دکتر پریسا زندی

خدمات زیبایی و جوانسازی:

لیفت صورت و ابرو (بدون جراحی)
تزریق ژل
تزریق بوتاکس
جوانسازی و رفع غبغب
رفع ضایعات پوستی،برداشتن خال،از بین بردن زگیل
فرم دهی صورت
ایجاد زاویه فک
رفع جای جوش
لیزر:

لیزر موی زائد ( الکس آمریکایی -دایود آمریکایی)
پاک کردن تاتو و خالکوبی
درمان آکنه
اسکار
لایه برداری
از بین بردن کک ومک
لیزر فوتونا (لیزر زنان)
جوانسازی و رفع تیرگی واژینال

تزریق ژل ژوویدرم بهترین برند هیالورونیک دنیا برای برجسته سازی و تعادل لبها

با خط اخم و چین و چروک صورت خداحافظی کنید
تزریق بوتاکس دیسپورت توسط پزشک در کلینیک تخصصی تصویر جوانی

در این روش، بدون نیاز به عمل جراحی و تنها بوسیله امواج RF پوست را تحریک به شادابی و کلاژنسازی می‌کنیم. در واقع لایه‌های عمیق‌تر پوست شامل کلاژن٬ الاستین و نیز عضلات سطحی را با تابش پرتو RF تحریک به فعالیت می‌کنیم که این عمل باعث انبساط عضلات و سفت شدن پوست می‌گردد. تحریک فیبروپلاست‌ها، موجب کلاژن سازی می‌شود و پوست شادابی و طراوت سال‌های قبل را بدست می‌آورد. این تکنولوژی به فرکشنال شناخته می‌شود و اخیرا در کشور ما در اختیار پزشکان قرار گرفته است. این تکنولوژی عموما جهت جوانسازی صورت و گردن و بهبود آثار جوش و آکنه و اسکارها و حنی استریا مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. در کلینیک لیزر و زیبایی تصویرجوانی جوانسازی به‌وسیله تنها برند آر اف فرکشنال آمریکایی موجود در ایران یعنی VenusViva انجام می‌شود. مزیت VenusViva نسبت به دستگاه‌های موجود، علاوه بر بهره‌گیری از تکنولوژی نانو (که در زمینه جوانسازی انحصاری آمریکاست)، کاهش چشمگیر دوره نقاهت و میزان درد فرایند درمان و افزایش چشمگیر نتیجه درمان است. از طرفی درمان با ونوس‌ویوا مطابق با تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا کاملا بدون عارضه است.

عمده کاربرد دستگاه ونوس‌ویوا را می‌توان در از بین بردن چین و چروک، شلی و افتادگی پوست ، افزایش قوام پوستی و ولیفت، همچنین افزایش درخشش و شفافیت پوست، ترمیم خطوط خنده و غم، درمان زائده‌های پوستی نظیر اسکار و آکنه، جای بخیه و ترک‌های پوستی دانست..
.

در روش میکرودرم ابریژن یا میکرودرم ابریشن، کل پوست را در معرض تماس با یک ماده معدنی بی ضرر که همان پودر اکسید آلومینیوم می باشد قرار می دهند که این پودر با داشتن کریستال های ریز باعث می شود که پوست ساییده شده و بافت های مرده از بین رفته و ترمیم پوست فعال گردد.

بهترین دکتر لیزر زنان

نمونه قبل و بعد جراحی دکتر پریسا زندیhttps://badarman.com/wp-content/uploads/2018/01/26276334_536811700039388_7552157565711286272_n.jpgارسال پیام به دکتر پریسا زندیشماره تماس کلینیک دکتر پریسا زندی : ۰۲۱-۸۸۵۳۷۴۶۴ ۰۲۱-۸۸۷۴۴۴۷۲