دکتر امید زرگری

در سال ۱۳۴۶ متولد و در سال ۱۳۶۴ با قبول شدن در کنکور سراسری به دانشگاه ملی تهران (شهید بهشتی) راه یافت. پس از اتمام دوره عمومی در همان دانشگاه و در بیمارستانهای لقمان و بوعلی دوره چهارساله تخصص پوست را سپری کرده و پس ازفراغت از تحصیل در رشت ساکن شد.
وی برای مدتی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان مشغول به کار شد و جایزه محقق نمونه دانشگاه را هم دریافت کرد، اما پس از آن به کار تمام وقت خصوصی پرداخت، هرچند درتمام این مدت همواره مشغول تحقیق بوده  وبیش از چهل مقاله فارسی و انگلیسی در ژورنال های معتبر داخلی و خارجی به چاپ رسانده است.

دکتر امید زرگری

در کنگره های مختلف درماتولوژی در بیش از ۲۵ کشور به عنوان سخنران یا شرکت کننده حضور داشته است
عضو آکادمی درماتولوژی آمریکا، انجمن بین المللی متخصصین پوست و آکادمی درماتولوژی اروپا و چندین انجمن بین المللی دیگرو همچنین عضو هیئت بورد چند ژورنال درماتولوژی است.

تزریق ژل
تزریق چربی
تزریق بوتاکس
لیفت با نخ
جوانسازی
پاکسازی پوست
ریزش مو
مزوتراپی
پی ار پی

 

جوانسازی پوست

امروزه جوانسازی پوست یکی از مهم ترین مسائل زندگی محصسوب می شود چرا که زیبایی و جذابیت حق طبیعی هر فردی می باشد . شیوه های مختلفی برای مراقبت و حفظ شادابی پوست ارائه شده است که البته با توجه به اهمیت این موضوع نیاز ایت که این امر توسط یک متخصص پوست مو و زیبایی انجام شود .
متخصص پوست به شما روش های مختلفی از جوانسازی را ارائه خواهد داد تا در مدت زمان مشخصی به هدف خود نزدیک شوید .
معمولا بالارفتن سن و یا عوامل ژنتیکی و محیطی تغییرات زیادی در بدن وبه خصوص برروی پوست ایجاد می کنند که این عامل باعث می شود که بر روی صورت شاهد چین و چروک و افتادگی باشیم.
برای رفع این مشکل می توانید از روش های مختلف جوانسازی بهره مند شوید :
روش های جوانسازی شامل موارد زیر خواهد بود.
تزریق بوتاکس
تزریق ژل
هایفوتراپی
کربوکسی تراپی
میکرونیدلینگ
مزوتراپی
و سایر درمان ها ..تلفن : ۰۱۳۳۳۱۲۲۳۲۵ و ۰۱۳۳۳۱۱۷۵۲۰

وب سایت : http://www.drzargari.com