کلینیک طب سوزنی ایران

سایت جامع طب سوزنی ایران از سال ۱۳۸۵ با هدف اطلاع رسانی و ترویج طب سوزنی در عموم مردم عزیز کشورمان افتتاح شد و با ثبت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به روز رسانی مستمر در طول این سال ها، توانست جایگاه منحصر به فردی را در وب نویسی فارسی در حیطه طب سوزنی کسب نماید.
این سایت یا به اصطلاح زیبای فرهنگستان ادب فارسی، تارنمای جامع طب سوزنی ایران با جلب همکاری بیش از ۹۰ تن از متخصصین حوزه های مرتبط با طب سوزنی اعم از پزشکان، محققان، کارشناسان و ناشران بخش خصوصی و دولتی، در این چند سال، بیش از ۱۵۰۰ مقاله و مطلب طب سوزنی را به زبان فارسی در سطح وب منتشر نمود و در حال حاضر نیز بسیاری نوشتارهای فارسی طب سوزنی در فضاهای مختلف و حتی غیر مرتبط با این تارنما، به همت تحریریه پرکار همین سایت، منتشر و ترویج شده است. سایت جامع طب سوزنی ایران از پشتیبانی وبلاگ همنام خود، وبلاگ جامع طب سوزنی ایران نیز بهره مند است که با کاربری و امکانات متفاوتی که برای نویسندگان و خوانندگان ایجاد می کند، نقش انکارناپذیری در تقویت رسالت علمی، ترویجی و درمانی این تارنما داشته است. مجموعه فوق به لحاظ مدیریت در واقع بخشی از موسسه جامع طب سوزنی ایران (ICIA) است که به شماره ثبت ۲۸۲۸۵ در سازمان ثبت کشور، شناخته شده و فعالیت های علمی خود را در جهت تامین سهم سلامت بیشتر برای مردم با تکیه بر دانش طب سوزنی و مدیریت پزشکان بالینی این رشته، گسترش داده است. در حال حاضر، کلینیک جامع طب سوزنی ایران نیز با ۵ مرکز در شهر تهران، خدمات طب سوزنی را با سیستمی واحد ارائه می کند و خوشبختانه این همگرایی، توانسته است مشکل قبلی بیماران دورتر از مرکز اصلی را به خوبی حل نماید که امیدواریم در آینده ای نزدیک، این امکان با همکاری همکاران در سایر شهرهای بزرگ نیز محقق شود.

سوابق و فعالیت‌های کلینیک جامع طب سوزنی

انجام طرح های پژوهشی کشوری در حوزه های تخصصی و میان رشته ای طب سوزنی و طب اورژانس، چشم و داخلی مغز و اعصاب، برگزاری کلاس های آموزشی، کارگاه ها و بازآموزی های ویژه پزشکان در زمینه طب سوزنی با همکاری دانشگاه های کشور
دریافت لوح کشوری خلاقیت در مدیریت مراکز بهداشتی
دریافت لوح مراکز پزشکی منتخب از همایش استانداردهای نوین مراکز بهداشتی کشور
تألیف کتب تخصصی طب سوزنی برای عموم مردم و متخصصین طب سوزنی


طب سوزنی تواند به آسانی سایز را کم کند. کاهش سایز با طب سوزنی عوارض خاصی ندارد. ماندگاری کم کردن یایز با طب سوزنی هم بالاتر از سایر روش ها می باشد. شما برای این موارد می توانید از ما کمک بگیرید :
کوچک کردن شکم

کوچک کردن پهلو

کاهش سایز ران

کم کردن سایز باسن

کاهش سایز پشت

کوچک کردن سینه

کوچک کردن غبغب

لاغر کردن بازو

طب سوزنی با قدمت ۲۵۰۰ ساله، در خدمت سلامتی شماست

تاثیر طب سوزنی بر چاقی و لاغری obesity and thinness
چاقی و لاغری

پوست و زیبایی

زنان و باروری

دردهای عصبی، سردردها و میگرن

بیماری‌های روماتیسمی

بیماری‌های گوارشی

بیماری‌های تنفسی و آلرژی‌ها

بیماری‌ها و دردهای عضلانی و مفصلی

اختلالات مغز و اعصاب

اختلالات روانی

انواع فلج

سایر بیماری‌ها

دکتر وحید قاسمی

دارای گواهی معتبر طب سوزنی، درمان چاقی، آکوپانکچر و طب سنتی
دارای گواهی پوست و زیبایی از فدراسیون جهانی طب سوزنی
دارای گواهی ایمپلنت آکوپانکچر از آلمان
مؤسس اولین و بزرگترین پایگاه اینترنتی تخصصی در زمینه طب سوزنی به زبان فارسی

دکتر رضا جعفرقلی

دارای گواهی معتبر طب سوزنی گوش، درمان چاقی و آکوپانکچر
دارای گواهی پوست و زیبایی از فدراسیون جهانی طب سوزنی
دارای گواهی پیشرفته اپتوس تردز از آلمانتصاویر کلینیک طب سوزنی ایرانhttps://badarman.com/wp-content/uploads/2017/11/tebsoozani-slider-4.jpghttps://badarman.com/wp-content/uploads/2017/11/tebsoozani-slider-1.jpgارسال پیام به کلینیک طب سوزنی ایران

    شماره تماس کلینیک طب سوزنی ایران :

    ۸۸۶۵۵۱۳۸ (۹۸۲۱+)
    ۹۱۲۹۲۲۶۱۷۱ (۹۸+)
    ۲۸۴۲۳ (۹۸۲۱+)