دکتر کامبیز ایزد پناه

تخصص جراحی عمومی

جراحی زیبایی بینی، سینه، شکم
تزریق انواع فیلرها، بوتاکس، تزریق چربی و …
مشاوره رایگان

جراحی بینی یا rhinoplasty به داشتن یک بینی زیبا و خوش فرم کمک می کند . جراح زیبایی بینی با انتخاب بهترین فرم برای بینی طی جراحی بینی تغییرات لازم را ایجاد و معایب ظاهری بینی را رفع می کند . برای دریافت مشاوره جراحی بینی به کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام دکتر ابراهیم شهسواری مراجعه فرمایید .

رینوپلاستی یا جراحی بینی
عمل جراحی زیبایی بینی از اوایل قرن نوزدهم توسط ژاک ژوزف و دیفن باخ شروع شد و در قرن بیستم دچار پیشرفت های بسیاری شد . در نیمه دوم قرن بیستم نیز جراحان بسیاری روش های محتلفی برای این جراحی را اراءه نمودند و روش رینوپلاستی باز را معرفی کردند.

معرفی روش‌ها و ابزارهای مختلف در جهت بهبود این عمل جراحی از مواردی است که طی سالیان بسیاری به تکمیل این جراحی کمک نموده است .
البته سیر تکاملی این جراحی هنوز ادامه دارد و جراحان متبحر بسیاری در پیشرفت تکنیک های لازم برای جراحی زیبایی بینی تلاش می نمایند.
همانطور که می دانید جراحی بینی یک عمل جراحی بسیار تکنیکی و ظریف است و در واقع ای جراحی نیازمند آمیزه‌ای از علم وهنر می‌باشد.

جراحی بینی علاوه بر ذوق هنری بسیار بالا نیاز به تجربه و تبحر کافی از جانب جراح را است . تمامی موارد روی نتیجه ی بینی بعد از عمل تاثیر گذار خواهد بود و می تواند در رسیدن به هدف شما از نتیجه ی جراحی نقش مهم و موثری داشته باشد ، به همین دلیل انتخاب جراح برای جراحی زیبایی بینی مهم و حیاتی خواهد بود .

دقت در انتخاب جراح از مواردی است که باید به نسبت تمامی موارد اهمیت ویژه تری به آن داد ، زیرا همانطور که بیان شد ،جراحی بینی یک هنر است و نیازمند یک جراح با تجربه برای شناخت دقیق عناصر بینی و معایب آن دارد .

جراح بینی گوشتی باید معایب و مشکلات بینی را به دقت بررسی و معاینه نماید و در جهت شناخت مشکلات آن بر آید .
آیا بعد از جراحی نتیجه ی جراحی مطابق با انتظارات بیمار خواهد بود ؟
آیا حق انتخاب برای نوع و فرم بینی بعد لز جراحی وجود دارد ؟
آیا می توان قبل از جراحی به طور دقیق مشخص کرد که چه نوع بینی بعد از عمل بدست آید؟
نتیجه ی جراحی بینی به چه عواملی بستگی دارد ؟
پاسخ سوالات شما :
راینوپلاستی یا جراحی بینی، یک عمل جراحی بسیار تکنیکی و ظریف بوده و آمیزه‌ای از علم وهنر می‌باشد.

جراح با توجه به جنس پوست و نوع بینی به شما می گوید که بعد از جراحی نتیجه به چه شکل، خواهد بود .
البته قبل از عمل متقاضی باید بداند که از جراحی بینی چه می خواهد، و چه نوع بینی را برای خود می پسندد.نمونه قبل و بعد جراحی بینی دکتر کامبیز ایزد پناهhttps://badarman.com/wp-content/uploads/2018/01/behmasir-1024×570.jpgارسال پیام به دکتر کامبیز ایزد پناه

    شماره تماس کلینیک دکتر کامبیز ایزد پناه : ۰۲۱-۲۲۰۶۲۶۵۱
    ۰۹۰۳۳۴۲۸۱۲۰