کلینیک مبین

 کلینیک تخصصی پوست، مو، لیزر و زیبایی مبین در سال ۱۳۹۳ به همت دکتر مبین گنجی پس از اخذ مجوز شماره ۱۳۰ /۲۳۱۵۸/ص/۹۳ از وزارت بهداشت و درمان در راستای ارایه خدمات نوین زیبایی به مشتریان خود تاسیس شد.

خدمات کلینیک

تزریق چربی

بلفاروپلاستی (جراحی پلک)

تصاویر لیپوماتیک

جوانسازی

ژل و بوتاکس

لیزر موهای زائد

لیزر تاتو و لک

تصاویر لیفت با نخ

تصاویر کلینیک

دپارتمان روانپزشکی

دپارتمان حقوقی

کاشت موی طبیعی سر، ابرو و ریش

 کاشت موی طبیعی

کاشت مو با استفاده از کوچکترین واحد رویش مو در سر یعنی واحد فولیکولی در سال ۱۹۸۸ توسط آقای لیمر ( Limmer ) مطرح شد . در این روش ریشه های مو با همان الگوی طبیعی رویش ، در مناطق خالی از مو کاشته می شوند . روش مطرح شده که در سال ۱۹۹۸ نام FUT بر آن گزارده شد ، عبارت است از برداشتن نواری از پوست پشت سر و جدا کردن واحدهای فولیکولی در زیر میکروسکوپ و سپس انتقال این واحدهای فولیکولی به فضای خالی جلو سر . واحد فولیکولی به مجموعه ریشه هایی گفته می شود که بطور طبیعی دور هم هستند . این واحد ها تکی ، دوتایی ، سه تایی و بعضا چهار تار مویی هستند . تا به امروز هیچ روشی برای تولید و تکثیر مو های جدید پیدا نشده است ، بلکه تکنیکهای رایج کاشت مو فقط ریشه های مو را از محلی به محل دیگر انتقال می دهند . مراکز متعددی در دنیا روی مهندسی بافت متمرکز شده اند تا بتوانند فولیکولهای مو را کشت و تکثیر کنند . اگر چه دستیابی به این دانش قریب نمی نماید ، در صورت وقوع می توانیم برای بیمارانی که کم پشتی قابل توجه در منطقه پشت سر دارند ، نیز کاشت مو انجام دهیم . اصول چندی برای عمل کاشت مو وجود دارد . مهارت کافی پزشک و تیم او کلید این موفقیت است . وجود تجهیزات و وسایل مناسب ، انتخاب صحیح بیمار ، برنامه ریزی دقیق قبل از عمل و آموزش های صحیح به بیمار ، از دیگر نکات مهم جهت دستیابی به نتیجه مناسب است .

کاشت ابرو طبیعی

ابروها بخش مهم و پر طرفداری در صورت هستند. بعد از کاشت مو کاشت ابرو پر خواهان ترین کاشت موی طبیعی است. کندن اختیاری ابروها به منظور نازک کردن پهنای ابرو ، تاتوی ابرو که در جامعه ما رواج زیادی پیدا کرده ، از جمله مهمترین عوامل از دست رفتن دائمی ابروها هستند.سایر علل از بین رفتن ابروها عبارتند از : کندن عصبی ابروها ( تریکوتیلومانیا ) ، کم کاری تیروئید ، کم پشتی ژنتیکی ، ضربه ، و آلوپسی آرئاتا . ضربه حتی میتواند باعث کاهش رنگدانه ابروها شود و به این طریق نمای ظاهری ابروها را کمرنگ تر کند.
تمام افرادی که فاقد ابرو هستند یا ابروهای بسیار نازک و کم پشت دارند می توانند تحت کاشت ابرو قرار گیرند. روشهای کاشت ابرو در زمره اولین شیوه های کاشت مو هستند که در نیمه اول قرن بیستم معرفی شده اند. بهترین فولیکول ها برای کاشت در محل ابرو ، فولیکول های سر هستند و در این میان کسانی که موی سر صاف تا کمی حالت دار دارند ، بهترین انتخاب ها برای کاشت ابرو هستند. موهای مجعد و خیلی حالت دار مناسب کاشت ابرو نیستند.
محل قرارگیری ابروها در آقایان اصولا افقی و روی لبه استخوانی حدقه چشم است و در خانمها از این لبه استخوانی  فاصله گرفته و قوس می زند.ابروها به سه قسمت تقسیم می شوند، تاج ،  تنه ، و دم .جهت موها در قسمت تاج ابرو عمودی تر است در حالیکه موهای تنه ابرو حالت تو هم رفته دارند طوریکه موهای بالا کمی زاویه به سمت پایین دارند و موهای پایین کمی زاویه رو به بالا. تاج ابرو حالت گرد یا چهار گوش می تواند داشته باشد. در قله قوس ابرو موهای ظریف بطور طبیعی وجود دارند. در قسمت دم ابرو موها تدریجا” نازک می شوند تا به انتها برسند.

تصاویر کلینیک مبینhttps://badarman.com/wp-content/uploads/2018/01/c1011ef61ed9937904f4938c63d014ea_M.jpgارسال پیام به کلینیک مبین

    شماره تماس کلینیک مبین :

    تلفن تماس : ۴۴۹۷۲۸۸۶ – ۰۲۱

    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    1 دیدگاه
    قدیمی‌ترین
    تازه‌ترین بیشترین رأی
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    امیر
    امیر
    4 سال قبل

    یک مطب بی نظم و بی انظباط که حتی اصول اولیه را رعایت نمی کنه.
    یک روز قبل از عمل اون هم روز تعطیل پیام داده که این آزمایشها رو باید بیاری. گفتم من هفته پیش مطب بودم و تعیین وقت کردم چرا ننوشتید چطور می تونم تا فردا جواب آزمایش رو بیارم اصلا مگه روز تعطیل آزمایشگاه بازه و یا با پیام روی گوشی آزمایش می گیرن؟
    واقعا افتضاحه