دکتر پریا فولادى

عضو انجمن لیزرایران
پوست موتناسب اندام. شهرک غرب

هایفو (HIFU): پیشرفته ترین تکنولوژی قرن حاضر جهت لیفتینگ صورت بدون جراحی، فقط در یک جلسه و با نتایج ماندگار می باشد. مزایای هایفو (HIFU): 1- بدون جراحی می باشد در نتیجه عوارض جراحی مثل کبودی و خونریزی و … را ندارد
۲- فقط در یک جلسه انجام می شود
۳- نتایج ماندگار دارد
۴- درد ندارد (چون درد غیر تحملی ندارد پس حتی نیاز به بی حسی موضعی هم ندارد)
۵- نیاز به بستری ندارد (بصورت سرپایی انجام می شود)
۶- روشی بی خطر و ایمن برای انسان می باشد چون هیچ نوع اشعه ای ندارد یعنی هایفو (HIFU) دقیقا مثل سونوگرافی با امواج صوتی اولتراسوند عمل می کند که کاملا بی خطر است
۷- هیچ نوع عارضه پوستی مثل لک و زخم و … روی پوست ایجاد نمی کند

تایج و اثرات هایفوتراپی :

۱- لیفت (بالا کشیدن ابروها)
۲- رفع افتادگی پلک بالا
۳- رفع چروک های کناره های خارجی چشم ها (چین های پنجه کلاغی)
۴- لیفت گونه ها
۵- کم شدن عمق خطوط خنده و گریه (رفع افتادگی گوشه های لب ها)
۶- رفع افتادگی های زیر چانه (رفع افتادگی پایین صورت )
۷- رفع غبغب
۸- رفع چین و چروک های صورت و بالا گردن
۹- سفت و محکم شدن پوست صورت

چرا تکنولوژی هایفو (HIFU) مورد استقبال فراوان مردم قرار گرفته است؟

هایفو (HIFU) موثرترین و مدرن ترین تکنیک لیفت صورت به روش غیر جراحی می باشد که مکانیسم عملکردش با امواج صوتی اولتراسوند ساده (دقیقا مثل دستگاه سونوگرافی معمولی) می باشد بنابراین کاملا ایمن و بی ضرر می باشد (یعنی هایفو هیچ نوع اشعه ای ندارد) و فقط در یک جلسه کوتاه مدت (حدودا ۴۵ دقیقه ای) بدون هیچ نوع درد غیر قابل تحملی بطور رضایت بخشی باعث کشیدن (لیفت) صورت آن هم با نتیجه ای ماندگار می شود، پس خیلی واضح است که چون بدون جراحی (بدون هیچ نوع خونریزی) و آن هم فقط در یک جلسه بتوانیم صورت شخص را بطور واضح و محسوس آن هم با اثر ماندگار با استفاده از تکنولوژی جدید (HIFU) لیفت کنیم پس بی شک استقبال فراوان و افزایش اقبال عمومی برای استفاده از این تکنیک بی نظیر قرن حاضر کاملا انتظار می رود استفاده گردند.


اصلاح طبیعی فرم لب به این معنی است که لب ها نباید از فرم اصلی خارج شوند، چروک های طبیعی لب حفظ شوند، از مرزهای لب نباید به بیرون تجاوز کرد.
به زبان ساده تر، به سادگی توسط عموم قابل تشخیص نباشد که شما تغییری در چهره خود داده اید. استفاده از ژل های ارزان قیمت چینى ترس زیادی در دل علاقمندان به تزریق لب و اصلاح طبیعی فرم لب ایجاد کرده است. در خصوص ترس از عوارض اصلاح طبیعی فرم لب باید آگاه باشید تمام ژل های معتبر از هیالورونیک اسید طبیعی (از طبیعیت گرفته شده با منشا غیرحیوانی) ساخته شده است، هیالورونیک اسید به صورت طبیعی در بدن ما موجود است
درطی تزریق از بی حسی کامل استفاده می شود و شما هیچ گونه حسی، حین تزریق نخواهید داشت.

