جوانسازی پوست

جوان سازی پوست صورت با لیزر یک روش جراحی پوست محبوب است که پوست را جوان می‌سازد و اثرات ناشی از نور آفتاب،کهیر پوستی، افزایش سن و برخی از اختلالات پوستی را کاهش می‌دهد. جوان سازی پوست با لیزر RF ایمن، موثر و مناسب است. همچنین، هزینه جوانسازی و زیباسازی پوست صورت با لیزر فراکشنال در مقایسه با بسیاری از راههایی جوانسازی پوست بسیار کمتر است. لیزر لایه‌های خارجی آسیب دیده پوست را برداشته و تولید کلاژن و سلول‌های پوستیی جدید را در لایه‌های زیرین پوست تحریک می‌کند و پوستی صاف‌تر، جوان تر و سالم‌تر را به ارمغان می آورد.

با لیزر چه معایبی از صورتم محو می شود ؟

خطوط ظریف یا چین‌و چروک صورت ، اطراف یا زیر چشم‌ها، پیشانی و دهان
اثر به جا مانده ناشی از آکنه یا آبله مرغان
پوستی که بعد از عمل جراحی دچار مشکل شده است
پوست پیر یا پوستی که از آفتاب آسیب دیده است (جوان سازی دست )
لکه‌های کبدی
بهبود رنگ چهره اگر رنگ پوست صورت زرد یا خاکستری باشد
زگیل
خال‌های مادرزادی مانند خال اپیدرمال خطی
غدد چربی بزرگ شده روی بینی

چه سنی برای لیزر جوانسازی صورت مناسب است ؟

هرچه سن فرد پایین تر و شخص جوان تر باشد، لیزر بهتر جواب می دهد زیرا افراد جوان کلاژن سازی بیشتری دارند. افراد ۸۰ ۷۰ ساله گزینه مناسبی برای جوان سازی پوست نیستند زیرا پوست آنها زیاد تحریک نمی شود و کلاژن سازی ندارد. افرادی که جای جوش یا آبله یا بریدگی یا زخم جراحی دارند، بهتر است در سن جوانی لیزر کنند.

روش درمانی جوانسازی وست با لیزر چگونه است ؟

این روش جوان سازی پوست صورت معمولا با بی حسی موضعی (تزریق بی حسی در محل درمان) صورت می‌گیرد. متخصص پوست برای جوان سازی پوست صورت با لیزر، از لیزرهای مخصوصی استفاده می‌کند. لایه‌های خارجی پوست باا استفاده از یک پرتو نور لیزری بخار می‌شوند و پوست زیرین را صاف‌تر و جوان تر می‌سازد. در هنگام از بین رفتن لایه‌هایی قدیمی، رشد سلول‌های پوستی جدید تحریک می‌شود. روش جوان سازی پوست با لیزر بین ۳۰ تا ۴۵ دقیقه طول می‌کشد و زیباسازی پوست با لیزر تا دو ساعت طول می‌کشد.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
6 سال قبل

[…] ژل‌ها لیزر سفت کردن پوست با روش اولترا میکرودرم و لایه‌برداری […]