Home Forums اعمال زیبایی صورت (پلاستیک) مواد پر کننده ی قابل تزریق تزریق چربی – تزریق فیلر- تزریق بوتاکس

نمایش 0 پاسخ رشته ها
  • نویسنده
    نوشته‌ها
    • #4217
      ونوس رضایی
      مشارکت کننده

      تزریق چربی – تزریق فیلر- تزریق بوتاکس
      چین و چروک به علت افزایش سن و نور آفتاب ایجاد می شود و جنبه ارثی در خانواده نیز اهمیت دارد. انقباض عضلات صورت و پیشانی جهت بالا کشیدن پوست شل شده و اضافی در این نواحی، باعث ایجاد چین وچروک بیشتر می شود گاهی نیز حالت چهره خاص مثل اخم کردن باعث تشدید چروک در این نواحی می شود.

      علائم

      چروک بیشتر در نواحی پیشانی، در ریشه بینی، بین دو چشم و اطراف چشمها تظاهر می کند که گاهی با اخم کردن و حرکت دادن عضلات ظاهر می شوند (چین های دینامیک) و گاهی خود بخود وجود دارند (چین های استاتیک). همچنین بصورت عمیق شدن خط بین بینی و دهان و دور دهان نیز ظاهر می شود. این چین وچروکها ظاهر بیمار را پیر نشان می دهند و گاها سبب نمایان شدن حالت ناخوشایند مثل اخمو بودن در صورت می گردند.

      درمان

      درمان چروکهای پوستی در هر بیمار متفاوت است. در اکثر بیماران چین وچروک همراه با افتادگی وشلی ابرو و پیشانی و صورت می باشد که در این صورت اصلاح جراحی این نواحی (لیفت ابرو و بلفاروپلاستی) بخش عمده ای از چین وچروکها را از بین می برد. عمیق شدن خط بینی و لب را میتوان تزریق چربی یا فیلر اصلاح نمود. این امر در مورد چینهای نواحی دیگر نیز امکان پذیر است. گاهی آمپول بوتاکس قبل از تزریق چربی یا فیلر تزریق می شود تا میزان انقباض عضله مسئول چین وچروک کاهش میابد. چین های دور دهان را نیز می توان با تزریق چربی و فیلر اصلاح کرد .
      ضمناً با استفاده از فیلر یا تزریق چربی می توان لبها را بزرگتر وحاشیه آن را مشخص تر کرد. بطور کلی در بخش فوقانی صورت (پیشانی، ابروو اطراف پلک) تزریق بوتاکس نقش مهم تری دارد و در بخش های میانی و پایینی صورت (خط خنده، لبها، گونه و …). تزریق چربی و فیلر نقش اصلی را دارد.

نمایش 0 پاسخ رشته ها
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.