دکتر داریوش نادری

– جراح پلاستیک و زیبایی و لیزر
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و لیزر
عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و غرب آسیا
عضو انجمن بین المللی جراحان پلاستیک و زیبایی ISAPS

دکتر داریوش نادری متولد ۱۳۴۴ بعد از اتمام دوران تحصیل در مقاطع راهنمایی و دبیرستان (دبیرستان البرز) در سال ۱۳۶۲ وارد دانشکده پزشکی شیراز و در سال ۱۳۶۹ از این دانشگاه به عنوان پزشک عمومی فارغ التحصیل گردیده است. در سال ۱۳۷۱ رزیدنتی جراحی عمومی را در دانشگاه تهران شروع و در سال ۱۳۷۵ به عنوان جراح عمومی فارغ التحصیل شده است و در سال ۱۳۸۰ دوره فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی را در بیمارستان امام خمینی تهران آغاز و در سال ۱۳۸۳ با کسب رتبه اول در امتحان فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی فعالیت خود را آغاز نموده است. در طی این دوره ۲۰ ساله بعد از فارغ التحصیلی از دانشکده پزشکی نامبرده به عنوان یک پزشک مطلع و آگاه و دلسوز همواره مورد علاقه همکاران و بیماران خود بوده است و سعی نموده که برای هر بیماری بهترین روش و تکنیک جراحی را در بهترین کلینیک و بیمارستان تحت بهترین شرایط انجام دهد. دکتر داریوش نادری در حال حاضر عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی غرب آسیا و جامعه بین المللی جراحان پلاستیک و زیبایی (ISAPS ) می باشد.

“داریوش نادری در حال حاضر عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی غرب آسیا و جامعه بین المللی جراحان پلاستیک و زیبایی (ISAPS ) می باشد.”

پروتز سینه و عوارض آن
معمولا بعضی خانم ها به دلایل مختلف تصمیم به پروتز کردن سینه می گیرند. گاها پیش می آید که بیمار اطلاعات کافی راجع به این جراحی و عوارض آن را ندارد. در نتیجه پس از جراحی با یکسری مسائل مواجه می شود در این مطلب هر آنچه که لازم است درباره پروتز سینه شما بدانید برایتان می گوییم.

بیماران معمولا کاندید پروتز سینه می باشند به دلایل زیر:
۱ ) وقتی که از سایز و شکل سینه خود راضی نیستند.
۲ ) وقتی که به طور مادرزادی دچار فقدان یا دفورمیتی سینه خود می باشند.
۳ ) می خواهند به فرم اولیه سینه خود برگردند مثلا بعد از زایمان.
۴ ) می خواهند عدم تقارن سینه های خود را اصلاح کنند.
۵ ) بعد از جراحی های پستان به علت سرطان پستان که کاندید بازسازی سینه بعد از برداشتن سینه می باشند.
شما باید بدانید که توقعات شما از این جراحی باید واقع بینانه باشد و نباید کمال گرا باشید و باید بدانید که هر جراحی به هر حال ریسک و عوارض خود را دارد و ممکن است در آینده لازم باشد که پروتز جایکزین یا تعویض شود.

به طور کلی دو نوع پروتز سینه وجود دارد:
۱ ) آب نمکی یا saline
۲ ) سیلیکون یاsilicon
پروتز های آب نمکی در حال حاضر مصرف کمی دارند و بیشتر پروتز های سیلیکونی استفاده می شود و پروتز های سیلیکونی هم دو نوع هستند ۱ ) گرد یا round 2 ) قطره اشکی یا anatomical پروتز های سیلیکونی از ژل سفت تشکیل شده است که هنگام پاره شدن پروتز هم شکل خود را حفظ می کنند.
پروتزهای گرد یا round دو مشخصه دارند یکی قطر پروتز و دیگری ارتفاع یا projection: یکی از عوامل محدود کننده در کارگزاری پروتز قطر پروتز می باشد که باید دانست نمی توان پروتزبا عرض بیشتر از خود سینه داخل آن گذاشت عرض سینه ها حدود ۹-۱۳ سانتیمتر است لذا فقط می توان پروتز با همین عرض را داخل آن گذاشت. عامل محدود کننده دیگر میزان کشش پوست روی سینه می باشد باید نوک سینه را با فشار به سمت بیرون کشید و مشخص کرد که چه مقدارنوک سینه کش می آید و حدودا بین ۴-۶ سانتیمتر پوست کش می آید لذا ارتفاع پروتز نیز حد اکثر همین مقدار می باشد.

طریقه کار گذاری پروتزها:
از سه طریق می توان پروتز سینه را کار گذاشت:
۱ ) از برش حدود ۴ سانتی متر زیر سینه
۲ ) با برش از دور هاله سیاه رنگ سینه
۳ ) برش زیر بغل

بهترین و کم عارضه ترین روش پروتز سینه:
برش زیر سینه می باشد ولی عارضه آن اسکار می باشد البته این اسکار حداکثر ۴-۵ سانتیمتر می باشد و در محل زیر سینه محو می شود. برش از هاله سیاه رنگ دور سینه یا آرئول معمولا وقتی انجام می شود که قطر آرئول سینه حدودا ۳-۴ سانتیمترباشد. و برش ازناحیه زیر بغل نیز با اشکالات فراوانی همراه است اگر چه اسکار آن محو وغیر قابل دیدن است ولی میزان عوارض و عمل مجدد بسیار زیاد است و توصیه نمی شود.تلفن:
۰۲۱۲۲۷۹۲۴۵۸
۰۲۱۲۲۷۹۲۴۳۹