Home Forums اعمال زیبایی اندام تزریق چربی تزریق چربی یکی از ماندگارترین تزریق ها

نمایش 2 پاسخ رشته ها
  • نویسنده
    نوشته‌ها
    • #4197
      ونوس رضایی
      مشارکت کننده

      دوستای عزیزم من یه تجربه ای که به واسطه منشی مطب یکی از بهترین متخصصین پوست و زیبایی بودم رو در اختیارتون میزارم و اون درباره تزریق چربی هست.

      اگر میخواهید گونه چونه سینه یا لب هاتون رو برجسته کنید سعی کنید کمتر دنبال ژل ها و بوتاکس برید چون مدت کمی ماندگاری دارن و نهایتا نهایتا اگه خیلی بشه یک ساله ولی اگه تزریق چربی انجام بدید یعنی بعد از برداشتن چربی از عضوهای دیگه بدنتون و تصفیه ش بعد تزریق … می تونید از نتیجه کار و زیبایی تون لذت ببرید و تا حداقل سه سال نیاز به ترمیم نداشته باشید

    • #17888
      دکتر سبا نوروزی
      مشارکت کننده

      تزریق چربی اصلا برای سینه و لب مناسب نیست و برای حجم دهی از تزریق ژل برای لب و تزریق چربی به سینه باید استفاده کرد. از طرفی تزریق چربی صورت بهترین انتخاب برای صورت و گونه و دست هستند.

      در انجام تزریق چربی به صورت تنها از چربی که مواد تشکیل‌دهنده آن طبیعی است استفاده می‌شود. تزریق به‌گونه‌ای است که با سوزنی مخصوص چربی مورد نیاز را از قسمت‌هایی مانند ران، شکم یا باسن دریافت کرده. سپس طی انجام عملیاتی بر روی آنها، آماده‌سازی‌های اولیه را انجام داده و چربی را به‌گونه‌ای پاک سازی می‌کنند. بعد از این مرحله چربی را به قسمت مورد نظر در صورت تزریق می شود.
      در این مرحله تجربه پزشک از اهمیت زیادی برخوردار است که می‌تواند در کیفیت تزریق تأثیر گذاری زیادی داشته باشد. لازم است بدانید که چربی بیشتر از حد معمولی تزریق می‌شود زیرا بخشی از آن جذب می‌شود. شاید در ابتدا گمان کنید که حجم چربی تزریق شده زیاد باشد اما به‌مرور زمان کاهش پیدا می‌کند و در نهایت چربی باقی مانده به صورت دائمی شکل خواهد گرفت.
      درست است که تزریق چربی صورت به عنوان عمل سرپایی شناخته می‌شود و تنها با بی حسی موضوعی صورت می‌گیرد، اما در برخی مواقع در صورتی که پزشک تشخیص بدهد و صلاح بداند بی هوشی صورت می‌گیرد.

      در ادامه می توانید همه چیز در مورد تزریق چربی صورت را مطالعه کنید.

    • #18364
      benitaazadri
      مشارکت کننده

      تزریق چربی قطعا بهتره و ماندگار تره دوست من کلینیک رز تزریق چربی انجام داد و دو سالم گذشته تکونم نخورده

نمایش 2 پاسخ رشته ها
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.