دکتر علیرضا ابیانه

در طی دوران دانشجویی پزشکی، در امتحانات جامع علوم پایه به رتبه چهارم و در امتحانات جامع پره انترنی به رتبه سوم نایل آمدم. در آن دوران بعلت علاقه وافر به هنرهای تجسمی، در محضر استاد جلال الدین ملک به تحصیل نقاشی و تحت نظر استاد کیومرث نصر به فراگیری مجسمه سازی نیز پرداختم.

 

آدرس : تهران، میدان توحید، خیابان پرچم، جنب کانون توحید، ساختمان دکتر ابیانه، طبقه پنجم غربی

تلفن : ۰۲۱۶۶۹۱۹۰۲۰

موبایل : ۰۹۱۲۶۲۶۲۶۲۰

ایمیل : [email protected]

 

 

پس از اخذ مدرک پزشکی و انجام خدمت نظام وظیفه در یگان تکاور نیروی زمینی ارتش، جهت فراگیری دانش روز جهانی در آزمون سراسری رزیدنتی (تخصص) کشور هند شرکت کردم و در بین پزشکان شرکت کننده از سراسر جهان موفق به راهیابی به رشته مورد علاقه خود (گوش، حلق، بینی و جراحی پلاستیک صورت) در دانشگاه راجیو گاندی گردیدم. پس از اتمام دوره تخصصی، در آزمون نهایی بورد آن دانشگاه رتبه نخست را کسب نمودم

 

 

 

“در آن زمان، علیرغم وجود موقعیتهای کم نظیر شغلی در کشورهای انگلستان و استرالیا به میهن بازگشتم، و جهت آشنایی با دانش بومی دوره تکمیلی تخصصی را در دانشگاه شهید بهشتی تهران گذراندم. نهایتا، در پایان دوره با کسب رتبه سوم دانشگاه در امتحانات سراسری گواهینامه تخصصی فارغ التحصیل گردیدم.من در سال ۱۳۸۸ با همسر گرامیم ازدواج کردم. حاصل ازدواج ما دو فرزند است که آنها را امیرحسین و آتنا نام نهادیم.”

 

 

جراحی زیبایی بینی

جلو آوردن چانه

برجیته کردن گونه

حجیم سازی لب

زیبایی پلک

زیبایی گوش

لیفت کامل صورت

تزریق بوتاکس و ژل

تزریق چربی

پی ار پی

 

در ویزیت روز قبل از عمل چه کارهایی انجام میشود؟

در ویزیت روز قبل از عمل، جراح پس از مشاهده آزمایشات و معاینه و بررسی بینی از شما درخواست میکند که تغییرات مورد انتظار خود را شرح دهید. باید مد نظر داشته باشید که هرچند جراح شما به علم زیبایی، عملکرد و جراحی بینی احاطه کامل دارد ولی دارای محدودیتهاییست و بعضا تمامی ایرادات بینی قابل اصلاح نمی باشند. او قادر نیست برای شما از نو بینی خلق کند و در برخی موارد ایجاد یک بینی کاملا بدون عیب و ایراد امکانپذیر نیست. پس از ویزیت جراح، دستیار وی آنچه که باید درباره قبل و بعد از عمل بدانید را برای شما شرح میدهد.

 

آماده سازی قبل از عمل شامل چیست؟

بعد از عمل تا سه روز نیاز به استراحت مطلق دارید. برای این مدت وسایل سرگرمی نظیر مجله، کتاب، موسیقی، فیلم و … تهیه نمایید.در صورتیکه قبل از عمل به سرماخوردگی، گلودرد، تبخال یا هر بیماری دیگری دچار شُدید پزشک خود را از آن مطلع نماییدهشت ساعت قبل از ساعت تعیین شده برای عمل مطلقا چیزی نخورید و نیاشامید (حتی آب).قبل از مراجعه جهت بستری حتما استحمام کنید زیرا استحمام در عرض یکهفته پس از عمل ممنوع است. اصلاح صورت برای آقایان، و پاک کردن آرایش صورت و لاک ناخن برای خانمها ضروری است.

در صورتیکه موهای سرتان بلند است لازم است قبل از مراجعه آنها را از دو طرف ببافید.قبل از مراجعه اشیاء فلزی نظیر ساعت، النگو، گیره سر و غیره را خارج نمایید.جهت بازگشت به منزل یک بالش و یک پتو در اتومبیل بگذارید.در زمان مراجعه شناسنامه، کارت ملی، دفترچه بیمه، جواب آزمایشات و تمامی مدارک پزشکی خود را همراه داشته باشید.روز عمل لباسهای جلو باز (دکمه دار یا زیپ دار) و گشاد بپوشید. از پوشیدن پیراهن یقه بسته، تی شرت و لباس تنگ خودداری نمایید.هنگام مراجعه یک پاکت آب نارگیل، آب آلوورا یا آب آناناس نیز همراه خود بیاوریداز هنگام بستری تا ۲۴ ساعت بعد از عمل وجود شخصی که از شما مراقبت کند ضروری است.

 

 

Nose job in Iran – عملیه تجمیل الانف فی ایران

 

اسامی جراحان بینی + قیمت

جراحی بینی ۲۵ تا ۳۵ میلیون

مشاهده

جراحی بینی ۳۵ تا ۴۵ میلیون

مشاهده

جراحی بینی ۴۵ تا ۵۰ میلیون

مشاهده

جراحی بینی ۵۰ میلیون به بالا

مشاهده