Home Forums اعمال زیبایی صورت (پلاستیک) جراحی زیبایی بینی جراحی بینی – جراحی زیبایی بینی

نمایش 31 پاسخ رشته ها
  • نویسنده
    نوشته‌ها
    • #12394
      فرهاد حافظی
      تماشاگر

      با سلام و احترام

      دکتر فرهاد حافظی هستم ، فوق تخصص جراحی پلاستیک

      در این تاپیک به سوالهای شما عزیزان در مورد جراحی بینی پاسخ می دهم

      در صورتی که سطح آگاهی شما عزیزان در همه موارد مربوط به جراحی بینی بالاتر برود ، حتما نتیجه بهتری خواهید گرفت

      با تشکر

       

      بزرگ کردن بینی

      اندازه بینی بایستی متناسب با صورت باشد. در بعضی نژادها مانند اغلب ایرانیان به علت اندازه نسبتا بزرگ بینی، بزرگ کردن بینی جایی در درمان زیبایی بینی ندارد، ولیکن در برخی نژادها مانند نژادهای شرق آسیا، یکی از مشکلات بیماران بینی کوچک میباشد.
      اغلب بیماران در ایران به علت جراحیهای قبلی بینی که بینی بیش از حد کوچک شده است نیاز به عمل جراحی برای متناسب کردن بینی با صورت و بزرگ کردن بینی دارند.
      بینی های کوچک علاوه براینکه مشکلات تنفسی دارند، هنگام عمل جراحی با مشکل کمبود نسج سخت (غضروف) و گاهی حتی کمبود پوست جهت ترمیم روبرو میشوند.

       

      کوچک کردن بینی

      با توجه به اینکه تناسب بینی با سایر قسمتهای صورت بسیار مهم میباشد، اغلب نژادها در ایران نیاز به عمل جراحی رینوپلاستی جهت کوچک کردن بینی میباشند. این عمل جراحی میتواند با ک.چک کردن پره های بینی، کوچک کردن نوک بینی، برداشتن غضروف یا استخوان بینی و همچنین با افزایش زاویه بین بینی و لب همراه باشد.
      بایستی درنظر داشت که یک بینی زیبا الزاما نباسیتی بیش از حد کوچک باشد و بایستی تناسب بین بینی با سایر اجزا صورت برقرار باشد، وگرنه علاوه بر ظاهر نازیبا موجب اختلال تنفسی بیمار میگردد

       

      برداشتن قوز بینی

      قوز بینی در اغلب نژادهای ایرانیان وجود دارد و یکی از علل میزان بالای انجام عمل جراحی زیبایی بینی در میان ایرانیان میباشد. گاهی نیز دربرخی افراد بدنبال ضربات صورت قوز بینی یا hump بوجود میاید. در عمل جراحی اصلاح قوز بینی، بایستی قسمتی از استخوان و غضروف بینی برداشته شود تا پشت بینی ظاهری صاف تا کمی مقعر پیدا کند و همچنین زاویه بین بینی با لب به حدود ۱۰۵ درجه تغییر یابد.
      در اصلاح قوز بینی با وجود اینکه پوست اضافی وجود دارد نیازی به برداشتن پوست اضافی نیست و تنها با اصلاح ساختار غضروفی و استخوانی، مقدار اضافی پوست بینی خودبه خود اصلاح خواهد شد.

       

      عمل بینی گوشتی

      اغلب بینی های گوشتی، بافت سخت (غضروف و استخوان) نسبتا ضعیف و بافت نرم (پوست و زیرجلد و…) ضخیم دارند. در بینی های فوق نازک کردن بافت نرم و برداشتن بافت زیرجلدی یا بافتهای زیر آن در درمان، یا جایگاهی ندارد یا امکان برداشتن آن محدود میباشد. در اعمال جراحی فوق سعی برآن میباشد که با اصلاح بافت سخت و درصورت لزوم تقویت بافت غضروفی و همچنین کاهش بافت نرم مشکل فوق را اصلاح کرد. با تغییر رویکردهای اخیر در درمان جراحی زیبایی بینی، نتایجی که اخیرا در درمان بیماران فوق حاصل شده است به مراتب از اعمال جراحی در سالهای گذشته بسیار بهتر میباشد ولی بااین حال از نتایج اعمال جراحی در بیماران با بافت نرم نازک بهتر نمی باشد.

