Home Forums اعمال زیبایی صورت (پلاستیک) جراحی زیبایی پلک بلفاروپلاستی – جراحی زیبایی پلک

نمایش 15 پاسخ رشته ها
  • نویسنده
    نوشته‌ها
    • #12637
      رضا حسامی
      تماشاگر

      جراحی زیبایی پلک

      با سلام و احترام

      اینجانب دکتر رضا حسامی فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی هستم و مطالبی در مورد جراحی زیبایی پلک – بلفاروپلاستی برای شما عزیزان قرار می دهم

      پاسخ به پرسشهای شما در زمینه جراحی زیبایی پلک را در این تاپیک ، پاسخ می دهم

      با تشکر

      علائم افتادگی و پف پلک (بلفاروپلاستی) – جراحی زیبایی پلک

      علایم پیری در پلک بالایی
      پیری موجب تغییراتی در اطراف چشم میگردد مانند تغییرات در حجم حدقه چشم، افتادگی پوست پلک فوقانی، تغییرات محل قرار گرفتن چربی های پلک فوقانی، افتادگی ابرو.

      علایم پیری در پلک پایینی
      تغییراتی که بدنبال افزایش سن در پلک تحتانی رخ میدهند عبارتنداز تغییر محل چربیهای پلک تحتنای، افزایش و چروک خوردن پوست پلک تحتانی، جابجایی گوشه چشم به پایین.

      بلفاروپلاستی چه می کند؟
      در بلفاروپلاستی، اقداماتی جهت بازگرداندن زیبایی پلک و چشمها صورت میگیرد تا با انجام مجموعه اقدامات فوق، زیبایی و جوانی به چهره افراد بازگردد. اقداماتی ماندد برداشتن پوست اضافی، برداشتن یا جابجایی چربیهای اطراف چشم، جابجایی گوشه خارجی چشم (کانتوس) به محلی بالاتر و لیفت ابرو، در بیمارانی که بدرستی انتخاب گردند موجب زیباتر شدن صورت بیماران میگردند.

      چه کسی کاندید بلفاروپلاستی است؟
      در افرادی که نازیبایی اطراف چشم را دارند، حتی اگر سن بالا نیز نداشته باشند، ممکن است با اعمال جراحی یا اقدامات غیرجراحی زیبایی بیشتری در صورت پیدا کنند. در افرادی که ابروها پایین تر از حد طبیعی ست، با لیفت ابرو چهره زیباتر پیدا میکنند درحالیکه در بیماران با پوست شل و زیادی در پلک فوقانی یا تحتانی، یا تورم زیر یا بالای چشم، یا افتادگی پلک فوقانی با بلفاروپلاستی ظاهری زیباتر پیدا میکنند. گاهی در برخی از بیماران گودی زیر چشم وجود دارد که با تزریق چربی یا فیلر یا بلفاروپلاستی پلک تحتانی زیباتر میگردند.

      بهبود بعد از بلفاروپلاستی
      براساس اینکه افراد کاندید بلفاروپلاستی چه اقداماتی نیاز داشته باشند، بهبودی بعداز بلفاروپلاستی سیر متفاوتی خواهد داشت. بطورکلی، بهبودی پلک فوقانی از پلک تحتانی سریعتر حاصل میگردد، درصورت نیاز به لیفت گونه که ممکن است بصورت محدود با بلفاروپلاستی پلک تحتانی انجام گردد، بهبودی دیرتر پدیدار میگردد. در روزهای اول تورم پلکها طبیعی میباشد و به مرور در عرض ۱۰ روز تا حداکثر ۲۰ روز تورم فوق بهبود پیدا میکند. اغلب خط بخیه در روزهای اول مشخص میباشد ولیکن در سیر بهبودی محل عمل جراحی، در عرض چندماه بطور کامل محو میگردد و مشخص نمیباشد.

