دکتر باباجانی

متولد سال۱۳۴۴ در زرین شهر اصفهان می باشد که در سال ۱۳۶۹ از دانشکده ی پزشکی اصفهان فارغ التحصیل شده است.وی پس از گذراندن دوران طرح و خدمات پزشکی عمومی در مناطق محروم کشور، تحصیل در رشته گوش و حلق و بینی را در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران آغاز و در سال ۱۳۷۷ از این دانشگاه فارغ التحصیل شده است.

وی پس از گذراندن دوره ی تکمیلی جراحی آندوسکوپی سینوس و پلاستیک بینی گواهینامه ی مربوطه را دریافت و پس از آن عمده ی فعالیت های خود را به اعمال جراحی پلاستیک بینی معطوف داشته است.وی از شاگردان برجسته دکتر عبدالحسین دولتشاهی جراح پیشکسوت ایران در جراحی پلاستیک بینی می باشد وهمچنین در محضر اساتید برجسته ی ایران همچون دکتر کوروش یزدانفر و دکتر محمد قناعت پیشه کسب فیض نموده است.

جهت عمل جراحی پلاستیک بینی روشهای متعددی وجود دارد و هر جراح روش موفق و موردعلاقه خود را پیش میگیرد و بیمار حق دارد اطلاعات جامع و کاملی پیرامون عمل زیبایی بینی و جراحی و نتایج و مشکلات آن بدست آورد به طوری که سلامت وی مورد تهدید قرار نگیرد و بهترین نتیجه را از عمل جراحی بدست آورد.
نتیجه ی یک عمل جراحی زیبایی بینی به سه عامل بستگی دارد:
– اول:توقعات بیمار که تاثیر این عامل بستگی به وجود و یا عدم وجود وسواس ،اضطراب و افسردگی دارد.
– دوم:میزان مهارت جراح
– سوم:میزان پاسـخی که با توجه به ضخامت پوست ، قوام غضروف ها ، وجود یا عدم وجود کجی و دفورمیتیهااز عمل جراحی می توان داشت.

جراحی های درمانی وزیبایی انجام شده توسط دکتر علی اصغر باباجانی

  • جراحی زیبایی بینی(رینوپلاستی)

نمونه قبل و بعد جراحی بینی دکتر باباجانیhttps://badarman.com/wp-content/uploads/2017/08/18-1.jpghttps://badarman.com/wp-content/uploads/2017/08/23-2.jpghttps://badarman.com/wp-content/uploads/2017/08/21-1.jpghttps://badarman.com/wp-content/uploads/2017/08/17-2.jpgارسال پیام به دکتر باباجانی

    آدرس مطب دکتر علی اصغر باباجانی : تهران – خیابان شهید بهشتی – نرسیده به چهارراه اندیشه – پلاک ۱۹ – برج زرین – طبقه ۳ – واحد ۲