       

      جراحی انحراف بینی

      انحراف تیغه میانی بینی که بنام انحراف بینی معروف میباشد، به انحراف از خط وسط تیغه بینی یا سپتوم گفته می شود و انواع مختلفی از انحراف سپتوم وجود دارد مانند C یا S. بایستی بین انحراف تیغه بینی یا سپتوم و انحراف ظاهری بینی تفاوت قایل شد. در کجی ظاهری بینی، نمای بیرونی بینی که قابل مشاهده از نمای روبروی صورت میباشد، در خط وسط قرار ندارد که میتواند فقط در نوک بینی، در پشت بینی و یا در تمام طول بینی باشد.
      بایستی توجه داشت که انحراف تیغه بینی گاهی در نمای بیرونی بینی کجی قابل توجهی ایجاد نمیکند و تنها با معاینه بینی میتوان آنرا مشاهده کرد.
      در عمل جراحی اصلاح انحراف (تیغه) بینی، با استفاده از تکنیکهای متفاوت فوق تخصصی مانند برداشتن قسمتی از غضروف تیغه بینی، جابه جاکردن قسمت تحتانی آن، تقویت غضروفهای بینی و… سعی درآن میشود که تیغه منحرف از خط وسط را به خط وسط بازگرداند.

       

      بعد از جراحی بینی چه انتظاری داشته باشیم و فرایند بهبودی پس از عمل بینی چگونه است؟

      بعداز انجام عمل جراحی زیبایی بینی احساس گرفتگی بینی وجود دارد که با اقدامات درمانی موضعی و به مرور زمان بهبود میابد.
      تورم بینی بعداز عمل در ماه اول بسیار کاهش میابد ولی تصمیم به عمل جراحی بینی ویا نیاز به عملهای جراحی ترمیمی بینی نباید زودتر از ۱-۲ سال بعداز عمل گرفته شود. انحراف از خط وسط بینی ممکن است کاهش پیدا کند و در سیر بهبودی کامل دیگر نیازی به اصلاح آن نباشد.
      بجز انحراف بیش از حد نوک بینی به بالا و افزایش زاویه بین بینی با لب، هیچگونه مداخله جراحی تا قبل از ۱-۲ سال بعداز انجام جراحی نمیباشد.
      درصورت تورم بیش از اندازه بینی بعداز انجام عمل جراحی زیبایی بینی، گاهی چند نوبت تزریق موضعی موجب کاهش تورم نوک بینی خواهد شد.
      در بیمارانی که بیش از یک نوبت عمل زیبایی بینی انجام داده اند ویا پوست بینی کلفت میباشد، تورم بعداز عمل تا ۲ سال ممکن است ادامه یابد و قضاوت به انجام عملهای بعدی، بعداز این مدت خواهد بود.

       

      بعد از عمل بینی چه مدت مرخصی از کار لازم است

      برنامه ریزی برای عمل جراحی و چطور برای عمل بینی آماده شویم
      جهت انجام عمل جراحی رینوپلاستی، حتما جراح بایستی یک نوبت بیمار را از لحاظ وضعیت تنفسی، انحراف سپتوم یا تیغه بینی، غیر قرینگی بینی و مشکلات دیگر و همچنین انتظارات بیمار ویزیت کند. فتوگرافی پزشکی قبل از عمل تهیه می شود. براساس معاینه و شرح حال بیمار، گاهی نیاز به اقدامات دیگر مانند سی تی اسکن قبل از عمل میباشد. درصورت لزوم آزمایش های دیگر قبل از عمل تهیه می شود. درصورت هرگونه سابقه طولانی شدن خونریزی بیمار بایستی جراح را مطلع کند تا اقدامات لازم قبل از عمل انجام شود.
      بعداز انجام اقدامات فوق بیمار میتواند در اولین فرصت تحت عمل جراحی قرار گیرد

       

      جراحی بینی چقدر موثر است ؟

      در بیماران مختلف، جراح انتظارات متفاوتی از نتیجه عمل خواهد داشت. نتیجه اعمال جراحی در هر فرد متفاوت میباشد و نباید بیمار را با فرد دیگری مقایسه نمود و بایستی فرم بینی قبل و بعداز عمل را با هم مقایسه کرد. درصورت انجام عمل جراحی بینی توسط جراح متبحر، با مقایسه فتوگرافیهای پزشکی قبل و بعداز عمل، اغلب جراح و بیمار از نتیجه عمل رضایت خواهند داشت.

