دکتر علی وفائی

متولد سال ۱۳۴۳ هجری شمسی در شهرستان اهواز می باشد. دکتر علی وفایی پس ازکسب دیپلم علوم تجربی بامعدل کل ۱۹/۵۶، ایشان پزشکی عمومی رابارتبه A از دانشگاه جندی شاپور اهواز به اتمام رسانیده وسپس رشته تخصصی پوست ومو را در دانشگاه علوم پزشکی تهران(بیمارستان رازی)شروع کرده اند.

دکتروفائی در سال ۱۳۷۷ موفق به اخذبوردتخصصی ناسیونال ازدانشگاه علوم پزشکی تهران شده اند

“دکتر علی وفائی همچنین عضو جامعه آسیایی جراحان پیوندمو (AAHRS) – کره جنوبی می باشد و در سمینارهای آموزشی آن شرکت می نماید. آخرین کنگره این انجمن در فروردین ۱۳۹۴ در بانکوک (تایلند) برگزار گردید که دکتر علی وفائی در آن حضور داشتند.

فراکشنال

میکرودرم ابریژن

کرایوتراپی

پی ار پی

مزوتراپی
لیزر موهای زاید

تزریق بوتاکس

 

پیوند موی طبیعی با پایان نامه آقای دکتر دیفن باخ درآلمان درسال ۱۸۲۲ با موضوع پیوند مو در حیوانات شروع شد. در دهه ۱۹۵۰ پزشکان ژاپنی برای نخستین بار اقدام به برداشت مو از نواحی گوناگون بدن و کاشت آن در مناطق طاس نمودند.

درسال ۱۹۵۹ دکترنورمن اورنتریخ متخصص پوست آمریکایی اولین بار برای رفع طاسی مردانه، تکنیک برداشت مو از پشت سر و پیوندآن در نواحی طاس جلوی سر را توضیح داد. نظربه اینکه هیچکدام از پزشکان قبل از دکتر اورنتریخ متوجه اثردرمانی این روش برای طاسی مردانه نشدند و وی اولین کسی بودکه پیوند مو را برای رفع طاسی مردانه انجام داد لذا در حال حاضر دکتراورنتریخ را پدر پیوند موی طبیعی می دانند.

کاشت موی طبیعی در ابتدا با استفاده از گرافت های درشت ۵-۴ میلیمتری (دارای ۲۰- ۱۵ تارمو) انجام می شد. این گرافت ها پس از درآمدن، نمای عروسکی بسیارزشتی (مثل موهای مسواک) با نمای ناهنجار به سرشخص داده که با افزایش سن و ریزش موهای اطراف منطقه کاشته شده، این وضعیت بدترگردیده و تصویر کاملاً غیرطبیعی ایجاد می شد. این وضعیت باعث ایجادحس بدبینی و ناامیدی بین متخصصین پوست و بیماران نسبت به نتایج کاشت موی طبیعی شده بود. با پیشرفت علم پزشکی متخصصین پوست ازگرافت های کوچکتری به نام مینی گرافت (حاوی ۱۰- ۵ تارمو) و سپس میکروگرافت (حاوی ۳- ۱ تارمو) برای کاشت مو استفاده کردند. متدهای برداشت مو از منطقه پشت سر، چگونگی طراحی خط موی جلوی سر، روش های بیحسی، تکنیک های ایجاد شکاف و گذاشتن گرافت در محل کاشت مو، روش های تربیت تکنسین های متخصص در انجام کاشت مو، همگی در سال های اخیر پیشرفت های اعجاب انگیزی نموده است و امروزه با استفاده از مینی گرافت و چیدمان هنرمندانه آنها در دست متخصصین پوست ماهر در انجام کاشت مو، نتایج کاشت موی طبیعی بسیار عالی و خارق العاده شده است.تلفن : ۰۹۱۲۸۱۷۵۱۴۱

وب سایت : http://www.iranhaircenter.com