دکتر حمیرا هوشمند

جراحی بینی گوشتی

بینی هایی که غضروف کم و پوستی ضخیم دارند از بینی های گوشتی به حساب می آیند. این نوع بینی ها به راحتی بینی های استخوانی عمل نمی شوند و کمی حساس تر از بینی های استخوانی جراحی خواهند شد. زیرا جراح بینی باید پوست اضافی بینی را برداشته و تقویت غضروف انجام شود. معمولا بینی هایی که کوفته ای هستند و پهن اند بینی های گوشتی نامیده می شوند.

افرادی که بینی های گوشتی دارند باید بدانند که نتیجه ی جراحی در این نوع بینی با نتیجه ی جراحی بینی استخوانی متفاوت است. این افراد باید سطح انتظارات خود را پایین بیاورند تا شاهد نتایج مطلوب شوند.

البته با انتخاب جراح بینی مناسب می توانید بهترین نتیجه را شاهد شوید. زیرا جراح بینی با تقویت غضروف و بکار بردن تکنیک های مناسب می تواند بینی گوشتی را به بهترین نحو عمل کند.

جراحی بینی استخوانی

معمولا بینی هایی که قوز مختصری دارند و پوست کمی دارند بینی های استخوانی نامیده می شوند. بینی های استخوانی بهتر از بینی های گوشتی عمل می شود و افرادی که بینی های استخوانی دارند بینی شان خوش فرم تر خواهد شد. زیرا در جراحی بینی استخوانی کمتر نیاز به تقویت غضروف هست.

اعمال جراحی زیبایی دکتر حمیرا هوشمند

جراحی زیبایی سینه

بزرگ کردن سینه جراحی کوچک کردن سینه

پروتز سینه

تلفن : ۰۲۱۸۸۷۷۹۵۷۷ و ۰۲۱۸۸۷۷۹۹۷۷

پزشک محترم ، با سلام و احترام ، در صورت تمایل می توانید ، اطلاعات معرفی خود را بصورت رایگان در سایت بادرمان بروز نمایید

لطفا اطلاعات معرفی ، تخصص ها و اطلاعات تماس و عکس را به ایمیل [email protected] ارسال نمایید

نمونه قبل و بعد جراحی بینی دکتر هوشمندارسال پیام به دکتر هوشمند

https://badarman.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%ac%d8%b1%d8%a7%d8%ad-%d9%be%d8%b1%d9%88%d8%aa%d8%b2-%d8%b3%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سونیا
سونیا
6 سال قبل

سلام
قیمت جراحی بزرگ کردن سینه خانم دکتر هوشمند ، چقدر میشه

معمولا بهترین سن برای جراحی سینه چه وقت هست