       

      چطور برای عمل بینی آماده شویم

      اگر نتیجه ی جراحی برای من رضایت بخش نبود چه کار کنم ؟
      با برداشتن اسپلینت گاهی بیمار انتظار دیدن بینی متورم را ندارد، بایستی متدکر شد که آنچه که با برداشتن اسپلینت بعاز عمل دیده میشود با آنچه که درسیر بهبودی از ظاهر بینی دیده میشود اغلب متفاوت است و با بهبودی تورم و در سیر بالینی، اغلب انتظارات بیمار برآورده میگردد. تنها انحراف بیش از حد نوک بینی به بالا و افزایش زاویه بین بینی با لب نیاز به مداخله در هفته های اول بعداز عمل را دارد، در بقیه موارد و حتی در موارد افزایش خفیف زاویه بین بینی با لب، کم کم بهبودی قابل ملاحظه ای مشاهده خواهد شد.
      اگر با وجود گذشت زمان لازم برای بهبودی، از ظاهر بینی ناراضی هستید، بایستی برای انجام اعمال جراحی ثانویه با جراح خود ملاقات داشته باشید

       

      جراحی زیبایی ثانویه بینی (رینوپلاستی ثانویه)

      درصورت وجود مشکلاتی که نیاز به عمل مجدد میباشد، تصمیم اغلب ۱-۲ سال بعداز عمل اولیه گرفته میشود. در اینگونه موارد ممکن است نیاز به استفاده از غضروف گوش و غضروف دنده جهت اصلاح فرم بینی باشد. خط برش در گوش اغلب در پشت گوش میباشد و فرم کلی گوش تغییر پیدا نخواهد کرد. گاهی نیز عمل جراحی ثانویه کوچکی لازم میباشد که نیازی به برداشتن غضروف گوش ویا دنده نیست ویا غضروفهای بینی برای اصلاح بینی کفایت میکند.
      تورم بینی بعداز انجام عمل جراحی فوق دیرتر اصلاح شده و بایستی در مورد فرم کلی بینی بعداز مدت طولانی تری نسبت به عمل رینوپلاستی اولیه قضاوت کرد

       

      جراحی ترمیمی بینی

      در جراحی ترمیمی بینی، اغلب به علت مشکلات مادرزادی و یا حوادث، نیاز به ترمیم بینی بوجود میآید. اغلب کمبود غضروف، استخوان، مخاط بینی و پوست بینی وجود دارد. اغلب نیاز به استفاده از غضروف گوش و یا دنده وجود داردو ممکن است جهت پوشش پوست ویا مخاط نیاز به استفاده از پوست پیشانی ویا خط خنده در چند نوبت عمل باشد. در بیماران فوق انتظاراتی که جراح و بیمار بایستی از نتیجه عمل داشته باشند بسیار متفاوت با جراحی زیبایی بینی می باشد.

       

      اقدامات لازم بعداز عمل جراحی بینی

      مراقبت از برخورد اشیا به بینی، عدم گذاشتن عینک در هفته های اولیه، استفاده از قرصهای تجویز شده، جهت مسکن فقط بایستی مسکن های تجویز شده را استفاده کرد، استفاده از کیسه های یخ در روز اول، استفاده از اسپری بینی جهت شستشو ویا سرمهای شستشوی بینی، استفاده از پمادهای موضعی درصورت لزوم

       

      تلفن تماس با دکتر حافظی : ۲۲۱۸۱۳۵۳

      • این موضوع 5 سال، 11 ماه پیش توسط admin اصلاح شده است.
      • این موضوع 5 سال، 11 ماه پیش توسط admin اصلاح شده است.
      • این موضوع 5 سال، 11 ماه پیش توسط admin اصلاح شده است.
      • این موضوع 5 سال، 11 ماه پیش توسط admin اصلاح شده است.
      • این موضوع 5 سال، 9 ماه پیش توسط admin اصلاح شده است.
      • این موضوع 5 سال، 5 ماه پیش توسط admin اصلاح شده است.
    • #12427
      taranom
      مشارکت کننده

