درباره دکتر صبری

بورد تخصص بیهوشی از دانشگاه شهید بهشتی
استادیار دانشگاه علو م پزشکی – دارای مدرک طب سوزنی از دانشگاه شانگهای چین در سال ٢٠٠٠میلادی و ١٣٨٧ هجری و دارای ١٨سال سابقه طب سوزنی تا کنون (١٣٩۶)در مطب و کلینیک -عضو هییت مدیره انجمن علمی طب سوزنی کشور و دبیر علمی انجمن طب سوزنی و عضو سابق انجمن جهانی درد امریکا IASPو انجمن درد ایران -مدرس و سا بقه تدریس در طب سوزنی به پزشکان عزیز علاقه مند به این رشته در کشور .
کنفرانس های جدید طب سوزنی

کارگاه ترک اعتیاد بروش طب سوزنی در تاریخ جمعه۱۳۹۶/۴/۲۳در ۲ نوبت صبح و عصربر گزار می گردد مدرس : دکتر فرهاد صبری

هدف از این کارگاه اشنایی پزشکان با مواد مخدر قدیم و جدید و انواع مواد اپیوییدی – امفتامین ها و متا مفتا مین ها می باشد و. ضمنا در مورد موارد و روش و انواع استفاده بیماران و عوارض مربوط به ازدیاد مصرف و علاعم سوِ مصرف انها بحث می شود . در زمان دوم کنفرانس اثرات طب سوزنی و نقاط مربوط به درمان اعتیاد به سیگار و مواد اپیوییدی و امفتامین ها و متا مفتامین ها در ۳ مرحله سم زدایی – مرحله بازتوانی و مرحله مهم پیشگیری از عود به سمع پزشکان محترم رسیده می شود .و همچنین راه های کمک درمانی از طریق هربال مدیسین و کا پینگ و موکسا درمانی رد کمک به بهبود بیماران به شرکت کنند ه گان در کنفرانس اموزش داده خواهد شد .

١- کنفرانس در مورد معرفی داروی پرو پوفول در سال١٣٨٧بعنوان سخنران در دانشگاه مشهد
٢-سخنرانی در مورد فلج عصب صورت در دانشگاه شیراز
٣-کنفرانس در مورد اثرات طب سوزنی در درمان درد حاد و مزمن در انجمن درد کشور
۴- سخنرانی در مورد CPRدر دانشگاه ارتش

۵-سخنرانی به دفعات و سالهای متوالی در دانشگاه شهید بهشتی در مورد درمان چاقی – درمان کمر درد -درمان بیماریها ی مفاصل – کمک به درمان بیماریMS – درمان سردرد های میگرن و عصبی -درمان ترک اعتیاد به مواد مختلف با طب سوزنی
۶-سخنرانی در سمینار ترک اعتیاد وابسته به دانشگاه تهران
و بسیاری از سخنرانی های دیگر در انجمن های مختلف بمنظور شناخت طب سوزنی و گذاشتن کارگاههای اموزشی برای پزشکان بمنظور افزایش توان علمی همکاران محترم در زمینه اموزشی و پژوهشی این رشته و همکاری با سازمان نظام پزشکی و وزارت بهداشت جهت ارتقا ی این رشته و بر گزاری ٣دوره اموزش طب سوزنی گوش از طریق دانشگاه علو م پزشکی تهران -ارتش -و دانشکده طب سنتی کشور بمنظور اشنا شدن و افزایش توان علمی و درمانی در کشور برای پزشکان وهمکاران محترم .
ضمنا هم اکنون هم بعنوان عضو هییت مدیره و دبیر علمی انجمن طب سوزنی کشور ایران در خدمت جامعه پزشکی هستم .


طب سوزنی یک روش علمی وطبیعی برای متعادل کردن وتنظیم میزان جریان خون و انرژی در تمامی سیستمهای بدن مثل سیستم مغز واعصاب گوارش و احشا و غدد متا بولیک -سیستم عروقی – استخوانی و مفاصل میباشد.که با تعادل سیستم یین yin و یانگ yang موجب بهبودی و سلامتی بدن میگردد .

قدمت طب سوزنی به ۱۴۰۰ سال پیش می رسد حتی آدم های یخی زیادی در قطب شمال بصورت فسیل از دل یخ های قطبی بیرون کشیدند که بر روی بدنشان علائم و آثار طب سوزنی با ابزار آلات آن زمان وجود داشته است.

در زمان گذشته به عنوان یک روش سنتی در کشورهای بلوک شرق مثل چین، ژاپن، کره و غیره بمنظور درمان بیماری های مختلف بکار میرفته و پزشکان قدیمی چین این روش را با استفاده از پیدا کردن نقاطی بر روی بدن بوسیله ابزارالات تیزی که ضخیم تر از سوزنهای نازک و شیک فعلی بود انجام می دادند و بوسیله مانور های مخصوص روی سوزن سعی می کردند بیماری و عوامل پاتوژنیک بیماریزا را از بدن خارج نمایند. به این ترتیب رفته رفته با پیدا کردن نقاط بیشتر روی بدن که این نقاط از طریق کانال هایی در بدن که بنام مریدین نامیده می شوند با هم ارتباط دارند. این علم وسعت بیشتری پیدا کرد. مریدین ها راههایی هستند که جریان خون یا کوچکترین ذرات انرژی که در اصطلاح چینی به آن چی (Chi) گفته می شود با حرکت خود در این راه ها خود را به اورگان ها و اعضای داخلی بدن می رسانند.تصاویر کلینیک دکتر فرهاد صبریhttps://badarman.com/wp-content/uploads/2017/11/s1.jpgارسال پیام به کلینیک دکتر فرهاد صبری