      مسائلی که باید در بلفاروپلاستی درنظر گرفت
      در بسیاری از افراد بلفاروپلاستی به تنهایی موجب ایجاد ظاهر زیبا برای شما نمیگردد، در برخی افراد پوست اضافی پلک فوقانی، به علت افتادگی ابرو میباشد و عمل بلفاروپلاستی در بیماران فوق به تنهایی با جابجایی به سمت پایین بیشتر ابرو همراه خواهد بود. در بیماران فوق گاهی با انجام لیفت ابرو به تنهایی، موجب نتایج زیبایی مطلوب میگردد، و در برخی از بیماران لیفت ابرو و بلفاروپلاستی پلک فوقانی هردو برای حصول نتایج مطلوب مورد نیاز میباشد.

      ملاحظات قبل از عمل جراحی
      استفاده از داروهای رقیق کننده خون بایستی قبل از عمل محدود شود و در بیماران فوق بایستی چند روز قبل از عمل داروهای فوق قطع گردند.

      دربرخی از بیماران که چربیهای زیرچشم بسیار برجسته دارند یا چین زیر چشم تا وسط گونه امتداد پیدا کرده است، احتمالا بلفاروپلاستی به تنهایی بهبود مشکلات فوق نمیگردد، مشاوره با جراح قبل از عمل بسیار کمک کننده خواهد بود.
      در برخی از بیماران با چشمهای برجسته یا امکان انجام بلفاروپلاستی مقدور نیست یا با احتیاط بایستی بلفاروپلاستی انجام بگیرد.
      در برخی از بیماران با گونه های صاف، ممکن است همراه با بلفاروپلاستی از اگمنت گونه با فیلر، چربی یا پروتز سود ببرند.

      آیا در بیماران با سابقه کلویید ( گوشت اضافه در محلهای زخم شدگی) امکان انجام بلفاروپلاستی وجود دارد؟
      در بیمارانی که سابقه کلویید داشته اند، درهر محلی از بدن مستعد تشکیل کلویید میباشند ولیکن بایستی درنظر داشت از معدود محلهایی که امکان تشکیل کلویید وجود ندارد، پوست پلک میباشد. در بیماران فوق، میتوان با احتیاط عمل جراحی بلفاروپلاستی را انجام داد.

      برداشتن پوست اضافی در بلفاروپلاستی
      با افزایش سن، پوست زیادتر از اندازه و چروکیده در پلک تحتانی و فوقانی ایجاد میگردد. این پوست اضافی را میتوان با روشهای جراحی برداشت تا ظاهری جوانتر نمایان گردد. البته بایستی درنظر داشت که گاهی ظاهر با پوست اضافی در پلک فوقانی به علت افتادگی ابرو میباشد که با درمحل مناسب قرار گرفتن ابرو، گاهی نیاز به برداشتن پوست پلک فوقانی نمیباشد یا به مقدار کمتری بایستی پوست اضافی را برداشت.

      حذف چربی اضافی در بلفاروپلاستی – جراحی زیبایی پلک
      در برخی از افراد چربیهای زیر پلک بیش از حد نمایان میباشد که گاهی در برخی از موارد حتی باوجود سن نسبتا کم هم این حالت وجود دارد. این ظاهر نمایان چربیها را با روشهای گوناگون میتوان درمان کرد. در پلک فوقانی اغلب با برداشتن چربیها میتوان ظاهر مناسبتری بدست آورد. در پلک تحتانی گاهی چربیهای فوق برداشته میشود، گاهی نیز با جابجایی محل آنها، میتوان ظاهر شاداب و جوانتری را بدست آورد.