      درود بر شما.  من نزدیک ۱۴ سال پیش،  بینی ام شکست و همزمان یک لخته خونه بزرگ از بینی زد بیرون. بعد دو هفته عمل کردم اما بینیم کج هست و ازون سال تا الان خون دماغ های وحشتناک دارم. نزدیک ۶ سال پیش رگ بینی رو سوزوندم اما برگشت داشت و همچنان خون دماغ میشم. میشه لطف کنید راهنماییم کنید چه کاری باید انجام دهم

      • #12440
        فرهاد حافظی
        تماشاگر

        درود. اصلاح کجی بینی یا تیغه بینی بعداز ضربه به بینی با عمل جراحی رینوپلاستی امکانپذیر است.
        جهت مشکل خون دماغ شما بایستی معاینه شوید تا علت آن مشخص و درمان مربوطه انجام شود.

    • #12431
      azade
      مشارکت کننده

      با سلام و عرض ادب خدمت پرشک محترم
      من سه سال پیش بینیم رو عمل کردم بینیم گوشتی بود و تنها مشکلش تیغه بینی بود که کمی گرد بود ولی متاسفانه پزشک محترم بنده اون شکلی که دوست داشتم و گفتم عمل نکردن و سر بینی رو خیلی بالا بردن الان نه تغییری کرده نه بهتر شده فقط سر بینی بالا رفته و ورم داره در کل راضی نیستم نه از روبه رو نه نیم رخ همچنین انحراف بینیم هم عمل نکردن واقعا نمیدونم چیکار کردن ایشون
      در هرصورت میخواستم ببینم امکان ترمیم هست آیا میشه تیغه بینی رو پایین تر آورد و باریک تر کرد؟

      • #12438
        فرهاد حافظی
        تماشاگر

        سلام
        در اعمال جراحی زیبایی بینی، ورم بعداز عمل تا حداکثر ۲ سال بعداز عمل ازبین میرود. باتوجه به اینکه ۳ سال از عمل جراحی فوق گذشته است، شما میتوانید عمل جراحی مجدد داشته باشید.
        یکی از مشکلات بعداز عمل جراحی رینوپلاستی افزایش زاویه بین بینی و لب هست که ظاهرا در شما بوجود آمده‌است، این مشکل با انواع تکنیک‌های فوق تخصصی امکان اصلاح دارد.
        توصیه به مراجعه حضوری و معاینه دقیق میشود زیرا بسیاری از مشکلات جراحی بینی تنها با معاینه دقیق امکان تشخیص دارد.

    • #12436
      roshaaa
      مشارکت کننده

      با سلام من ۱۸ سال دارم و بینیم گوشتی هست خواستم بدونم که آیا اگر در این سن عمل کنم فرم بینیم دوباره مثل قبل میشود یا نه و اینکه من شنیدم که عمل بینی گوشتی کمتر پیش میاد که قشنگ بشه آیا این درست است؟امکان برگشتن بینی گوشتی به حالت اول هست؟خواستم کمی بیشتر درمورد عمل بینی گوشتی بدونم خیلی ممنون با تشکر از شما

      • #12446
        فرهاد حافظی
        تماشاگر

        سلام. سن ۱۸ سالگی جهت عمل جراحی زیبایی بینی سن مناسبی میباشد. در بینی های به اصطلاح گوشتی بافت نرم بینی بیش از اندازه میباشد، و اغلب ساختار غضروفی نسبت به آن ضعیف میباشد. در بینیهای فوق با توجه به محدودیت برداشتن بافت نرم در حین جراحی رینوپلاستی، با اصلاح ساختار غضروفی بینی میتوان نتایج مناسب را بدست آورد. نتایج عمل جراحی به زیبایی بینیهای با پوست نازکتر نخواهد بود ولیکن با روشهای جدید جراحی، بینی های گوشتی نسبت به گذشته نتایج قابل قبولتری داشته اند. در این نوع بینی تورم مدت طولانی تری بعداز عمل بجا میماند.

    • #12437
      pariaaa
      مشارکت کننده

      دکتر بنده خانمی ۴۶ساله هستم که در دوران نوجوانی بینی من براثر زمین خوردن شکست و متاسفانه دچار انحراف گردید
      آنمی دارم با هموگلوبین حدود ١٠و پرولاپس خفیف میترال،
      آیا عمل جراحی بینی را برایم توصیه می نمائید؟
      بسیار از انحراف بینی رنج میبرم و فقط بدلیل ترس از بیهوشی این سالها نتوانستم این جراحی را انجام دهم.

