ماساژ ژیناسا

سالن ماساژ ژیناسا اولین و بزرگترین مرکز ماساژ برای خانمها و آقایان در منطقه شرق تهران است. این مرکز دارای ۴ اتاق مجزای ماساژ و ۲ اتاق ماساژ VIP است. تمامی اطاق ها مطابق استانداردهای روز دنیا طراحی شده و هریک، کابین دوش کاملا مجهز و مدرن دارد. ماسورهای ژیناسا، همگی در این رشته متخصص هستند و مدرک معتبر دارند. شما با مراجعه به سالن ما، می توانید از انواع خدمات ماساژ سنتی، درمانی، زیبایی و لوکس مطابق با متدهای استاندارد جهان برخوردار شوید. قسمت پذیرایی سالن ژیناسا با انواع نوشیدنی های سرد و گرم، انواع دمنوش های گیاهی و دسرهای خانگی درخدمت مراجعین محترم است. ما در این سالن برای شما، امکان مطالعه و استفاده از خدمات اینترنتی نیز فراهم کرده ایم.

مدیریت و پرسنل سالن ژیناسا امیدوارند تا با ارائه بهترین خدمات، لحظات جاودانه ای برای شما بیافرینند.


ما به این باور رسیدیم که ماساژ یک نیاز است نه تجمل و باعث سلامتی و نشاط بدن میگردد، و زمانی که متوجه شدیم در شرق تهران بزرگ، مکان تخصصی جهت این مقوله موجود نیست، خود را مکلف به ساخت و راه اندازی آن دانستیم که بتواند به نوعی، سهولت استفاده از ماساژ را برایمان امکان پذیر سازد و سالن ماساژ ژیناسا، تمامی آنچه بود که در توان داشتیم.

انواع ماساژ

ماساژ درمانی

ماساژهای آرام بخش

ماساژهای نشاط آور

ماساژ لوکس

ماساژ ویژه

ماساژ دست و پاتصاویر مرکز ماساژ ژیناساhttps://badarman.com/wp-content/uploads/2018/01/WV3A8698-1024×683.jpghttps://badarman.com/wp-content/uploads/2018/01/zhinasa_38_-1024×683.jpgارسال پیام به مرکز ماساژ ژیناسا

    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    1 دیدگاه
    قدیمی‌ترین
    تازه‌ترین بیشترین رأی
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    علی
    علی
    3 سال قبل

    سلام
    در قسمت اطلاعات تماس، اشتباها کلینیک دکتر قانعی نوشته شده
    البته آدرس درست است، ولی اشتباها به جای مرکز ماساژ ژیناسا، کلینیک دکتر قانعی نوشته شده است
    لطفا اصلاح کنید
    ممنون