      برش بلفاروپلاستی پلک بالایی
      برش پوستی برای بلفاروپلاستی پلک فوقانی در فاصله ۵-۷ میلیمتر از لبه پلک میباشد، که لبه داخلی آن فراتر از کانتوس داخلی نمیرود و لبه خترجی آن فراتر از لبه خارجب ابرو نمیرود.
      برش فوق بعداز بهبودی کامل زخم، غیرقابل رویت خواهد بود و تنها دربرخی بیماران از نزدیک قابل تشخیص خواهد بود

      برش بلفاروپلاستی پلک پایین
      برش برای بلفاروپلاستی پلک تحتانی، گاهی از طریق ملتحمه پلک تحتانی میباشد که با این برش نمیتوان پوست اضافی را برداشت و فقط میتوان چربی اضافی را برداشت. اغلب چشم پزشکان اوکولوپلاستیک از برش فوق استفاده میکنند.
      اغلب جراحان پلاستیک از برش درست زیر لبه پلک تحتانی استفاده میکنند. با استفاده از برش فوق میتوان چربی اضافی را برداشت یا محل آنرا جابجا کرد و پوست اضافی را برداشت.
      درهرصورت اغلب اسکاری از محل بلفاروپلاستی فوقانی و تحتانی نمایان نخواهد بود

      پیگیری بعد از بلفاروپلاستی – جراحی زیبایی پلک
      ترمیم محل بازشدگی پوست با نخهای قابل جذب و یا غیرقابل جذب میباشد. اگر از نخهای غیرقابل جذب استفاده گردد، بایستی تا حداکثر یک هفته بعداز عمل بخیه ها کشیده شود.

       

      شماره تماس مشاوره : ۰۹۱۲۳۸۴۰۶۴۱

      • این موضوع 5 سال، 8 ماه پیش توسط admin اصلاح شده است.
      • این موضوع 5 سال، 7 ماه پیش توسط admin اصلاح شده است.
      • این موضوع 5 سال، 7 ماه پیش توسط admin اصلاح شده است.
      • این موضوع 5 سال، 7 ماه پیش توسط admin اصلاح شده است.
      • این موضوع 5 سال، 5 ماه پیش توسط admin اصلاح شده است.
      • این موضوع 4 سال، 4 ماه پیش توسط admin اصلاح شده است.
    • #12646
      parastoo1
      مشارکت کننده

      سلام اقای دکتر

      خسته نباشید.من دختری بیست و شش ساله هستم اما ابروهایی افتاده دارم همراه با پلکهای افتاده…و چشمانی که خیلی خسته و غمناک ب نظر میرسند…میخوام جراحی انجام بدم اما راستش کمی ازبیهوشی میترسم و اینکه  مثل خیلی از عملها که عوارض غیر قابل جبرانی برجا میذارن میتونه عوارض غیر قابل جبران داشته باشه؟؟؟

      ب نظر شما برای من جراحی پلک همزمان با لیفت ابرو مطلوبتره یا لیفت ابرو و بزرگ کردن چشمها؟؟؟؟

      چون میخوام  چشمام کمی کشیده بشه و چهرم شاد ب نظر برسه.راستش خیلی تو روحیم تاثیر بد گذاشته و دلم میخواد خیلی زود جراحی کنم.

      اخرین سوالم اینه که ممکنه بدون بیهوشی این عملو انجام داد؟؟؟

    • #12650
      رضا حسامی
      تماشاگر

      سلام

      انتخاب بیمار برای بلفاروپلاستی و لیفت ابرو براساس معاینه بالینی و بررسی قرارگرفتن ابروها در محل مناسب است. درصورتیکه ابروهای شما پایینتر از حد معمول باشند، بهترین نتایج زیبایی با لیفت ابرو با یا بدون بلفاروپلاستی حاصل میگردد.

      اکثر اعمال جراحی اطراف چشم بدون بیهوشی کامل عمومی امکانپذیر است.