      • #12445
        فرهاد حافظی
        تماشاگر

        انحراف بینی با انجام عمل سپتورینوپلاستی قابل بهبود است. عمل جراحی زیبایی بینی در افرادی انجام میشود که دیگر مشکلات پزشکی نداشته باشند، درصورتیکه جراح به مشکل طبی زمینه ای مشکوک باشد با مشاوره با پزشک مربوطه مشکل زمینه ای را بررسی میکند. آنمی اگر شدید باشد امکان جراحی مقدور نمی باشد، ولی در آنمی های خفیف با انجام تمهیدایی میتوان جراحی زیبایی بینی را انجام داد. مشکل دریچه میترال اگر فقط پرولاپس خفیف میترال باشد، مشکلی برای جراحی نمیباشد.

    • #12466
      doriii
      مشارکت کننده

      سلام  دکتر عزیز خوبید

      من بیست و هشت سال پیش و بعد بیست و پنج سال پیش یک عمل جراحی بینی و یک ترمیم داشتم که با توجه به ابتدایی بودن تکنیکها جراحی و تجربه جراحان ان زمان از عملم رضایت ندارم در حال حاضر یکی از حفره های بینی ام هم چسبندگی داره نظر شما را در مورد عمل ترمیمی در خدمت شما میخواستم بدانم

      ضمنا بینی من از نوع بینی های گوشتی هست
      با احترام

      • #12477
        فرهاد حافظی
        تماشاگر

        سلام

        با توجه به زمان طی شده امکان انجام عمل جراحی مجدد زیبایی بینی وجود دارد، شما بایستی بصورت حضوری معاینه و ویزیت شوید تا مشکلات بینی شما مورد ارزیابی قرار گیرد

    • #12478
      goliii
      مشارکت کننده

      سلام آقای دکتر

      می خواستم بدونم شما جراحی بینی باز یا بسته رو پیشنهاد می کنید و اگه امکان داره توضیح دهید چه تفاوتی دارند این دو روش

      ممنون از پاسخگوییتون

      • این پاسخ 5 سال، 11 ماه پیش توسط goliii اصلاح شده است.
      • #12533
        فرهاد حافظی
        تماشاگر

        سلام
        درحال حاضر اکثر جراحان زیبایی بینی به علت اینکه در جراحی باز رینوپلاستی امکان بازسازی مشکلات بینی بهتر وجود دارد از روش جراحی باز بینی استفاده میکنند و تنها درصورتی که نیاز به تغییرات بسیار اندک در حین رینوپلاستی باشد عمل جراحی بسته توصیه میشود. تنها تفاوت آن، نزد بیماران، در رینوپلاستی باز یک خط بخیه ظریف در زیر بینی میباشد که در اکثر بیماران قابل رؤیت نخواهد بود

    • #12528
      liliii
      مشارکت کننده

      باعرض سلام و روز بخیر
      من دختری هستم ۲۳ساله در دوران نوجوانی براثر ضربه بینی من شکسته و به مرور زمان استخوان بینی ام برآمده شده است اما از نظر سایز بینی مناسب و به مراتب کوچکی دارم خیلی دوست دارم عمل کنم ولی میترسم بینی ام خیلی کوچک شود و تناسب چهره ام را برهم زند میخواستم سوال کنم امکان اینکه فقط استخوان بینی ام اصلاح شود واز نظر اندازه بینی ام کوچک نشود هست یاخیر؟

      • #12534
        فرهاد حافظی
        تماشاگر

        سلام، درعمل جراحی زیبایی بینی سعی میشود که تناسب بینی شما با صورت حفظ گردد، وهمچنین نظرات شما درصورتیکه امکانپذیر باشد لحاظ گردد. جراحی زیبایی بینی الزاما با کوچکتر شدن بینی همراه نیست.