بوتاکس یک سمّ است، قویترین سمی که بشر تاکنون شناخته است. چنانچه فقط یک میلیونیوم گرم آن وارد بدن شود انسان را میکشد. این سمّ میتواند تمام ماهیچه‌های ارادی و غیر ارادی را فلج کند ولی از این خاصیت امروزه برای درمان بیش از ۵۰ نوع بیماری استفاده میشود. همچنین تزریق آن در زیباسازی بدن و بخصوص صورت کاربرد وسیعی دارد بنحویکه تزریق بوتاکس در حال حاضر شایعترین اقدام برای زیبایی‌ در جهان است.

این سمّ چگونه ساخته میشود؟

در حقیقت یک نوع باکتری به نامه کلوستریدیوم بوتولینوم این سمّ را تولید می‌کند. اولین بار در اوائل قرن ۱۹ میلادی یک نوع مسمومیت غذایی بسیار کشنده که عمدتاً از خوردن سوسیس ایجاد میگردید، شناخته شد. آنگاه این باکتری و سمش که به نام بوتولوس که معادل کلمه سوسیس است کشف گردید.

 

استفاده‌های درمانی و زیبایی‌ آن از چه زمانی آغاز شد و بیشتر در چه مواردی به کار میرود؟

از دههٔ ۵۰ قرن بیستم استفادهٔ درمانی و از اواسط دههٔ ۸۰ کاربرد زیبایی‌ آن شروع شد. در درمان بیماریهأیی که به علت زیادی فعالیت و گرفتگی ماهیچه ها در چشم، صورت، گردن، حنجره، مری و اندامهای بکار میرود. در زیبایی‌ نیز برای از میان بردن چین و چروک هآئی که به دلیل فعالیت بیش از حد ماهیچه‌ها بوجود آمده‌اند استفاده میشود.

مکانیزم اثر آن چیست؟

ماهیچه‌ها برای فعالیت و شروع انقباض باید از اعصاب دستور بگیرند. فرمان عصبی بواسطه ماده ای شیمیایی بنام استیل کولین به ماهیچه می‌رسد. بوتاکس از ترشح این ماده جلوگیری مینماید. این عمل مشابه ان است که عصب یک ماهیچه موقتا قطع شود. در این حالت عضله دیگر منقبض نشده وضعیف میشود.

 

آیا فلج شدن عضله همیشگی است؟

خیر. اثر این دارو بین ۲ تا ۶ ماه می‌باشد و پس آن ترشح استیل کولین مجددا آغاز شده و عضله شروع به حرکت و انقباض می‌کند.

 

رفع تخصصی گودی و شیار زیر چشم
گودی و شیار زیر چشم ها به وضوح چهره شما را خسته ، بیمار و غمگین نشان می دهد
یکی از بهترین متدهای درمان گودی و شیار زیر چشم ، تزریق فیلر هیالورنیک بوده که دوام آن نسبت به چربی بیشتر و احتمال عفونت ، ایجاد Lumping , جابجایی و عدم قرینگی در آن نادر است .کبودی و تورم در این روش حد اقل بوده و درصورت بروز ، کاملاً موقتى است.
این روش در “کمتر از ١٠ دقیقه ” قابل انجام بوده و تکنیکى کاملا ً بدون عارضه میباشد، فیلر هیالورنیک مشابه ترکیب بافت طبیعی بدن،بدون عارضه وایجاد آلرژى میباشد . نکته مهم اینکه به این منظور فقط میبایست ازفیلر مخصوص دور چشم استفاده نمود ، در این صورت و در شرایطى که صحیح تزریق گردد، هیچگونه عارضه جانبی برجاى نخواهد گذاشت .
در تجربه مشاهده شده که معمولا حتی پس از جذب فیلر ٬چین و گودی به شدت اولیه نمایان نمى شود ، بلکه به علت تحریک کلاژن سازی درمحل، معمولا درتزریقات بعدی نتیجه بهتر و بهتر هم می شود
اصلاح گودی زیر چشم و شیار اشکی ، تغییر فوری و شگفت انگیزی در چهره شما ایجاد می کند.

 

نمونه قبل و بعد جراحی دکتر پریا فولادیhttps://badarman.com/wp-content/uploads/2018/01/25022325_141684963160091_7173511371995217920_n.jpghttps://badarman.com/wp-content/uploads/2018/01/26183345_2014924831855244_7856459434606723072_n.jpgارسال پیام به دکتر پریا فولادیشماره تماس کلینیک دکتر پریا فولادی : ٨٨۵٧۵٢٢١