دکتر سید حسین دستغیب

بورد تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز

فعالیت در زمینه جراحی زیبایی بینی

 

اینجانب دکتر سید حسین دستغیب دارای بورد تخصصی گوش و حلق و بینی که دوره پزشکی عمومی و تخصصی خود را در دانشگاه علوم پزشکی شیراز گذرانده ام. در دوران کار حرفه ایم تلاش نموده ام در کنار درمان بیماران، فعالیت اصلی خود را در زمینه جراحی زیبایی بینی متمرکز نمایم.

بنده معتقدم بالاترین و بهترین رزومه کاری نتایج اعمال جراحی بینی و رضایتمندی بیماران است و ما باید نهایت تلاش خود را جهت حفظ اعتماد و رضایتمندی بیماران بکار گیریم. جراحی زیبایی بینی تلفیق علم، هنر، تکنیک و ظرافت است و یک بینی زیبا و متناسب با صورت ارمغان همه این مهارت هاست.
جراحی زیبایی بینی، یک اثر هنری بر روی صورت است لذا باید از سری کاری و شتاب پرهیز نمود.

ما تلاش نموده ایم کارد مجرب بیهوشی، جراحی و پرستاری را فراهم آوریم تا ریسک و مخاطرات احتمالی را به حداقل میزان برسانیم . آروزی ما لبخند، رضایت و شادی برای همه شماست.با وجود غیر ضروری بودن جراحی زیبایی بینی ، این عمل طی سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته  شاید بدین دلیل که بینی  شاخص ترین و برجسته ترین عضو صورت است که در زیبایی  صورت و ایجاد توازن دیگر اجزاء حائز اهمیت است.

البته بزرگتر بودن بینی ها در کشور ما نسبت به بعضی بینی های اروپایی و  بهبود تکنیکهای  جراحی بینی و بهتر شدن نتایج اعمال جراحی بینی نسبت به گذشته تاثیر بسزایی در افزایش این علاقه مندی داشته است.

بینی در قسمت مرکزی صورت قرار گرفته است و نقش زیادی در زیبایی صورت دارد. تغییر در شکل    اندازه و فرم بینی درجراحی پلاستیک میتواند تاثیر  بسزایی در ظاهر و چهره بگذارد.  جراحی بینی همچنین می تواند باعث بهبود اختلالات تنفسی ناشی از اشکالات ساختمانی بینی شود. بنابراین عمل جراحی بینی مطلوب و دقیق میتواند موجب بهترشدن ظاهر و به تبع آن اعتماد به نفس بیشتر  ˛ شادی و حتی سلامتی شود.

یک بینی مطلوب اول باید کار کرد آن طبیعی باشد و اگر اختلالی در کار کرد بینی و سینوس ها وجود دارد باید در عمل جراحی برطرف شود در طی جراحی ˛ ساختمان بینی نباید تضعیف و آسیب پذیر شود. و اجزاء ساختمانی آن باید به گونه ای تقویت گردد که با گذشت زمان ˛ تغییر شکل بد پیدا نکنند. زیبایی بینی در طبیعی بودن فرم آن است بطوریکه با دیگر اجزاء صورت متناسب باشد. البته باید توجه داشت که نظر بعضی افراد که خواستار بینی قلمی ˛ کمی سر بالا با قوس خیلی ملایم پشت بینی  هستند به شرط قابل حصول بودن و تناسب با چهره  نیز زیباست.

در طراحی عمل جراحی بینی باید توجه داشت که ساختمان بینی و صورت هر فرد منحصر به فرد است لذا درجراحی بینی بیش از هر عمل زیبایی دیگر بایست خصوصیات  بینی  و تناسب آن با سایر عناصر صورت مد نظر باشد. در آخر باید گفت  یک بینی زیبا ، چهره زیبا را، زیبا تر می نماید. بخصوص در ما ایرانی ها که چشم و ابروی زیبایی داریم بطوریکه بعد از جراحی پلاستیک بینی  مطلوب ˛ زیبایی چشم ˛ ابرو  و همچنین گونه ها واضح تر میشود.

جراحی زیبایی بینی

پروتز گونه

پروتز چانه

جراحی پلک

اصلاح انحراف بینیتلفن : ۰۷۱۳۶۲۶۳۰۴۰ تا ۴۱

وب سایت : http://www.dastgheib-dr.comنمونه قبل و بعد جراحی بینی دکتر دستغیبhttps://badarman.com/wp-content/uploads/2017/06/e4b2f4fa-cafc-4707-ab64-a108201643e0.jpghttps://badarman.com/wp-content/uploads/2017/06/8707a25e-c1f6-45cf-b4b1-771386389ebc.jpghttps://badarman.com/wp-content/uploads/2017/06/3fcd0885-aec1-42e7-930d-e9371887bdab.jpghttps://badarman.com/wp-content/uploads/2017/06/2cc9babc-9f9e-49bf-b497-397461a6bea4.jpgارسال پیام به دکتر دستغیب