    • #12541
      rz-aaa
      مشارکت کننده

      سلام آقای دکتر حافظی

      بنده انحراف شدید بینی دارم و تیغه وسط بینی من کاملا یکطرفه میباشد و فقط از سمت چپ نفس میکشم.ایا تیغه بینی من اصلاح میشود؟چگونه؟

      • #12545
        فرهاد حافظی
        تماشاگر

        سلام
        بلی در تمامی انحرافهای تیغه بینی حتی اگر شدید باشند امکان اصلاح انحراف سپتوم با روشهای فوق تخصصی جراحی وجود دارد

    • #12596
      گلی جون
      مشارکت کننده

      باسلام واحترام،

      بنده عمل رینوپلاستی را ۱۰ سال قبل انجام داده ام که متاسفانه نتیجه ان نوک دارای انحراف وسوراخهای نامتقارن است.باتوجه به سن ۳۹ سال وتجربه بسیار بد بعداز بیهوشی ،ایا ترمیم بینی من به صورت سرپایی وبدون بیهوشی امکانپذیر است یاخیر؟

      درصورت پاسخگویی بسیار سپاسگزارخواهم بود.

      • #12659
        فرهاد حافظی
        تماشاگر

        سلام. عکسهای شما بایستی بررسی شود یا بصورت حضوری معاینه بشوید تا بتوان بصورت دقیق گفت ترمیم بینی شما بدون بیهوشی عمومی امکانپذیر هست یا نه

    • #12636
      asamadi
      مشارکت کننده

      با سلام و درود!
      من خواستم بپرسم بینی من گوشتیه و بینی گوشتی وقتی عمل زیبایی انجام بدی دوباره برمیگرده. شما پروتز میزارید که برنگرده ؟

      • #12658
        فرهاد حافظی
        تماشاگر

        سلام. در عمل جراحی بینیهای به اصطلاح گوشتی، با تکنیکهای خاص امکان بدست آوردن نتایج قابل قبول هست ولیکن در هیچ عمل جراحی زیبایی بینی نبایستی از پروتز استفاده کرد زیرا امکان ایجاد عفونت و عوارض جبران ناپذیر وجود دارد.

    • #12684
      sorayyaa
      مشارکت کننده

      سلام من قصد جراحی زیبایی بینی داشتم ولی در معاینه معلوم شد تیغه بینی ام سوراخ شده و دکتر قبول نکرد جراحی زیبایی انجام بده. میخواستم بدونم میشه با جراحی هم این سوراخ تیغه رو درمان کرد و هم عمل زیبایی انجام داد؟

      و اینکه شما چنین عملی انجام میدید؟
      درحال حاضر مشکل خاصی ندارم. فقط بیشتر وقتها دچار آبریزش بینی هستم و مدام برای مرطوب کردن بینی از پماد چشمی ویتامین آ و تتراسایکلین استفاده میکنم

      • #12704
        فرهاد حافظی
        تماشاگر

        سلام. ترمیم سوراخ تیغه بینی با عمل جراحی رینوپلاستی امکانپذیر است، ولیکن جهت انتخاب روشهای جراحی شما بایستی حتما معاینه شوید.

    • #13791
      ghasedak
      مشارکت کننده

      سلام

      لطفا بفرمایید اگر عمل بینی ۶  ماه قبل بارداری انجام شود،در دوران بارداری و یا بعد از زایمان ممکن فرم بینی عمل شده تغییر کند یا دفرمه شود؟؟؟
      ممنون میشم اگر جواب بدید

    • #13826
      nadiaaa
      مشارکت کننده

      سلام آقای دکتر حافظی
      من بینی کوچیکی دارم ک شکل صورتمو واقعا زشت کرده علاوه براون استخوان روی بینیم کمی پهن هست و کوتاه ..
      میشه با غضروف گذاری روی بینیم در حد خیلللی ظریف و کم کمی بینیم بزرگتر و بهتر بشه

      • #13842
        فرهاد حافظی
        تماشاگر

        سلام. یکی از اقدامات جراحی رینوپلاستی متناسب کردن بینی با دیگر اجزای صورت میباشد. رینوپلاستی صرفا کوچک کردن بینی نمیباشد. درصورت لزوم غضروف اضافی از تیغه بینی، گوش یا دنده برداشته میشود

    • #13827
      sepideAp1992
      مشارکت کننده

      سلام وقتتون بخیر، ی سوال داشتم من ۲۶ سالمه خیلی سال پیش تصادف کردم که باعث شد بینیم خیلی کم کج بشه
      … در حال حاضر هم کم خونی دارم اما تحت درمانم خواستم بدونم میتونم بینیمو عمل کنم و اینکه هزینه ی عمل چقدر میشه؟! ممنون میشم پاسخ بدین?

