کلینیک دندانپزشکی ساغر

, متشکل از دندانپزشکان فوق متخصص می باشد که آماده ارائه تمامی خدمات دندانپزشکی :

ارتودنسی و ترمیم دندان

ایمپلنت دندان

عصب کشی و درمان ریشه دندان

جراحی فک و صورت

جراحی لثه

کلینیک دندانپزشکی ساغر ارئه دهنده بهترین خدمات دندانپزشکی زیبایی با استفاده از تجهیزات بروز دنیا می باشد.

برای برخورداری از خدمات دندانپزشکی و سلامت دهان و دندان می توانید همین الان پزشک خود را انتخاب کنید.

 

خدمات کلینیک دندانپزشکی ساغر

پروتزهای دندانی

ایمپلنت دندان

لمینت دندان

ارتودنسی

جراحی لثه

جراحی فک و صورت

ترمیم و زیبایی دندان

دندانپزشکی اطفال


کلینیک دندانپزشکی ، ارتودنسی ، ایمپلنت ، دندانپزشک
خدمات ما را می توانید در زیر مشاهده نمایید

دندانپزشکی زیبایی ، دندان سازی ، دندانپزشکی کودکان ، جراحی فک ، جراحی دندان ، جراحی لثه
با کلینیک ساغر سلامت دهان و دندان خود را تضمین کنید ، پزشکان و متخصصین حرفه ای را برای شما معرفی خواهیم کرد .!

ارتودنسی ثابت

در کل برای ارتودنسی دو روش وجود دارد :
ارتودنسی ثابت
ارتودنسی متحرک
در اینجا قصد داریم در رابطه با ارتودنسی ثابت توضیحاتی را ارئه کنیم در مقاله بعد بیشتر با ارتودنسی متحرک آشنا خواهیم شد :

همان طور که می دانیم متداول ترین روش برا ارتودنسی , ارتودنسی ثابت است و در اکثر بیماران دندانپزشک از این روش برای منظم کردن دندانهای بیمار استفده می کند.از ارتودنسی ثابت زمانی بیشتر برای دقت بیشتر و ظرافت کار دندانپزشکی استفاده می شود .

برخی از نکات مهم برای ارتودنسی ثابت
اکثر مردم با این روش ارتودنسی آشنایی کاملی دارند و تقریبا در بیشتر خانواده ها هستند افرادی که از ارتودنسی ثابت استفاده کرده اند . باید دقت داشته باشیم هرچند که ارتودنسی ثابت مانع از خوردن غذا نمی شود و فرد به راحتی و بدون هیچ مشکلی می تواند غذا بخورد ولی باید برخی از نکات را نیز رعایت نماید مثلا از خوردن نوشیدنی های گازدار و شیرینی های سفت خوداری کند. همچنین افرادی که از ارتودنسی ثابت استفاده می کنند باید قبل از اینکه در فعالیت ورزشی سخت مانند ورش های رزمی می خواهند شرکت کنند حتما قبلش به ارتودنتیست خود اطلاع دهند تا دندانپزشک برای او لثه مخصوص برای محافظت از ارتودنسی ثابت تهیه کند.

نمونه هایی از ارتودنسی ثابت
براکت
نوعی از ارتودنسی ثابت را که در شکل زیر می بینید متشکل از سیم و براکت است که در زمان انجام عمل ارتودنسی بر روی دندانهای بیمار بسته می شود بدین صورت که براکت ها بر روی دندان قرار می گیرند و سیم یا باند مخصوص به دور دندان بسته می شود که حکم گیره را دارند . با توجه به شکل متوجه خواهید شد که سیم ها از درون براکت عبور میکنند و به باندها ثابت می شوند .

ارتودنسی ثابت
در ارتودنسی ثابت سیم هایی که از درون براکت عبور کرده اند به دندان فشار وارد می کند و در طول یک دوره طولانی مدت دندانها را به جای مناسب خودشون هدایت می کنند.

دوره درمان ارتودنسی ثابت
طول درمان در ارتودنسی ثابت بلند مدت است و از چند ماه تا چند سال به طول می انجامد . لذا بر اساس همین موارد کودکان براکت های رنگی را بیشتر ترجیح می دهند در حالی که بزرگسالان بیشتر خواهان برامت های شفاف می باشند.

فضا نگهدار دندان
بیشتر مشکلات دندانی در دوران کودکی افراد رخ می دهد وقتی کودکی دندان شیری خود را از دست می دهد فضای بین دندانهای جلویی و سایر دندان ها باز می شود . برای اینکه از حرکت دندانها به این ناحیه جلوگیری شود تا زمانی که دندان دائمی کودک رشد کند از فضا نگهدار استفاده می شود مطابق شکل زیر که باندی به یکی از دندان های مجاور فضای خالی ثابت می شود و سیمی از داخل این باند به دندان دیگری بسته می شود.

ارتودنسی ثابت

برخی از ابزار های ارتودنسی ثابت
بیشتر ابزارهای ارتودنسی ثابت برای جلوگیری از فشار زبان یا مکیدن انگشت شصت استفاده می شوند هر چند این ابزارها برای بیماران ناراحت کننده است به ویژه در موارد خاصی مانند غذا خوردن لذا متخصصان نیز از این ابزارها فقط زمانی که واقعا مورد نیاز و ضروری است استفاده می کنند.

متخصص ایمپلنت دندان

تصاویر کلینیک دندانپزشکی ساغرhttps://badarman.com/wp-content/uploads/2018/01/clinic-implant-1024×581.jpghttps://badarman.com/wp-content/uploads/2018/01/logosaghar.pngارسال پیام به کلینیک دندانپزشکی ساغر

    شماره تماس کلینیک دندانپزشکی ساغر :

    ۰۹۱۲۳۴۹۵۱۸۷