کلینیک دندانپزشکی مهراد

 

دکتر مهراد نقشینه
متولد ۱۳۴۲در اصفهان هستند و تحصیلات متوسطه خود را در دبیرستان دانشگاه اصفهان به اتمام رساندند ،و در سال ۱۳۶۵ وارد دانشکده فنی دانشگاه تهران در رشته برق شدند . در سال ۱۳۶۸تغییر رشته داده و وارد دانشکده دندانپزشکی دانشگاه اصفهان شدند و پس از اتمام آن شروع به گذاراندن تخصص در رشته داندانپزشکی ترمیمی و زیبایی دانشگاه تهران شدند . در سال ۱۳۸۲رشته تحصیلی خود را به پایان رساندند .سپس با تاسیس مطب تخصصی و کلینیک دندانپزشکی اسپادانا در تهران مشغول حرفه ی خود شدند . اکنون با بیش از بیست سال سابقه فعالیت کلینیک تخصصی مهراد واقع در سعادت آباد را راه اندازی و مشغول فعالیت حرفه ای خود می باشند .

دکتر مهران شکوهی زاده
متولد ۱۳۴۸ در شهر تهران هستند . تحصیلات خود را پس از مقطع ابتدایی و راهنمایی در دبیرستان البرز به پایان رسانده و تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته دندانپزشکی در شهر آنکارا ادامه داده اند و از دانشکاه حاجت تپه ترکیه فارغ التحصیل شدند . پس از دریافت پروانه طبابت دندانپزشکی و شروع به فعالیت در مطب شخصی واقع در سعادت آباد در دوره های آموزشی معتبر در رشته های تخصصی ترمیمی و ایمپلنت و پروتز شرکت نموده و مهارت های لازم بر اساس تکنولوژی روز را به دست آوردند .در مدت ۱۶ سال سابقه کار دندانپزشکی همراه اصول اخلاقی ،صداقت کاری و مهربان با بیماران خود را ،به عنوان اصلی ترین وظایف حرفه ای خود مد نظرداشته اند .

در واقع منظور از اصلاح طرح لبخند، استفاده از مجموع روش های زیبایی است تا افراد بتوانند با استفاده از این روش ها به فرم دلخواه لبخند خود دست پیدا کنند.

ارتودنسی راهکاری است اثربخش به منظور اصلاح ایرادات فک و مرتب نمودن دندان ها این عمل اشکالات ظاهری دندان را حل می کند و مشکلات و نارسایی های لثه را از بین می برد .

منظور از دندانپزشکی زیبایی مقوله ی بهبود وضع دندانها و لثه ها جهت لبخندی زیبا در چهره ی افراد است. کلینیک دندانپزشکی زیبایی ارائه دهنده ی خدمات زیبایی است و می تواند تا حد زیادی اعتماد به نفس افراد را افزایش دهد و حتی طرز نگاهشان به زندگی را دگرگون کند. دندانپزشکان این کلینیک تجربه ی بالایی دارند و در نهایت به شما لبخندی کامل با دندانهایی سفید و درخشان می بخشند.

انتخاب کلینیک دندانپزشکی زیبایی
اولین و مهمترین گام در زمینه ی انجام اعمال زیبایی روی دهان و دندانها انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی است که به طور مستقیم با نتیجه ای که از کار می گیرید در ارتباط است. طریقه ی انجام اعمال مرتبط با دندانپزشکی زیبایی را به تمام دندانپزشکان آموزش می دهند ولی دستیابی به سطوح بالای تخصص در این زمینه پس از سالها آموزش و مطالعه حاصل می شود.

مشاهده ی نمونه کارهای دندانپزشکان
غالب دندانپزشکان زیبایی نتیجه ی کارهایشان را به صورت عکسهای قبل و بعد از درمان آلبوم می کنند و به متقاضیان عملهای زیبایی نشان می دهند. همچنین شما می توانید عکسهای گالری دندانپزشکان را به صورت آنلاین مشاهد کنید.

تهیه فهرست
پیش از مراجعه به کلینیک و مشاوره با دندانپزشک مورد نظر تمام مواردی که می خواهید در دهان و دندانهایتان تغییر دهید را بنویسید. لبخندتان را با دقت بررسی کنید و چنانچه به نظرتان کم و کاستی دارد یادداشت کنید تا هنگام ملاقات با دندانپزشک موارد را به او اعلام کنید. بعد از مطرح کردن درخواستهایتان با دندانپزشک او نیز پیشنهاداتی به شما ارائه می دهد که با مقایسه ی درخواستهای خودتان با پیشنهادات دندانپزشک می توانید تصمیم نهایی اتخاذ کنید.

راههای انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی
– گواهی های آموزشی و تحصیلی دندانپزشکان کلینیک مورد نظر را بررسی کنید و در صورت لزوم راجع به آنها تحقیق به عمل بیاورید تا از صحتشان مطمئن شوید.

– کلینیکی را انتخاب کنید که دندانپزشکان آن دوره های آموزشی تخصصی لازم در زمینه ی دندانپزشکی زیبایی را گذرانده باشند.

– به دنبال کلینیکی باشید که اعمال دندانپزشکی متعددی در آن انجام شده باشد و در نتیجه دندانپزشکان آن مرکز از تجربه ی کافی برخوردار باشند.

– پیش از مراجعه به وب سایت کلینیک دندانپزشکی مورد نظر مراجعه کنید و اطلاعاتتان را تکمیل نمایید.

– نمونه کارهای دندانپزشکان را که به صورت قبل و بعد از درمان در آلبوم تهیه شده اند مشاهده کنید.

– از دندانپزشکتان سؤال کنید که نتیجه درمان زیبایی را تا چه مدت و از کدام جنبه ها تضمین می کند.

در کلینیک دندانپزشکی در غرب تهران خدمات زیر ارائه می گردد

لمینیت

ایمپلنت دندان

کامپوزیت دندان

بلیچینگ دندان

اصلاح طرح لبخند

ارتودنسیتصاویر کلینیک دندانپزشکی مهرادhttps://badarman.com/wp-content/uploads/2018/01/mehrad1.jpghttps://badarman.com/wp-content/uploads/2018/01/mehrad2.jpgارسال پیام به کلینیک دندانپزشکی مهراد

    شماره تماس کلینیک دندانپزشکی مهراد :

    ۸۸۶۹۲۷۷۶-۷