دکتر علیرضا محبی – جراح پلاستیک و زیبایی اتولارینگولوژیست

دکتر علیرضا محبی در سال ۱۳۸۲ از دانشگاه علوم پزشکی تهران فارغ التحصیل شده و از همان زمان فعالیت خود را بعنوان عضو هیئت علمی در بیمارستان رسول اکرم و فیروزگـــــر آغاز نمود.

از سال ۱۳۸۴ بعنوان مسئول دوره کوتاه مدت رینولوژی واز سال ۱۳۸۹ بعنوان مسئول فلوشیپ رینولوژی مشغول بکار میباشد.

دکتر علیرضا محبی – جراح پلاستیک بینی و صورت

خیابان آفریقا، خیابان صانعی، پلاک ۱، ساختمان نور، طبقه پنجم، واحد ۱۸
شماره تماس کلینیک دکتر ۰۹۰۲۹۰۲۳۴۷۹

دکتر علیرضا محبی

دانشیار دانشگاه علوم پزشکی ایران
عضو آکادمی جراحان گوش و حلق و بینی آمریکا
عضو انجمن گوش و حلق و بینی ایران
عضو مرکز تحقیقات گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن

 

دکتر علیرضا محبی

تزریق بوتاکس

جراحی زیبایی بینی

جراحی زیبایی پلک

جراحی زیبایی لب

پروتز گونه و چانه

جراحی زیبایی گوش

رینو پلاستی

کلمه رینو پلاستی از دو بخش «رینو» به معنی «بینی» و «پلاستی» به معنی «ترمیم یا تغییر شکل دادن» تشکیل شده است. هدف از انجام این عمل جراحی بهتر شدن ظاهر بینی و صورت یا برطرف کردن نقایص مادرزادی و تروماتیک بینی یا بهبود نقایص تنفسی است.

آیا شما کاندیدای مناسبی برای رینو پلاستی هستید؟

اگر از فرم بینی خود و ارتباط آن با سایر اجزاء صورتتان ناراضی هستید، انجام جراحی خواسته واقعی خودتان است (نه خواسته شخص دیگری)، از عمل جراحی انتظارات واقع بینانه و منطقی دارید، مشکلات روحی و روانی شدید ندارید و مشکلات مالی ندارید، در این صورت می توانید در مورد جراحی زیبایی بینی با یک جراح مجرب مشورت کنید.

چه نکاتی را با جراحتان مطرح می کنید؟

خیلی دقیق و واضح توضیح دهید که به نظر شما اشکال بینی شما در کجاست. تغییرات خاصی را که مورد نظرتان است دقیقاً برای جراحتان توضیح دهید. انتظاراتتان را از عمل جراحی به طور کامل برای پزشک معالجتان شرح دهید. در مقابل، پزشک معالجتان برای شما توضیح می دهد که انتظارات شما از نتیجه جراحی تا چه حد واقعی است. نحوه عمل جراحی، محدودیت ها و عوارض احتمالی و نیز مکان و زمان و هزینه عمل جراحی را به شما می گوید. جراحی را انتخاب کنید که با او احساس راحتی می کنید و می توانید با او یک رابطه متقابل و منطقی برقرار کنید.

چه سنی برای رینو پلاستی مناسب است؟

کلاً خانم ها و آقایان جوانتر در قیاس با افراد مسن تر کاندیداهای بهتری برای جراحی رینو پلاستی هستند. حداقل سن توصیه شده برای خانم ها ۱۷ – ۱۵ سالگی و برای آقایان ۱۸ – ۱۶ سالگی می باشد. بلوغ روحی و اجتماعی فرد بنحوی که بتواند به بینی جدید خود عادت کند بیش از سن تقویمی اهمیت دارد.