      • #13841
        فرهاد حافظی
        تماشاگر

        کجی بینی بدنبال تصادف به مقدار زیادی با جراحی پلاستیک بهبود میابد. درصورت وجود کم خونی، درصورتیکه شدید نباشد، منعی برای جراحی رینوپلاستی نمیباشد، ولیکن قبل از عمل جراحی در بیماران فوق، با هماتولوژیست مشاوره میگردد.

    • #13834
      safshari
      مشارکت کننده

      باسلام

      ۶سال پیش عمل زیبایی بینی انجام دادم واز همون اول یکی ازسوراخهای بینی تنگ بود ودچار افتادگی میشد.دوبار هم دکترم توی مطبش غضروف گذاشت ولی بازهم گولاپس شد.میخواستم بدونم درصد موفقست عمل چقدره .العان تنفسم با مشکل مواجه

      • #13840
        فرهاد حافظی
        تماشاگر

        سلام، شما باید برای معاینه حضوری تشریف بیاورید تا مشکلاتتون، راه‌حلها، و درصد موفقیت جراحی مشخص شود.

    • #13844
      boshra
      مشارکت کننده

      سلام اقای دکتر ، من ۲ ماهه عمل کردم و پیوند غضروف داشتم دماغم کجه و نوک بینیم گرده و برآمدگی دارم برای عمل ترمیمی چقدر زمان از عمل باید بگذره

      • #13990
        فرهاد حافظی
        تماشاگر

        سلام. برای عمل ترمیمی، اگر عمل رینوپلاستی اولیه انجام شده است باید یکسال بگذره اگه رینوپلاستی برای بار دوم یا سوم انجام شده باید بیش از یکسال بگذره تا تصمیم به عمل ترمیمی بگیریم

    • #13917
      gol.jafari
      مشارکت کننده

      سلام آقای دکتر حافظی

      .بعد از جراحی زیبایی  بینی  تا چه زمانی نباید باردار شد؟

      و برای انجام  بوتاکس صورت   تا چه  زمان باید فاصله داشته باشد؟؟

      • #13989
        فرهاد حافظی
        تماشاگر

        حاملگی از حدود یک ماه بعداز عمل رینوپلاستی منعی ندارد.

        بعداز رینوپلاستی میتوان بوتاکس انجام داد.

    • #13922
      fahimee
      مشارکت کننده

      سلام آقای دکتر

      میخواستم بدونم بینی فردی که شکسته باشه و بخواد عمل بینی رو انجام بده و همچنین نیاز به ایمپلنت هم داشته باشه، سنش هم ۴۴ باشه ، بنظرتون بهتر هست که اول ایمپلنت انجام بدن یا جراحی بینی ؟؟

      • #13988
        فرهاد حافظی
        تماشاگر

        سلام انجام این دو عمل جراحی باهم تداخل ندارد

    • #14409
      Emami
      مشارکت کننده

      سلام خسته نباشید هزینه عمل انحراف بینی چقدر؟ و بستگی به میزان انحراف دارد؟

      • #14596
        فرهاد حافظی
        تماشاگر

        سلام. تعیین هزینه عمل جراحی سپتورینوپلاستی بعداز معاینه بالینی و بررسی مشکلات و نوع درمان جراحی امکانپذیر خواهد بود.

    • #14506
      naghme
      مشارکت کننده

      سلام.
      من انحراف سپتوم دارم.
      آیا احتیاجی به جراحی هست؟

    • #14595
      فرهاد حافظی
      تماشاگر

      سلام

      درصورتیکه انحراف سپتوم همراه با مشکلات زیبایی ظاهری یا اختلالات عملکردی (تنفسی) باشد نیاز به جراحی جهت اصلاح آن میباشد.

    • #14889
      amirh
      مشارکت کننده

      <p style=”text-align: right;”>سلام آقای دکتر</p>
      من ۴۰ ساله هستم و نوک بینی ام کمی رو به پایین است و می خوام اصلاحش کنم

      در برخی از عکس های قبل و بعد جراحی بینی در اینترنت با روش عمل بینی بدون جراحی یا زیبایی بینی بدون جراحی آشنا شدم

