درباره دکتر فرهاد صدرالدینی

دکتر فرهاد صدرالدینی دارای درجه بورد تخصصی ارتودنسی ازدانشگاه شهید بهشتی تهران و درجه دکترای دندانپزشکی عمومی ازدانشگاه شهید بهشتی می باشد. ایشان عضو تائید شده انجمن ارتودنتیست های ایران وانجمن ارتودنتیست های آمریکا وعضو فدراسیون بین المللی ارتودنتیست ها می باشد

سوابق علمی ، آموزشی دکتر صدرالدینی

ورود به دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی در سال۱۳۷۳

دارای رتبه ممتاز در مقطع دکترای تخصصی ارتودنسی

عضو انجمن ارتودنتیست های ایران

دارای سابقه آموزش تخصصی ارتودنسی در دانشگاههای کشور

دندانپزشکی زیبایی چیست؟
اقداماتی برای اعمال تغییراتی در ظاهر دندان منجر به زیبایی دندان می شود. زیبا شدن دندان به بهبود لبخند در فرد و افزایش روحیه اعتماد به نفس می شود. در گذشته دندانپزشکی با هدف درمان و صرفا برای برطرف کردن اختلالات فک و دهان و بیماری های مربوط به آن کاربردی بود ولی امروزه علاوه بر درمان برای زیبایی دهان و دندان نیز کاربرد دارد.

ونیر کامپوزیت

خدمات دندانپزشکی زیبایی
ایمپلنت
ایمپلنت نوعی روش کاشت دندان برای جایگزینی دندان های از دست رفته می باشد. نوعی از ایمپلنت فوری می باشد یعنی در کوتاهترین زمان ممکن ( در ظرف یک روز) کاشت آن انجام می شود. برای این کار ایمپلنت را درون استخوان دندان از دست رفته قرار می دهند. ایمپلنت در صورتی که با جراحی دیگر مانند جراحی پیوند استخوان انجام نشود، دردناک نبوده و نیاز به استراحت و زمان زیاد برای بهبودی ندارد. با ایمپلنت علاوه بر اینکه دندان جدیدی مانند دندان طبیعی در دهان وجود دارد به بهبود طرح لبخند برای زیبایی فرد کمک می کند.

روکش دندان
برای اصلاح دندان هایی که بر اثر عواملی نظیر پوسیدگی، شکستگی دچار آسیب شده اند از روکش دندان استفاده می شود . جنس این روکش ها از پورسلین یا کامپوزیت بوده و برای یکدست کردن دندان بر روی سطح دندان قرار می گیرد. نوعی دیگر از روکش دندان برای تغییر رنگ و شکل دادن دندان می باشد که به آن کامپوزیت منیر گفته می شود.

استفاده از ونیر
ونیر از سطح نازکی از پوسته پورسلین تشکیل شده است که به قسمت جلویی دندان می چسبد . جنس ونیر معمولا از سرامیک بوده و بنا به کارربرد آن دارای تنوع زیادی می باشد. کاربرد ونیر در مواردی نظیر اصلاح ساختار و وضعیت دندان و ترمیم دندان هایی که بعد از ارتودنسی دچار مشکل شده اند می باشد. برای ایجاد اصلاحات برای زیباسازی دندان باید به دندانپزشکی که تخصص ترمیمی زیبایی دارد مراجعه شود.

نمونه قبل و بعد جراحی دکتر فرهاد صدرالدینی

ارسال پیام به دکتر فرهاد صدرالدینی

شماره تماس کلینیک دکتر فرهاد صدرالدینی : ۲۲۸۴۱۰۹۵-۲۲۶۷۴۶۵۴

اینستاگرام دکتر فرهاد صدرالدینی : https://www.instagram.com/Irhollywoodsmile/متخصص ایمپلنت دندان در تهران  –  بهترین جراح بینی  –  ایمپلنت دندان  – لمینت دندان – متخصص ایمپلنت دندان خوب  – قیمت ایمپلنت دندان  – ایمپلنت فوریفیلم لمینت دندان – قیمت لمینت دندان – لمینت دندان در تهران  – دندانپزشکی زیبایی – دندانپزشکی زیبایی خوب – ونیر کامپوزیت – طراحی لبخند