کلینیک دندان پزشکی شفا

 


لمینت دندان
می توانید یک طرح لبخند مناسب و جذاب داشته باشید.

ارتودنسی
یکی از روشهای اصلاح نامنظمی‌های دندان است.

پروتزهای دندانی
پروتز دندان دارای دو نوع ثابت و متحرک است

ایمپلنت دندان
بازیابی توانایی جویدن طبیعی، چهره طبیعی و زیبایی لبخند

ترمیم و زیبایی دندان
زیبا سازی و درمان مشکلات دندان

دندانپزشکی اطفال
بهداشت دهان و دندان در کودکان

جراحی دندان
کشیدن دندان و اعمال جراحی لثه و دندان

بلیچینگ
سفید کردن دندان طبیعی

اصلاح طرح لبخند
هر نوع درمان دندانپزشکی می باشد که تاثیر بر زیباتر شدن لبخند دارند

دندانپزشکی زیبایی
بهترین درمان و مناسب ترین راه برای زیبایی دندان

لمینت دندان در تهران

کاشت دندان یا ایمپلنت (Implant) بهترین انتخاب برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته است. شاید برای بسیاری از ما حتی تصور عارضه‌ای به نام بی‌دندانی سخت باشد ولی متاسفانه به دلایل زیادی این احتمال وجود دارد که یک یا چند دندان خود را از دست بدهیم. تاچند دهه پیش اگر چنین اتفاقی می‌افتاد هیچ راهی غیر از استفاده از دندان‌های مصنوعی نبود ولی خوشبختانه، هم اکنون قراردادن ایمپلنت‌ها در فک و یا کاشت دندان ساده است و ناراحتی خاصی را به دنبال ندارد و تا پایان عمر می‌تواند نقش دندان واقعی را ایفا نماید. در بیمارانی که از نظر بافت لثه و استخوان دارای وضعیت مناسبی باشند، می‌توان کاشت دندان را بدون نیاز به جراحی گسترده و با روشی ساده و با کمترین اندازه درد و خونریزی برای بیمار انجام داد.

ایمپلنت دندان یک نوع پایه فلزی خاص از جنس تیتانیوم است که با سلول‌های بدن کاملا سازگار می‌باشد. ایمپلنت به عنوان جایگزین ثابت و دائمی برای دندان از دست رفته است که توسط دندانپزشک برای بیمار مورد استفاده قرار می گیرد. دندانپزشک، ایمپلنت دندان را داخل استخوان فک قرار داده و قسمت تاج و روکش دندان ساخته شده را بر روی آن قرار می‌دهد. افرادی که یک یا چند دندان و یا حتی کل دندان‌های خود را از دست داده‌اند با استفاده از ایمپلنت و کاشت دندان می‌توانند زیبایی طرح لبخند و توانایی جویدن طبیعی خود را بازیابند. در ایمپلنت بدون جراحی یا پانچ به جای اینکه لثه شکافته شود و در معرض دید کامل قرار بگیرد، جراحان ماهر محل قرار دادن ایمپلنت را به راحتی حس می‌کنند و حتی تراکم استخوان را هم کاملاٌ در این اسکن ها می‌توانند مشاهده نمایند.

چه کسانی برای انجام دادن این درمان مناسب هستند؟
اکثر افراد نامزدهای مناسبی برای استفاده از ایمپلنت به روش پانچ هستند. یک کاندید مناسب برای استفاده از این روش درمانی باید دارای شرط زیر باشد:

استخوان کافی برای جوش خوردن ایمپلنت در فک داشته باشد. به هر حال بعضی افراد که استخوان‌های فک خود را از دست داده‌اند نیز می‌توانند از این روش درمانی استفاده کنند، اما در ابتدا لازم است استخوان فک با استفاده از روش‌های درمانی خاص، ترمیم شود.
انواع ایمپلنت دندان کدام است؟

ایمپلنت‌های دندانی انواع مختلفی دارند که برخی از آنها عبارتند از:

ایمپلنت‌های اندوستال: این ایمپلنت‌های دندانی در استخوان فک قرار داده می‌شوند. معمولاً شکلی شبیه به پیچ، استوانه یا پلیت دارند و پرکاربردترین نوع ایمپلنت هستند.
ایمپلنت‌های زیرپوستی: این ایمپلنت‌های دندانی در زیر لثه و روی یا بالای استخوان فک قرار داده می‌شوند. کاشت این نوع ایمپلنت ممکن است در بیمارانی که استخوان فک ضعیفی دارند یا تمایلی به انجام عمل‌های جراحی برای بازسازی آن ندارند انجام شود.

لمینت دندان در تهران

تصاویر کلینیک دندان پزشکی شفاhttps://badarman.com/wp-content/uploads/2018/01/21690217_151094732149610_5341333114419412992_n-1024×768.jpghttps://badarman.com/wp-content/uploads/2018/01/26325894_934168223425499_2365841056638959616_n-1024×1024.jpgارسال پیام به کلینیک دندان پزشکی شفاشماره تماس کلینیک دندان پزشکی شفا : ۶۶۸۳۳۴۳۹

۰۹۱۲۸۵۷۹۴۶۶