    • #12675
      saaye
      مشارکت کننده

      من خانمی با سن ٢٩ سال هستم و دچار افتادگی پلک بالا شدم و همچنین میخواستم جراحی زیبایی بینی انجام بدم .ایا میتوانم هر دو تا جراحی با هم انجام بدم

      • #12694
        رضا حسامی
        تماشاگر

        <p style=”text-align: center;”>بلی، انجام چند عمل جراحی پلاستیک باهم امکانپذیر است</p>

    • #12676
      baloot
      مشارکت کننده

      با توجه به مراجعات متعدد پیش پزشگان انحراف گفتند انحراف کاذب مادرزادی و کاپا است که اگر تخم چشم درمان شود دچار دوبینی شدید میشوم.لذا میخ استم ببینم شما میتونید با کشیدن پلک یا کوک زدن داخل پلک چشمم کاری کنید که هردو چشمم از انحراف رو به داخل نجات پیدا کنه.چون موقعیت اجتماعیم خراب کرده و همه بهم میگن لوچ ممنونم

      • #12695
        رضا حسامی
        تماشاگر

        لطفا به فلوشیپ استرابیستم برای درمان مراجعه کنید

    • #13630
      tani123
      مشارکت کننده

      سلام آقای دکتر

      کسی که پف چشم ارثی داره توی سن حدود سی سال ، مناسب هست برای جراحی زیبایی ؟

      • #13786
        رضا حسامی
        تماشاگر

        سلام. بلی، در سنین کم نیز این عمل بخوبی قابل انجام هست

    • #13631
      aseman
      مشارکت کننده

      سلام

      برای عمل درشت کردن چشم محدودیت سن وجود داره ؟

      من ۱۸ سالم هست و می خواستم عمل زیبایی چشم انجام بدم

      ممنون

      • #13787
        رضا حسامی
        تماشاگر

        سلام، ۱۸ سالگی برای کانتوپلاستی سن مناسبی میباشد.

    • #13764
      sima55
      مشارکت کننده

      سلام آقای دکتر

      سلام اقایی دکتر من ۴۴ ساله هستم می خواهم عمل بینی و کشیدن پلک بالا و زاویه دار کردن صورت انجام بدهم و دلیل اصلیم قبل از زیبایی طبیعی بودن عمل و پایین اوردن سنم است،و اینکه ایا امکان ابن هست که همزمان با این عملها بتوانم عمل بزرگ کردن سینه را هم انجام بدهم.

      • #13789
        رضا حسامی
        تماشاگر

        سلام. بلی امکان انجام اعمال جراحی فوق بصورت همزمان هست ، ولیکن اگر اعمال جراحی شما بگونه‌ای باشد که زمان عمل جراحی بسیار طولانی گردد ترجیحا در نوبتهای جداگانه عمل انجام میگردد

      • #13788
        رضا حسامی
        تماشاگر

        سلام. بلی امکان انجام اعمال جراحی فوق بصورت همزمان هست ، ولیکن اگر اعمال جراحی شما بگونه‌ای باشد که زمان عمل جراحی بسیار طولانی گردد ترجیحا در نوبتهای جداگانه عمل انجام میگردد

    • #13784
      hamid-h
      مشارکت کننده

      با عرض سلام .من پنجاه سال دارم حدود یکی دوساله که متوجه شده ام بعدازظهر ها خیلی چشمانم احساس خستگی می‌کند ابتدا به دکتر چشم مراجعه کردم ولی خدا رو شکر مشکل بینایی نداشتم ..تا این که به طور اتفاقی  یک پزشک عمومی  علت خستگی چشم را افتادگی وپف چشمانم دانست وپیشنهاد عمل داد.ایشان فرمودند باید روی  سه قسمت چشم .کار شود

      عکس هم گرفتم ولی ترجیح دادم که با یک دکتر شما مشورت کنم .ممنون میشم راهنماییم کنید

    • #13790
      رضا حسامی
      تماشاگر

      سلام. افتادگی پلک یا پلک و ابرو میتواند ایجاد احساس خستگی زودرس کند، ولیکن برای انتخاب روش جراحی حتما بایستی بصورت حضوری معاینه شوید، برای انتخاب جراح هم، تنها جراحان فلوشیپ  اکولوپلاستی و فوق تخصصهای جراحی پلاستیک و زیبایی و ترمیمی اصول بلفاروپلاستی را در دوران تحصیل فرامیگیرند

