کلینیک دندانپزشکی سرو

دکتر حسن اذانگو
تیم پزشکی کلینیک تخصصی دندانپزشکی ســرو
ما مفتخریم در کنار برجسته ترین استاید حوزه دندانپزشکی در محیطی با استانداردهای روز ایران و جهان در راستای بهبود کیفیت سطح درمان تلاش می نماییم.

دندان
خدمات دندان

اگر مشکل دندان دارید
ایمپلن

پر کردن
پر کردن دندان ها

بهترین روش
پل دندان

کشیدن دندان
کشیدن دندان آسیب دیدیه

زیبایی دندان
سیم دندان

زیبایی دندان
لیمینت

چهره زیبا
سفیدی دندان ها

لمینت دندان در تهران

معیارهای انتخاب مسواک..چرا نباید مسواک زبر استفاده کرد؟
علیرغم تصور مردم ،جرم رسوب یافته بر دندانها،با عمل مسواک زدن برطرف نمی گردد ونیاز به کمک دندانپزشک و استفاده از وسایلی چون قلم جرمگیری دارد.استفاده از مسواک های زبر و خشن ویا خمیردندانهای ساینده علاوه بر اینکه باعث تحلیل لثه شده ،سبب ایجاد سائیدگی و خراشیدگی هایی برروی دندانها می شود.
زمان تعویض مسواک چه موقع است ؟
به محض اینکه موهای مسواک شروع به سائیده شدن نمود،مسواک باید تعویض شود که این مدت معمولا سه ماه است.اما این زمان بستگی تام به شدت و نحوه مسواک زدن فرد دارد

دندانها چگونه دچار پوسیدگی می شوند؟
١.در دهان ما حدودا ٣٠٠ گونه باکتری باما همزیستی دارند که حدودا دو یا سه گونه از آنها ایجاد پوسیدگی می کنند.
٢.دندانها از دو جز آلی و معدنی تشکیل شده اند.جز آلی به صورت رشته های پروتئینی (کلاژن) چارچوبی را تشکیل میدهند
که املاح (جزمعدنی)بر روی آن سوارشده،ساختارسخت دندان را ایجاد میکنند.
٣.باکتریهای پوسیدگی زا داخل دهان معمولا برای ادامه حیات،موادقندی موجود در رژیم غذایی ما را تخمیر میکنند.حاصل تخمیر قند،تولید اسید است.اسید تولید شده باعث حذف قسمت معدنی (جز سخت)دندان میشود و با جایگزینی در جز آلی (پروتئینی و نرم) آن را اصطلاحا ایجاد پوسیدگی میکند.
۴.به همین دلیل دندانپزشکان توصیه می کنند پس از خوردن هروعده غذایی مسواک بزنید یا دست کم ،دهانتان را بشویید.

سیگار نه تنها برای سلامتی مضر است ،بلکه یکی از بدترین مواد درایجاد لکه و تغییر رنگ در دندانهاست.تنباکو موجب ایجاد لکه های قهوه ای رنگ می شود که در حفره ها و شیارهای مینای دندان نفوذ می کند.لکه حاصل از تنباکو با مسواک برطرف نمیشود.
هرقدر مدت بیشتری باشد که سیگار می کشید،لکه ها عمیق تر می شوند.

مراقبتهای بعداز لمینیت دندان:
پس از انجام ترمیم زیبایی ،ممکن است که درهنگام نوشیدن مایعات سرد و گرم حساسیت دربرابر تغییرناگهانی دما ،درد اندکی را تجربه کنید،باید بدانید که این حالت گذراست.وپس از مدت کوتاهی رفع می شود.
نکات بهداشتی مثل مسواک زدن روزانه و بطورمنظم فراموش نشود.از مصرف کردن مقادیر زیاد چای و قهوه پرهیز نمایید،زیرا می توانند دردرازمدت و در صورت استفاده ی زیاد موجب تغییر رنگ لمینیت دندانهایتان شوند.
اگر می خواهید از دهانشویه استفاده کنید با پزشک خود مشورت کنید چون برخی از این دهانشویه ها برروی این روکش سرامیکی اثرمنفی می گذارند.
اگرتمایل به جرمگیری دارید،اینکار برای شما بایستی با احتیاط کامل انجام شود البته دراکثرمواقع بعداز انجام لمینت تا مدتها نیاز به جرمگیری نخواهید داشت.
هر ۶ ماه یکبار برای چکاپ به دندانپزشک خود مراجعه فرمایید تا با بررسی های دقیق ، اقدامات لازم را برای تداوم زیبایی و درخشندگی آنها انجام دهند.

نمونه قبل و بعد کلینیک دندانپزشکی سروhttps://badarman.com/wp-content/uploads/2018/01/24838552_151420292161226_1592727379782926336_n.jpghttps://badarman.com/wp-content/uploads/2018/01/24327738_337328940076127_3098697949195010048_n.jpgارسال پیام به کلینیک دندانپزشکی سروشماره تماس کلینیک دندانپزشکی سرو : ٠٢١٢٢٣۶۴٠٧٣