کلینیک رویش سبز

به عنوان یکی از برترین کلینیک های پوست ، کاشت مو ، زیبائی ولیزر در  در ایران با بهره گیری از پیشرفته ترین و مدرن ترین امکانات و تجهیزات تشخیصی و درمانی و با همکاری مجرب ترین پزشکان متخصص پوست و مو ، فوق تخصص جراحی پلاستیک در خدمت شما می باشد.

کلینیک تخصصی پوست و موی رویش سبز در حال حاضر به عنوان باتجربه و قدیمی ترین مرکز زیبایی در ایران شناخته شده است.

این مرکز تحت نظارت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ خدمات زیبایی و مراقبتی پوست را توسط متخصصین رشته درماتولوژی و اعضاء هیئت علمی دانشگاه ارائه می دهد.

همچنین اتاق های عمل کلینیک رویش سبز جهت اعمال زیبایی از قبیل پیوند مو ؛ لیزر لیپولیز ؛لیپوساکشن تجهیز گردیده اند.

امروزه لیزر به عنوان بهترین، مؤثرترین و سریعترین روش از بین بردن موهای ناخواسته جای خود را در سراسر دنیا باز کرده است. اشعه لیزر بدون آن که به سطح پوست آسیبی وارد کند وارد پوست میشود و جذب فولیکولهای مو میگردد. بدین ترتیب به طور همزمان صدها فولیکول مو تخریب میشوند.

تزریق ژل و بوتاکس
برای از بین بردن خط اخم و صاف کردن چینهای عمیق دو طرف دهان، پر کردن اسکارهای فرورفته، برجسته کردن گونه و حجم دادن لب بهترین روش در دنیا تزریق ژل هیالورونیک اسید است که توسط متخصصین پوست تزریق میشود. این نوع ژلها از جمله ژلهایی هستند که نیازی به تست حساسیت ندارند، آلرژی ایجاد نمیکنند و در زیر پوست حرکت و ریزش ندارند.

کاشت موی سر و ابرو
جراحی کاشت مو براساس «نفوذ و غلبه موی دهنده» صورت میگیرد. به این معنی که موی ناحیه سالم (بانک مو) وقتی به ناحیه بدون مو در منطقه گیرنده پیوند، کاشته شود ریشه خواهد گرفت و رشد میکند.

امروزه کاشت مو به دو روش FUT و FIT انجام میشود.

روش های کاشت مو در کلینیک رویش سبز

روش کاشت FIT

روش کاشت SUT

روش کاشت SFIT

روش کاشت FUT

روش کاشت فوق ترکیبی

روش کاشت ترکیبیتصاویر کلینیک رویش سبزhttps://badarman.com/wp-content/uploads/2018/01/royae-sabz.jpghttps://badarman.com/wp-content/uploads/2018/01/gyguhu.jpgارسال پیام به کلینیک رویش سبز

    شماره تماس کلینیک رویش سبز :

    مشاوران ما تمامی سوالات شما را در زمینه پوست و مو پاسخگو هستند
    لطفا با خطوط زیر با ما در ارتباط باشید
    کلینیک : ۸۸۱۹۲۷۰۱ (۰۲۱)

    ۸۸۱۹۲۷۰۳ (۰۲۱)

    مشاوره : ۸۸۱۹۴۲۷۰ (۰۲۱)