    • #13918
      mahnaz
      مشارکت کننده

      من ۳۳ سالمه و پف بالای چشام خیلی زیاده میخواستم بدونم شما جراحی پلک  با لیزره یا بخیه انجام می دهید؟

      باتشکر

      • #13929
        رضا حسامی
        تماشاگر
        • سلام
        • در هر عملی برش جراحی میتونه با لیزر انجام بشه ولی ترمیم پوست اکثرا با بخیه هست، لیزر نمیتونه کار بخیه یا استریل استریپ رو انجام بده، فقط برای برش استفاده میشه
    • #13959
      arya
      مشارکت کننده

      با سلام

      لطفا هزینه تقریبی بلفاروپلاستی و لیفت ابرو را جداگانه بفرمایید.

      با تشکر..

      • #14597
        رضا حسامی
        تماشاگر

        سلام

        هزینه اعمال جراحی فوق بستگی به محل جراحی و نوع عمل جراحی متفاوت خواهد بود. درضمن اعمال جراحی فوق، هریک، جایگزین دیگری نمیباشد

    • #14477
      mirzadeh
      مشارکت کننده

      سلام

      اگه بخاهم بینی گوشتی را بعد از بیست سال ترمیم کنم و اینکه الان نیازشدید به ترمیم بینی گوشتی و پلک دارم و ایا همزمان انجام میشه و مشکلی پیش نمی آید

       

      • #14598
        رضا حسامی
        تماشاگر

        سلام.

        انجام اعمال جراحی فوق بصورت همزمان امکانپذیر است

    • #14890
      chakame
      مشارکت کننده

      سلام آقای دکتر

      کمی شل شدگی پلک دارم و نمیدونم جراحی پلک باید انجام بدم یا پلاسما جت ؟

      برای انتخاب یکی از این دو روش باید به چه نکاتی توجه کنم

      ممنون

      • #15025
        رضا حسامی
        تماشاگر

        سلام.

        گاهی مشکل در پلک پوست اضافه هست که باتوجه به میزان پوست اضافه جراحی یا پلاسما انتخاب میشود ولیکن گاهی مشکل افتادگی پلک هست که برخی از افراد اشتباها کاندید بلفاروپلاستی میشوند، افتراق آنها و انتخاب بهترین روش درمان توسط معاینه بالینی میباشد

    • #14974
      hoooma
      مشارکت کننده

      سلام آقای دکتر وقت بخیر
      برای برطرف کردن شل شدن عضلات صورت چه کاری باید ‌انجام داد ضمن اینکه افتادگی پلک و‌پف زیر ابرو هم دارم حس می‌کنم صورتم ب سمت پایین کشیده میشه لطف کنید بگید چه روشی بهتره

      • #15024
        رضا حسامی
        تماشاگر

        سلام. برای جوانسازی صورت و پلک روشهای گوناگونی وجود دارد، از تزریق ژل و فیلر تا لیزر و هایفو و پلاسما. بهترین روش انتخاب نوع درمان، معاینه حضوری، و مشاوره با پزشک میباشد، جراحان زیبایی براساس درخواستهای بیمار و شرایط بالینی نوع روش جوانسازی صورت را انتخاب میکنند

    • #15129
      sali-b
      مشارکت کننده

      سلام آقای دکتر.خسته نباشین. پلک بالای چشمام پوست اضافی زیاد دارد وافتاده هست وخیلی سنم رو بالابرده.
      آیا این جراحی رو میشه به عنوان درمان حساب کردچون بروی بینایی اثرمنفی میذاره؟؟

      و بیمه قبول میکنه این عمل رو؟

      • #15333
        رضا حسامی
        تماشاگر

        سلام

        بعضی بیمه‌ها درصورتیکه پریمتری قبل از عمل انجام بشه و تأثیر منفی افتادگی بر روی میدان بینایی اثبات  بشه، عمل جراحی فوق رو پوشش میدهند، با شرکت بیمه‌تون و با جراحتون مشورت کنید

نمایش 15 پاسخ رشته ها
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.