دکتر سهیل فاتح متولـد سال ۱۳۵۶ تهران می باشند . تحصیلات پـیش از دانشگاه را در دبیرستان البرز تهران گذرانـده است و در سال ۱۳۷۴ با رتبه ۹۱ درکنکورسراسری در اولین انتخاب خود که دانشگاه تهران بود، پـذیرفته شـد. بـعـد ازاتـمام دوره پزشکی عـمومی با معدل ۱۷/۱۶ با احراز رتبه ۶۹ در آزمون پذیرش دستیاری ، دوره تخـصـصی خـود را در سال ۱۳۸۵ در رشـته پوسـت دانـشـگاه تهـران ( بیمارستان رازی ) شروع کرد و نهایتا با کسب رتبه ممتاز ، بورد تخصصی خود را در این رشـته در سال ۱۳۸۹  اخذ نمود.
ایشان عضو آکادمی متخصصین پوست آمریکا و انجمن متخصصین پوست ایران می باشند. دکتر فاتح دارای مقالات متعدد در ژورنالهای معـتبر بین المللی در رشـته پوست و لیزر می باشـند . پایان نامه دوره تخصصی ایشان در خصوص درمان لک های پوستی با لیزر بارها در مجلات معتبر داخلی و خارجی به چاپ رسیده است

“یشان همیشه در تلاش برای کسب علوم و فنون جدید و همچنین خرید جدیدترین تجهیزات به روز دنیا به کشورهای اروپائی و امریکائی سفر نموده و در سمینارها و کنگره های تخصصی پوست و موی داخل و خارج از کشور نظیر EADV و IMCASحضور فعال دارد. در سال ۲۰۰۸ با حضور در سمینار دوره ای اکادمی متخصصین پوست اروپا در کشور فرانسه موفق به اخذ EADV Certificate گردید. دکتر فاتح علاوه بر حضور در کلینیک تخصصی پوست و لیزر مهرگان جهت لیزر و کارهای تخصصی زیبایی ، در بیمارستان تخصصی قلب و عروق شهید رجایی تهران به عنوان مشاور تخصصی به مداوای بیماری های پوستی این بیمارستان اشتغال دارند. دکتر سهیل فاتح از شاگردان ممتاز پروفسور شیدا شمس و دکتر کامران بلیغی اساتید بنام رشته پوست می باشند و همواره از رهنمون های این اساتید گرانقدر در درمان بیماران بهره می گیرتد.

تزریق ژل و بوتاکس

پیلینگ

میکرودرم

پیوند موی طبیعی

درمان بیماری های مو

لیزر موهای زاید

برداشتن خال با لیزر

از بین بردن کک ومک

جوانسازی پوست

از بین بردن اسکار زخمتلفن : ۰۲۱۸۸۶۵۱۳۵۱

موبایل : ۰۹۳۹۳۸۳۷۷۲۵

وب سایت : http://drfateh.com