اگر محتوای وب سایت شما از دید کاربران و موتورهای جستجو مفید باشد وب سایت شما می‌تواند به سرعت رشد کند.

اولین چیزی که برای تولید محتوا  به ذهن شما می‌ رسد قرار دادن حجم انبوهی از مقالات و مطالب در سایت می باشد، در همین ابتدا به شما اطمینان میدهم اگر تا کنون اینگونه فکر می‌کردید پس از خواندن این مقاله تصور دیگری به محتوای سایت خواهید داشت.

محتوای وب‌سایت چیست و چه اهمیتی دارد؟

بخش محتوا حدوداً ۹۰% درصد اهمیت را به خود اختصاص می‌دهد و ۱۰% باقی‌مانده هم به بستر مورد نیاز برای درج محتوا اختصاص می‌یابد!

محتوا مهم‌ترین بخش یک وب سایت محسوب می‌شود و اگر بخواهیم یک وب‌سایت را از نظر اهمیت بخش‌های مختلف آن بخش‌بندی کنیم،

محتوای سایت نشان دهنده هویت وب سایت شما و ارزش وب سایت شما با محتوای آن مشخص می‌گردد، هرچه مطالبی که در سایت شما درج می‌گردد مفید تر و با کیفیت تر باشد باعث می‌گردد ارزش سایت شما از دید مخاطب و رتبه جهانی بهبود یابد.

https://badarman.com/wp-content/uploads/2018/12/content-marketing-for-doctors.jpg

محتوای یک وب سایت شامل مطالبی مانند مقالات و اخبار تخصصی و یا فایل‌های مالتی مدیا صوتی و تصویری همگی محتوای وب سایت شما را تشکیل می‌دهند پس باید قبل از شروع به تولید آن دقیقاً از اصول و نحوه تولید محتوای استاندارد آگاه باشید و بدانید چطور محتوایی را ایجاد نمائید
در ابتدا مخاطب از مشاهده آن لذت برده و برای مخاطب سود آور باشد و سپس موتورهای جستجو آن را به عنوان یک محتوای استاندارد و اختصاصی تشخیص داده و در نتایج جستجو به کاربران نمایش دهند.

موتورهای جستجو امروزه بسیار پیشرفته شده‌اند و براحتی تشخیص می‌دهند یک محتوا دقیقاً و اولین بار توسط چه وب سایتی در وب منتشر شده است و همه امتیاز آن محتوا را برای وب سایت مرجع لحاظ می‌کنند، حال اگر شما سعی در انتشار مجدد همان مطالب در وب سایت خودتان بکنید فوراً در لیست سایت‌های اسپم قرار خواهید گرفت و موتورهای جستجو شما را در دسته سایت‌های غیر مجاز قرار می‌دهند و حتی اگر قبلاً در نتایج جستجو نمایش داده می‌شدید اکنون به نتایج پایین تر می‌روید و کم کم از لیست نتایج حذف خواهید شد.

آیا برای تولید محتوای استاندارد و اختصاصی وقت ندارید

نگران نباشید، بادرمان با سابقه و تخصص چندین ساله در کنار شماست و ارزش وب سایت شما را بالا می برد

در صورت تمایل به مشاوره تولید محتوا ی تخصصی پزشکی با شماره تلفن ۰۹۱۲۳۸۴۰۶۴۱ یا ایمیل [email protected] تماس حاصل نمایید

تمایل به سفارش محتوا از بادرمان دارم