد شکل حالت خوبی نخواهد داشت. انجام این جراحی به بهبود وضع موجود کمک خواهد کرد.

رفع جای سزارین بعد از زایمان از دیگر کاربرد های ابدومینوپلاستی می باشد. ایراداتی مانند تاخوردگی و چین خوردگی زیر شکم و ترک های پوستی که در قسمت برش خورده زایمان به وجود آمده اند، برطرف می گردند.

کاربرد ابدومینوپلاستی برای افرادی موثر است که جزء کاندیدای مناسب این جراحی قرار گیرند. این افراد کسانی هستند که شرایط ذیل را داشته باشند: دید افراد نسبت به نتیجه جراحی معقول و منطقی باشد. وزن آنها مناسب و ایده آل باشد. در ۶ ماه اخیر، تغییرات وزنی ثابتی داشته باشند. ثبات روحی، روانی افراد بسیار مهم است. بعد از عمل، تصمیم به کاهش وزن زیاد نداشته باشند. درک درستی از جوانب احتمالی عمل داشته باشند. از طریق ورزش و رژیم های غذایی متفاوت به وزن دلخواه نرسیده باشند.

 

فیستول
فیستول یک بیماری محسوب شده و گاهی جهت درمان فیستول به جراحی نیاز هست

سرطان سینه
سرطان سینه، رشد بدخیم سلول های سرطانی در بافت پستان است. که به صورت کنترل نشده ای رشد کرده اند… ادامه مطلب سرطان سینه

هموروئید
شقاق ,وضعیتی بسیار دردناک است که حاصل زخم سطحی یا پارگی در ناحیه مقعد است. ادامه مطلب هموروئیدنمونه قبل و بعد جراحی دکتر پروانه منصوریhttps://badarman.com/wp-content/uploads/2018/01/26872099_124847058322427_380073441413300224_n.jpghttps://badarman.com/wp-content/uploads/2018/01/26873036_274902833037267_3103502157878394880_n.jpgارسال پیام به دکتر پروانه منصوری

    شماره تماس کلینیک دکتر پروانه منصوری : ۰۲۱۲۲۷۰۸۶۶۹

    ۰۲۱۲۲۷۰۲۹۰۰

    ۰۹۰۳۳۳۳۰۲۳۱