دکتر عبدالحمید شریفیان

دیپلمات بورد جراحی زیبایی آمریکا (ID)

دارای مدرک مستر کلاس جراحی صورت

عضو آکادمی جهانی جراحی زیبایی

“تالیف کتابهای زیبایی
عضو انجمن جهانی جراحی لاپاراسکوپی
تایید شده پروفسور فورنیه به عنوان فلوشیپ جراحی زیبایی

جراحی زیبایی صورت

جراحی زیبایی پلک
لیفتینگ
جراحی زیبایی بینی
پروتز لب

جراحی زیبایی بدن

جراحی زیبایی شکم
لیزر لیپولیز و لیپوساکشن

جراحی زیبایی سینه

کوچک کردن سینه
بالا کشیدن سینه

پروتز سینه

انتقال چربی و فیلر

تزریق بوتاکس

 

بلفاروپلاستی (جراحی زیبایی پلک)
متاسفانه چشم اولین جایی است که علایم پیری را نشان می دهد. پلک بالا و پایین ممکن است پف آلوده شوند، چین و چروک پیدا کنند و به این ترتیب سن افراد را بیشتر نشان دهند. این حالت تورم و پف معمولا صبح ها بیشتر هستند و به تدریج دایمی تر شده، کم کم ابروها پایین تر می آیند. این مشکلات فقط مربوط به سن نمی باشند و می توانند ارثی و حتی در سنین سی سالگی به وجود آیند. البته این حالت می تواند آلرژیک نیز باشد. پلک بالا ممکن است آنقدر پایین بیفتد که در دید بیمار نیز اختلال ایجاد نماید. درمان معمولاً در سنین میان سالی است ولی اصولاً اگر زودتر انجام گیرد بهتر است زیرا از پیشرفت علایم جلوگیری کرده نتایج بهتری در پیش خواهد داشت.

بلفاروپلاستی (جراحی زیبایی پلک) نام عملی است که به کمک آن چربی ها و پوست اضافی برداشته می شود. لیفت پلک بالا در بیمارانی که نیازمند برداشتن بافت های شل شده پلک هستند انجام می گیرد. این مشکل را می توان با بالا بردن ابرو نیز درمان نمود. عمل پلک پایین در بیمارانی که دچار پف این پلک هستند انجام می گیرد. چین وچروک های اطراف پلک با این عمل کاهش می یابند. برای از بین بردن کامل این چروک ها می توان از پیلینگ استفاده نمود. در کل بلفاروپلاستی عملی برای برداشتن پوست و بافت چربی اضافی است.
این عمل معمولا با بیحسی موضعی انجام می گیرد ولی می توان آن را با بیهوشی عمومی نیز انجام داد. این عمل برای پلک های بالا معمولا یک ساعت طول می کشد. اگر بیمار بیهوشی عمومی گرفته باشد باید یک شب در بیمارستان بخوابد. بخیه ها چهار تا هفت روز بعد کشیده می شوند. تورم و خونمردگی اطراف چشم عادی است ولی به تدریج از بین می روند. بیماران یک هفته بعد می توانند سر کار بروند.

بهتر است درست پس از عمل از عینک آفتابی استفاده شود و به این ترتیب بیمار می تواند در اسرع وقت فعالیت روزانه خود را شروع کند. محل برش این عمل پس از مدتی از بین می رود و قابل تشخیص نمی باشد. می توان پلک پایین را بدون برش و از طریق ملتحمه عمل کرد. دید بیمار در اثر این عمل هیچ تغییری نمی کند، چرا که عمل بلفاروپلاستی فقط با نسوج اطراف چشم سر و کار دارد.

باید توجه نمود که می توان عمل زیبایی پلک بالا و پایین را با هم و در یک عمل انجام داد، حتی می توان این عمل را به همراه لیفت صورت انجام داد. این عمل هم برای مردان و هم برای زنان قابل انجام است. در هر حال در هر دو گروه نتیجه عمل عالی است و در جوان سازی بیمار بسیار موثر میباشد.تلفن : ۰۲۱۲۲۲۵۲۲۵۷ و ۰۲۱۲۲۲۶۲۱۱۶

ایمیل : [email protected]

وب سایت : www.drsharifian.com

پزشک محترم ، با سلام و احترام ، در صورت تمایل می توانید ، اطلاعات معرفی خود را بصورت رایگان در سایت بادرمان بروز نمایید

لطفا اطلاعات معرفی ، تخصص ها و اطلاعات تماس و عکس را به ایمیل [email protected] ارسال نمایید