ماساژ و زیبایی آدونیس

 با نام برند آدونیس در سال ۱۳۹۲ با هدف تجربه ی احساس آرامش برای تمامی انسان ها تاسیس شد. این مرکز به منظور آموزش و ارائه خدمات ماساژ به مشتریان و با در نظر گرفتن نیاز مشتریان به رفع استرس های موجود در زندگی امروزی و ارائه ماساژ به عنوان پنجره ای جدید رو به سلامتی و شادابی آغاز به کار نموده است. موسسین مرکز ماساژ و زیباییآدونیس با پشتوانه خداوند متعال و همچنین کادری مجرب اقدام به تاسیس این مجموعه نموده اند و با استفاده از فنون تاریخی و امروزی در امر ماساژ و رلکسیشن با استفاده از متد های تایید شده در دنیا و با هدف ترویج و ارائه ماساژ در ایران و جهان برای تک تک انسان ها در مسیر پیشرفت و دستیابی به آرمان های خود قدم بر خواهند داشت.

مرکز ماساژ آدونیس در راستای انجام بهترین ماساژ و ایجاد حس آرامش در مشتریان خود، سبکی تلفیقی از ماساژ سنتی و مدرن را با برترین کیفیت و توسط ماساژور های مجرب مجموعه ارائه می کند.

از جمله ماساژ هایی که در مجموعه ارائه می شود می توان به ماساژ آروما(ریلکسی)، ماساژ سنتی تای، ماساژ سوئدی و … اشاره کرد.

ماساژ از عناصر تمرکز حواس، تکان دادن، آرامش، کشش عمیق ، فشرده سازی و اعمال ریتمیک برای ایجاد یک تجربه منحصر به فرد بهره می گیرد. در ماساژ ترکیب بسیاری از تکنیک های مختلف با یک سیستم همه جانبه و به طور خلاصه، به شکلی منحصر به فرد از فیزیوتراپی بودایی، یوگا و طب فشاری و بازتاب  به هم می آمیزد .

ماساژ از هر دو جنبه درمان و فیزیکی ، پر انرژی و منحصر به فرد است.

یک ماساژ تمام بدن ،عمیق از پا ، و با تمرکز بر خطوط سن و یا خطوط انرژی در سراسر بدن ، با هدف پاکسازی انسداد در این خطوط ، و در نتیجه تحریک جریان خون و غدد لنفاوی در سراسر بدن انجام میگیرد . در پایان هر دو احساس آرامش و انرژی قابل لمس است که با حالت تقریبا خواب مانند و به طور معمول بدون درد همراه است.


مرکز ماساژ آدونیس در راستای انجام بهترین ماساژ و ایجاد حس آرامش در مشتریان خود، سبکی تلفیقی از ماساژ سنتی و مدرن را با برترین کیفیت و توسط ماساژور های مجرب مجموعه ارائه می کند.

تصاویر ماساژ و زیبایی آدونیسhttps://badarman.com/wp-content/uploads/2018/01/38679.jpgارسال پیام به ماساژ و زیبایی آدونیسشماره تماس مجموعه ماساژ و زیبایی آدونیس :

تلفن:
۰۲۱ ۲۲۲۶۱۸۴۶

ساعات کاری:
شنبه تا پنجشنبه ، ۱۰:۰۰ صبح تا ۸:۰۰ شب