به مرکز ماساژ حس ششم خوش آمدید

انواع ماساژهای رایج در حوزه کشورهای شرق و جنوب شرق آسیا و کمپانی های معتبر ارائه دهنده ماساژ
مرکز یوگا،ماساژ واسپا حس ششم بزرگترین و تخصصی ترین مرکز ماساژ استان البرز دارای سالنهای مجزا جهت پذیرش همزمان بانوان وآقایان

 

مرکز ماساژ واسپا حس ششم با هدف ارائه خدمات ویژه و علمی به مشتریان خود فعالیت خود را آغاز کرده است.

در این مجموعه علاوه بر ارائه انواع خدمات ماساژ و اسپا روز دنیا توسط پرسنل تحصیلکرده این رشته که به طور کامل با آناتومی عضلانی واسکلتی بدن آشنایی دارند،سعی شده که با طراحی وایجاد فضاهای مختلف حس آرامش بیشتری به مشتریان داده شود،از اتاقهای نمک گرفته که گرفتن ماساژ در آنها باعث تلطیف هر چه بیشتر روح انسان میشود تا حوضچه های اسپای شیر وعسل،قهوه،عصاره لوندر،گل رز و یا مواد معدنی با ترکیبی مشابه چشمه های معدنی ویا عصاره های گیاهان تایلندی.

فضای سبز مجموعه باعث میشود که شما از همان ابتدا و با عبور از پل چوبی انرژی مثبت یک باغچه ژاپنی و آرامش را حس کنید.

بیایید در بازی رنگ ها، موسیقی جادوئی، بوئی خوش، طعمی به یادماندنی و دستانی جانبخش، آرامشی ماندگار را با بهره مندی از توان ماساژورهای متخصص حس ششم تجربه نمایید

یوگا
کلمۀ یوگا در واقع به معنای «وحدت» است.فدراسیون بین المللی آموزش های یوگا، یوگا را با این عنوان تعریف می‌کند: «یک شیوۀ جهانی و عملی که بر اساس مجموعه ای از تکنیک های خاص و با رجوع به سنت هند شکل گرفته است.

اسپا
کلمه اسپا بر گرفته از نام شهری است در بلژیک و شهرتش به خاطر حوضچه آب گرمی بود که برای استحمام در آنجا وجود داشت. به دلیل دارا بودن مواد معدنی فراوان و خاصیت درمانی آن بین مشتاقان سلامت شناسایی و شهرت جهانی یافته است.

ماساژ
یک فرد در تمام ادوار زندگی اعم از طفولیت ، رشد و کهنسالی قابلیت استفاده از فوائد ماساژ شامل افزایش ضریب هوشی و تفکر، افزایش اعتماد به نفس، بهبود جریان خون و لنف، تقویت سیستم عصبی و تسکین دردها و گرفتگی های عضلانی را دارد.

 

اسپای آرام

اسپای آرام یک روش فوق العاده آرامش بخش برای رهایی جسم و روان از خستگی های روزمره بوده که در عین حال طراوت، شادابی و لطافت را برای پوست به ارمغان می آورد.

اسپای آرام در سه مرحله ی دلنشین و جان بخش زیر صورت می گیرد:

  • ماساژ پا با کرم های مخصوص
  • ماساژ سر با کرم ها و ماسک های مغذی
  • ۳۰دقیقه ماساژ آرامش بخش صورت

اسپای پا

اسپای پا روشی است برای آنان که می خواهند پاهایی نرم و سبک داشته باشند.

اسپای پا از دو مرحله تشکیل می شود. در مرحله اول پوست پا به خصوص در نواحی زبر پاکسازی می شود، به این معنا که لایه خشن و سلول های مرده پوست لایه برداری می گردد. در مرحله دوم، با استفاده از روغن های گیاهی پاها ماساژ داده می شوند.

اسپای دست

اسپای دست پکیجی کامل برای داشتن دست هایی زیبا و سبک می باشد.

اسپای دست از دو مرحله تشکیل شده است. در مرحله اول پوست دست به خصوص در نواحی زبر و خشن به طور کامل پاکسازی می شود. در مرحله دوم دست ها و همچنین پاها با روغن های گیاهی ماساژ داده می شود.

اسپای صورت

اسپای صورت پکیجی هشت مرحله ای است به منظور حفظ شادابی، طراوت و سلامت پوست صورت به شکل تخصصی و با تکنیک های دقیق ارائه می گردد.

اسپای صورت در هشت مرحله ارائه می گردد:

  • پاکسازی سطحی پوست
  • لایه برداری سلول های مرده پوست
  • پاکسازی عمیق و ایجاد حیاتی نو برای پوست
  • رطوبت رسانی و آبرسانی پوست
  • ماساژ صورت با هدف بهبود و فرم دهی عضلات، افزایش گردش خون و رفع چروک های سطحی
  • استفاده از ماسک های روشن کننده به منظور رفع لک های قهوه ای حاصل از نور خورشید و سایر عوامل مخرب جوی
  • تغذیه پوست با ماسک ها و سرم های مغذی و ماساژ دست و پا در حین آن
  • ماساژ سر و صورت با هدف آرامش بخشی و دفع سموم پوست با اسانس های طبیعی که تعادل میان ذهن و بدن را افزایش می دهند.

اسکراب بدن

اسکراب بدن روشی فوق العاده برای استراحت ، آرامش و بازآفرینی پوست بدن می باشد.

در اسکراب بدن سلول های مرده پوست بدن  با استفاده از کرم های حاوی دانه های ریز اصطلاحاً پولیش داده می شوند. پس از آن  با استفاده از روغن های گیاهی بدن ماساژ داده می شود.تصاویر مرکز ماساژ حس ششمhttps://badarman.com/wp-content/uploads/2018/01/photo_۲۰۱۷-۰۴-۳۰_۱۴-۴۸-۳۰-۱۰۲۴x768.jpghttps://badarman.com/wp-content/uploads/2018/01/14-1024×536.jpgارسال پیام به مرکز ماساژ حس ششم

    شماره تماس مرکز ماساژ حس ششم :

    تلفن : ۰۲۶۳۳۴۲۰۳۲۴
    تلفن : ۰۲۶۳۳۴۲۰۳۲۳
    پست الکترونیک : [email protected]