دکتر فریدون بهنیا

تلفن : ثبت نشده است

دکتر فریدون بهنیا

تمام افرادی که خواهان بهبود ظاهری چهره خود هستند، متقاضی ایده‌آل درمان جوان سازی پوست صورت محسوب می‌شوند. اگرچه دلایل تمام مراجعین یکسان نیست، اما معمولاً موارد زیر را شامل می‌شود:

زیباسازی پوست صورت و افزایش اعتماد به نفس
کاهش شرمساری و عدم رضایت از چهره
درخشان‌تر و صاف‌تر کردن پوست
از بین بردن عارضه‌های ناخوشایند و نازیبای پوستی مانند لک صورت، پیری، تجمع غیریکنواخت رنگدانه‌ها، رگ‌های عنکبوتی و …
جوان شدن پوست دست
بااین حال مراجعین باید بدانند که زیباسازی پوست با هدف بهبود و نه به کمال رساندن ظاهر انجام می‌شود؛ بنابراین بیماران باید انتظارها و اهداف واقع‌بینانه‌ای از جوانسازی پوست داشته باشند. پیش از اتخاذ هر گونه تصمیم در مورد عمل باید در جلسه مشاوره در مورد دلایل تمایل به انجام عمل جوانسازی پوست با پزشک صحبت کرد تا مشخص شود که آیا چنین عملی مناسب است یا خیر.

 

تزریق چربی
تزریق بوتاکس
لیفت با نخ
جوانسازی
پاک سازی پوست
پی ار پی
ریزش مو
مزوتراپی
میکرودرم ابریژن
کرایولیپولیز

 

تزریق چربی: دراین عمل چربی از بخشی از بدن خود بیمار گرفته می‌شود و به ناحیه دیگری در بدن منتقل می‌شود. تزریق چربی عملی ایمن است که برای جوان سازی پوست ، برجسته کردن چانه و گونه‌ها و همچنین زیباسازی پوست دست انجام می‌شود. از آنجایی که در تزریق چربی صورت از چربی بدن خود بیمار استفاده می‌شود، هیچ واکنش آلرژیکی بروز نمی‌یابد. امکان تخلیه (لیپوساکشن) چربی شکم، ران یا لگن نیز در این عمل وجود دارد. سپس قطره‌های کوچک چربی درون ناحیه‌های بی‌شمار صورت مانند لب، خط خنده، گودی زیر و اطراف چشم، استخوان گونه و خط فک تزریق می‌شود. ماندگاری اثر سلول‌های چربی تزریق شده ماه‌ها تا سال‎ها طول می‌کشد. جوانسازی پوست با تزریق چربی با استفاده از بی‌حسی موضعی و تنها ظرف یک ساعت انجام می‌شود و بیمار بلافاصله پس از عمل می‌تواند فعالیت روزمره خود را از سربگیرد. ناراحتی جزیی عمل را می‌توان با داروهای خوراکی کنترل کرد، ورم ناحیه درمان نیز پس از چند روز فروکش می‌کند. برخی بیماران ترجیح می‌دهند چربی تخلیه شده برای استفاده‌های آتی ذخیره شود.