دکتر علیرضا سنمار

متخصص گوش و حلق و بینی و جراح پلاستیک فارغ التحصیل از دانشگاه پزشکی تهران در سال ۱۳۸۴ با درجه عالی می باشد

ایشان دارای گواهینامه شرکت در دوره های مختلف جراحی پلاستیک صورت را در کشورهای آلمان ، هلند ، مجارستان و فرانسه را دارا می باشند

طبق نظر تمام مکاتب جراحی زیبایی بینی، بینی زیبا بینی طبیعی است. در حقیقت بینی به شکل نازیبا در هنگام صحبت فرد باعث می شود توجه مخاطب در چهره به بینی جلب شود ولی بینی زیبا و طبیعی باعث می شود هنگام صحبت ، توجه مخاطب به بینی جلب نشده ، بلکه به اجزاء زیبای صورت از جمله چشم و ابرو و گونه ها جلب شود مخصوصا در ایرانی ها که چشم و ابروی زیبایی دارند.

جالب توجه اینکه در فرهنگ عامه ما دقیقاً تصور بر عکس است و بسیاری از افراد می خواهند پس از عمل ، بینی کاملاً عمل شده بنظر برسد و مخاطب متوجه جراحی بینی فرد بشود که این دقیقاً بر خلاف اصول زیبایی صورت است.اخیراً در تمامی مکاتب جراحی زیبایی بینی گفته می شودجراحی عملکردی (فانکشنال) و زیبایی بینی ، یعنی به هیچ وجه جراحی زیبایی به تنهایی وجود ندارد و علاوه بر جراحی زیبایی حفظ حداکثر عملکرد ساختمانهای بینی و بحث تنفس بینی بسیار حائز اهمیت است.

در جراحی پلاستیک و ترمیمی، هدف بازیابی شکل و عملکرد طبیعی بدن است. این شاخه از جراحی کاربردهای متنوعی داشته و از آن برای درمان عوارض و آثار عارضه‌های مختلف در بخش‌های مختلف بدن کودکان و بزرگسالان استفاده می‌شود. در ادامه تعدادی از عکس های عمل زیبایی بینی آورده شده است.

جراحی زیبایی بینی

جراحی بینی شکسته

جراحی بینی گوشتی

جراحی بینی غضروفی

جراحی بینی استخوانی

جراحی ترمیمی بینی

جراحی بینی فانتزی

جراحی بینی طبیعی

جراحی بینی نیمه فانتزیتلفن : ۰۸۶۳۲۲۱۳۰۴۲

ایمیل : [email protected]

وب سایت : http://drsenemar.com