Home Forums اعمال زیبایی پوست و مو درمان ریزش مو درمان ریزش مو با مزوتراپی

نمایش 5 پاسخ رشته ها
  • نویسنده
    نوشته‌ها
    • #4230
      ناشناس
      غیرفعال

      درمان ریزش مو با مزوتراپی
      داروهای موثر برای ریزش موی مردانه یا آندروژنیک آلوپشیا مصرف روزانه یک قرص فیناستراید یک میلی گرمی و نیز استفاده از محلول موضعی ماینوکسیدیل است . در درمان ریزش مو با استفاده از مزوتراپی علاوه بر فیناستراید، مواد تحریک کننده رویش مو، ویتامین های ضروری برای رشد مو، داروهای تقویت کننده ی گردش خون مویرگی کنار پیاز مو و…درحد استاندارد توسط دستگاهی به نام گان مزوتراپی با تزریقات بسیار ریز و بدون درد مستقیماً به پوست سر تزریق می شود و چون این داروها بصورت خوراکی مصرف نمی شوند و در بدن توزیع نمی شوند عوارض جانبی خود را ایجاد نمی کند .با روش مزوتراپی می توان سالهای سال فیناستراید و دیگر داروها را به موهای سر رسانید بدون اینکه شخص دچار عوارض آنها شود .
      برای درمان ریزش مو با مزوتراپی نیاز به جلسات متعددی است که تعداد آنها و فاصله زمانی بین آنها بایستی توسط پزشک و پس از انجام معاینات لازم اعلام شود. معمولاً پس از جلسه سوم تغییرات به صورت محسوس‌تری مشاهده می‌شود . در ابتدا رویش مو‌ها به صورت کم و نازک به ویژه در شقیقه‌ها قابل مشاهده است و کم‌کم ساقه این مو‌ها کلفت و تیره‌تر می‌شود و بعد از گذشت سه ماه نتیجه نهایی مشخص می گردد.
      برای انجام مزوتراپی بایستی به توصیه های زیر دقت شود:

      هنگام تزریق موها باید تمیز باشند و از هیچ گونه مواد آرایشی مانند ژل و … نباید استفاده شود    تا ۲۴ ساعت پس از تزریق موها نباید شسته شوند.    ناحیه ای که تزریق انجام شده بایستی مرتباً ماساژ داده شود بجز ابروها    تا پایان دوره درمان نباید از سشوار، رنگ، فر و هرگونه مواد شیمیایی دیگر استفاده شود

       

    • #18287
      hosseinaziz
      مشارکت کننده

      مزوتراپی خیلی خوبه اما به نظرم باید در کنارش مکمل های غذایی خوب هم خورد. من از درمارز برای خودم و همسرم قرص هیرتامین اورجینال خریدم که واقن تاثیرگزار بود.

    • #18374
      bayeriranian241
      مشارکت کننده

      درمان ریزش مو با روش مزوتراپی مو
      با وجود شرایطی که پیش از این عنوان شد ریزش مو و کم پشت شدن موی سر اتفاقی است که به وفور شاهد آن هستیم. پیشگیری از ادامه‌ی ریزش مو در هر زمانی چه برای بانوان و چه برای آقایان الزامی است؛ بنابراین در صورتی که روزانه بیش از حد نرمال شاهد ریزش موهای خود هستید باید مسئله را جدی‌تر بگیرید. با استفاده از روش نوین مزوتراپی مو مقدار مشخصی از ویتامین‌ها، آنزیم‌ها، مواد معدنی و اسیدهای آمینه، عصاره‌های گیاهی، فاکتورهای رشد، داروهای گشاد کننده عروق و پروتئین‌ها وارد لایه‌ی مزودرم پوست می‌شوند.

      عمل تزریق با کمک سوزن‌های فوق العاده ریزی انجام می‌شود؛ بنابراین سطح پوست دچار خراش و آسیب نخواهد شد. مواد تزریق شده به مرور باعث تغذیه‌ی فولیکول‌ها می شوند و مشکلاتی نظیر گردش خون ضعیف و التهاب‌های پوستی را از بین می‌برد. در واقع مزوتراپی مو نه تنها برای برگرداندن زیبایی ظاهری بلکه به عنوان روشی درمانی توسط پزشکان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

       

      منبع سایت کلینیک رز

    • #18375
      bayeriranian241
      مشارکت کننده

      مراقبت های بعد از تزریق مزوتراپی مو و دوران نقاهت
      مرحله چهارم در واقع مرحله اتمام کار است. در این مرحله باید توصیه‌های پزشک در خصوص مراقبت‌های ویژه‌ا‌ی که فرد باید انجام دهد رعایت شود. برخی از این نکات که فرد باید در طی دوران نقاهت رعایت کند تا نتیجه مطلوب حاصل شود  را می‌توان بدین صورت برشمرد:

      عدم استفاده از رنگ‌مو، سشوار، اتوی مو و محلول‌های تقویت مو
      عدم استحمام پس از انجام مزوتراپی مو به مدت یک شبانه روز
      قرار نگرفتن در معرض نور مستقیم آفتاب
      نکته:

      تزریق مزوتراپی مو با کم‌ترین عوارض ممکن صورت می‌گیرد ولی در صورتی که دچار التهاب طولانی مدت یا ریزش شدید مو بعد از مزوتراپی شدید حتما پزشک متخصص را در جریان قرار دهید.

      فواید مزوتراپی مو
      تزریق مزوتراپی مو می‌تواند فواید متعددی را برای افراد در پی داشته باشد که برخی از مهم‌ترین مزایای آن را می‌توان به صورت زیر بیان کرد:

      فواید مزوتراپی مو برای ریزش ارثی و برطرف کردن هر نوع ریزش‌ شدید مو و آلوپسی به اثبات رسیده و غیرقابل انکار است.
      تزریق مزوتراپی مو موجب ترمیم و پیشگیری از آسیب‌رساندن به موها و استحکام آن‌ها می‌شود.
      مزوتراپی برای مو به رفع هر‌نوع شوره سنگین موها، تنظیم چربی پوست و رفع ضایعه‌های موجود در سطح پوست کمک می‌کند.
      مزوتراپی با تغذیه فولیکول‌های مو به رشد موهای فرد یاری می‌‌رساند.
      به دلیل عدم جراحی فاقد درد بوده و در نتیجه از جای زخم خبری نیست. بی‌حسی در مزو به شکل بی‌حسی موضعی بوده که به روند تزریق و تمرکز پزشکان متخصص در کلینیک مزوتراپی مو کمک می‌کند.

       

      منبع سایت خانه پزشک ایرانیان

    • #18395
      maryam523
      مشارکت کننده

      برای ریزش مو قرص هیرتامین خیلی خوبه و من از درمارز خریدم و عالیه

    • #18397
      hosseinaziz
      مشارکت کننده

      به نظرم برای جلوگیری از ریزش مو میشه از مکمل هیربرست استفاده کرد. من هیربرست اصل رو از درمارز خریدم و خیلی هم راضی هستم.

نمایش 5 پاسخ رشته ها
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.