عمل رینو پلاستی چه عوارضی دارد؟

وقتی جراح مجرب و ماهر باشد عوارض ناشی از عمل جراحی بسیار نادر است و در صورت بروز هم اغلب خفیف و جزئی می باشد. گاهی بیمار نیاز به عمل جراحی مجدد دارد (حدود ۱۰% موارد) که اغلب نیز مشکل با اعمال جراحی کوچک و گاهاً سرپایی قابل برطرف شدن است. این اعمال جراحی مجدد کمتر از ۱۲ – ۶ ماه بعد از عمل اول قابل انجام نیست. امروزه در بیشتر مراکز جراحی، رینو پلاستی تحت بیهوشی عمومی انجام می شود. احتمال بروز عوارض بیهوشی در افراد جوان و سالم بسیار اندک است. با انجام جراحی فانکشنال و حفظ تمامیت مخاط و بازسازی ساختمان بینی تنفس بیمار بعد از جراحی عالی خواهد بود.

آماده شدن برای جراحی:

قبل از جراحی ممکن است نیاز به انجام تست های آزمایشگاهی داشته باشید. ممکن است داروهای خاصی به شما تجویز شود. سیگار کشیدن ۲ هفته قبل از جراحی باید قطع شود. از مصرف آسپرین، داروهای ضد التهاب و برخی مکمل های گیاهی (که می تواند منجر به خونریزی شود) پرهیز کنید.

Nose job in Iran – عملیه تجمیل الانف فی ایران

Dr. Alireza Mohebbi

الدکتور علی رضا محبی

 

اسامی جراحان بینی + قیمت

جراحی بینی  ۱۵ تا ۲۵ میلیون

مشاهده

جراحی بینی ۲۵ تا ۳۵ میلیون

مشاهده

جراحی بینی ۳۵ تا ۴۵ میلیون

مشاهده

جراحی بینی ۴۵ تا ۵۰ میلیون

مشاهده

جراحی بینی ۵۰ میلیون به بالا

مشاهده
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
7 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
طناز
طناز
6 سال قبل

اخلاقش خوبه و متشخص و خیلی هم خونسرده :))) ) نوک بینی رو خیلی خوب جمع میکنه ، تامپون گذاشتنش خیلی خوبه موقع کشیدن اذیتی نداره :)))

بهناز
بهناز
6 سال قبل

(از نظر من دکتریه که علی رغم سن و تجربه محدودش خیلی خوب داره جای خودشو پیدا میکنه.ویژگی بارزشون اینه که صادقانه در جلسه مشاوره درصد برآورده شدن انتظاراتو میگن.گرچه بعضی معتقدند ورم کاراشون زیاده اما منم موافقم که برای جمع کردن سر بینی های غضروفی بسیار خوب عمل میکتن ولی هنوز کار گوشتی یا ترمیمی خوب ازشون ندیدیم .برای رفع انحراف هم عالی هستند.)

نگین
نگین
6 سال قبل

بچه هایی که عمل کردن من الان ۹روزه با محبی عمل کردم مدل طبیعی میخواستم اما سر بینیم خیلی بالاست و سوراخهای بینیم از روبرو معلومن / اینقدره ناراحتممممممممم کلی غصه خوردم / مال شماهم اینجوری بود / پایین میاد؟

لیلا
لیلا
پاسخ به  نگین
4 سال قبل

چ خبر؟ خوب نشد؟😰

Reyhaneh
Reyhaneh
6 سال قبل

سلام دوستان کسی اطلاعی داره که آقای دکتر بینی های گوشتی رومیتونه خیلی خوب وطبیعی دربیاره ???

الهام
الهام
6 سال قبل

سلام
شما میدونید برای ترمیم کارشون خوب هست یا نه؟

Fmousavi
Fmousavi
4 سال قبل

دکتر فوق العاده کار بلدی هستن ولی موضوعی که خیلی ناراحت کنندست اینه که مبلغ عمل از ۸ میلیون تومان بعد رسیدن وقت مشاوره بعد از سه ماه گفتن شده ۱۳ میلیون 😐😑😑😑
کاش درک بیمار مهم باشه برای برخی دکتران …