      می خواستم بدونم شما برای بینی من این روش ها رو توصیه میکنید یا جراحی بینی رو ؟

      عمل زیبایی بینی بدون جراحی برگشت پذیر است یا دائمی

      ممنون

      • #14932
        فرهاد حافظی
        تماشاگر

        سلام. تنها با جراحی میتوان به نتایج مطلوب طولانی مدت دست یافت، تقریبا تمام روشهای غیرجراحی جهت بهبود ظاهر بینیبخاطر عدم امکان اصلاح ساختار و اسکلت بینی یا تأثیری ندارند یا تأثیرات موقت درمانی دارند. درضمن، در اغلب موارد با مشکلی که شما ذکر کردید مشکلات همراه دیگری هم وجود دارند که آنها نیز با جراحی رینوپلاستی اصلاح خواهند شد

    • #14972
      sadra
      مشارکت کننده

      آلرژی و جراحی بینی
      با سلام و خسته نباشید میخواستم جراحی زیبایی انجام بدم ولی چندتا دکتر رفتم گفتن چون الرژی دارم بعد از عمل دچار مشکل تنفسی میشم میخواستم بدونم نظر شما چیه
      انحراف و پولیپ هم دارم

      • #15026
        فرهاد حافظی
        تماشاگر

        سلام
        درصورت درمان مناسب آلرژی قبل و بعداز عمل، مشکل تنفسی مرتبط با آلرژی بعداز عمل نخواهید داشت.

    • #14973
      hooori
      مشارکت کننده

      سلام
      من ده سال پیش جراحی زیبایی بینی انجام دادم بینی من گوشی بوده و استخوان بینی اصلا در حین جراحی دست نخورده، الان خدود چهار ساله حس میکنم بینیم دوباره مثل قبل شده ،

      آیا اگه دوباره عمل کنم دوباره بعد چندسال بر میگرده؟

    • #15027
      فرهاد حافظی
      تماشاگر

      سلام
      جهت بررسی بایستی عکسهای قبل از عمل و درحال حاضر شما مقایسه شود، درهرصورت با تکنیکهای مناسب جراحی در بیماران با بینی گوشتی نتایج قابل قبولی حاصل خواهد شد.

    • #15132
      roghi
      مشارکت کننده

      سلام دکتر وقتتون بخیر من پارسال برای  گرفتگی بینی عمل کردم مشکل تنفسی داشتم که بعد از عمل کلا صد برابر شد مشکلم . شما رو دوستانم معرفی کردن و میخواستم بدونم با عمل مجدد بینی مشکلم حل میشه ؟

      • #15334
        فرهاد حافظی
        تماشاگر

        سلام

        باید با معاینه بالینی و سی‌تی اسکن قبل از عمل دید که شما مشکل اصلیتون چی هست تا درباره نوع درمان آن بتوان قضاوت کرد

    • #15407
      barish
      مشارکت کننده

      با سلام و خسته نباشید… باتوجه به شنیده هایم آیا عمل سرپایی که فقط برای کوچک کردن پره های بینی انجام میشه وجود داره ?

    • #15660
      ALIM67
      مشارکت کننده

      سلام آقای دکتر

      خسته نباشید و ممنون از وقتی که برای پاسخ به کامنت ها میذارید.

      برای عمل زیبایی آیا راهی هست که حدودی بیمار بتونه شکل بعد از عمل رو بدونه؟ مثلا به بیمار بگید که شبیه به فلان کیس قبلی تون میشه؟ فکر میکنم عمده نگرانی همه مراجعین همین مساله است.

      متشکر

    • #17101
      Edris
      مشارکت کننده

      سلام آقای دکتر ببخشید من چکاف لب دارم و بینی کجه شما جراحی پلاستیک لب و بینی انجام میدید در چه سنی بهتره و توضیحات بیشتر درباره عمل بدید

    • #17819
      bahar1
      مشارکت کننده

      سلام

      وقتتون بخیر

      میخواستم بدونم تا چند وقت بعد از عمل بینی میشه اقدام به بارداری کرد؟

      و اینکه کلا بهتره عمل بینی بعد از بارداری باشه یا بعد از اون؟ (یعنی بارداری ممکنه تاثیر منفی روی فرم بینیِ عمل شده بگذاره؟)

    • #19529
      sanaabbasu
      مشارکت کننده

      خیلی اطلاعات مفیدی بود ممنونم. ببخشید هزینه عمل بینی در تهران در سال ۱۴۰۱ آپدیت هست؟ تایم عمل بینی استخوانی با گوشتی متفاوته ؟

      • این پاسخ 1 سال، 5 ماه پیش توسط admin اصلاح شده است.
نمایش 31 پاسخ رشته ها
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.